Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
lenja
lenja
16 квітня 2024, 15:34
leonid
Здавалося, що може бути простіше, ніж перевипустити картку, термін якої закінчився? Однак у Ощадбанку і з цього можуть зробити головний біль для клієнта.
Суть справи. З 2015 року маю картку за тарифним пакетом «Мій рахунок» та, природно, періодично її продовжуваю. 5 квітня 2024 року прийшов до відділення з проханням перевипустити картку. Пообіцяли випустити протягом 2 тижнів та уточнили яку хочу: іменну чи просту. Уточнивши, що випуск іменної буде безкоштовним, замовив іменну. Дуже швидко картку перевипустили, але випадково зайшовши до кабінету, побачив, що за її перевипуск взяли гроші й випустили в новому тарифному пакеті «Моя картка». У відділенні пояснили, що тарифи змінилися з 1 квітня і вони не встигають слідкувати за їх змінами, тому заздалагидь мене не попередили. На Гарячій лінії все пояснили помилками менеджера. І на цьому все закінчилося. Тому в мене кілька запитань до банку:
1. Як можуть випускати картку нового тарифу, не узгодивши це з клієнтом? (Мені пояснили, що тарифного пакета вже не існує, тож мені випустили картку нового тарифу).
2. Чому в ситуації, коли немає старого тарифного плану, я не можу сам обрати новий тариф? (До речі, у березні 2024 року я достроково закрив картку тарифу «Моя картка», бо мене не влаштовували її тарифи. А без погодження нав'язали картку цього ж тарифу).
3. Чому за перевипуск картки неузгодженого пакета автоматично беруть оплату, хоча було сказано, що перевипуск картки безкоштовний?

Коментарі - 2

+
0
vadymbanker
vadymbanker
17 квітня 2024, 9:35
#
Тариф Моя Картка найкращий, він теж самий як і Мій Рахунок, навіть кращий. В оновленнях тарифах з 1 квітня, випуск іменної картки платний ₴100, стягується один раз, обслуговування безкоштовно. Користуйтесь, рекомендую.
+
0
19036256
19036256
7 травня 2024, 17:19
#
Без проблем замовила та через сім діб, забрала нову картку,іменну та безкоштовну. Тарифний план «Мій рахунок». Всі пенсійні картки віпускаються з прізвищем та ім'ям. https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/363253
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися