Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Рівне, вул. Київська, 6

Адреса:
Рівне, вул. Київська, 6
Телефон:
+38 (0362) 62-92-17, 64-39-60
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-19:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
25 квітня 2022, 15:28
Перед оплатою платежу подивилась залишок на картці. Повводила всі суми ніби достатньо для здійснення операції. Натискаю до оплати, пише «термінал не працює».В іншому терміналі та ж ситуація. Питаю в працівника банку, сказала, що може бути або неправильні дані, або недостатньо коштів на картці, пробуйте ще. Якось вдалось оплатити 2 платежа, постійно зменшувавши суми до оплати. Починаю рахувати залишок на квитанції, а не сходиться різниця між початковим залишком і сумою оплати.Дзвоню на гарячу лінію.А виходить, що за кожну невдалу спробу оплатити стягується додаткова плата 3 грн., так «междупрочим» взяло додаткових 15 грн. і ніде на терміналі про це жодного повідомлення .І про цю додаткову «подяку банку» в них написано в тарифах банку, про що клієнт повинен дуже уважно вичитувати. Це зараз з цим зіткнулась і для себе виявила про приховані тарифи, а скільки було раніше таких невдалих спроб оплати і додаткових стягнень комісій .І не в мене однієї.Мало хто звертає увагу на ті списані 3 грн. Навряд в інших банках є такі приховані комісії за «просто так».
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
26 квітня 2022, 8:49
Комісія за обробку запиту, що перевищує доступний залишок, справді передбачена тарифами. Перший запит на добу безкоштовний, кожен наступний — тарифікується. Це стосується будь-яких операцій, не лише в терміналі.

Тарифи — важлива умова співпраці з будь-яким банком. Рекомендуємо ознайомитися, для уникнення подальших непорозумінь. Це можна зробити за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
3
16 грудня 2021, 21:02
Добрый день. Просьба принять жалобу на работу Ощадбанка от Петровой Любовь Николаевны по адресу г. Ровно ул. Киевская 6 Ощадбанк № 48 в терминале к 1700040 сходила платить пеню в размере 27.90 грн по кредитной своей карточке 5167 *** 0527 с помощью карты.
терминал не принял 20 грн и завис я нажала красную клавишу отмена операции. Терминал распечатал мне чек с нулями чек я забрала. Карточку терминал мне не отдал. Я подошла к администратору Алена Витальевна Матвичук она подошла к терминалу и сказала что операция не завершена терминалом. Тогда я попросила администратора заблокировать свою карту на что она мне ответила что карту можно будет забрать 13.12.2021числа в центральном ощадбанке туда её завезёт инкассатор. В понедельник 13.12.2021 я узнала в центральном ощадбанке что с моей кредитки неизвестной особой было снято 1175.20 грн.
Я считаю, что деньги украденные не по моей вине, а по вине ощадбанка и расчитыватся не желаю.
О проведенной работе с сотрудниками прошу сообщить мне по электронной почте. С уважение Петрова Л. М.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
17 грудня 2021, 9:23
Доброго дня. Дякуємо за детальний опис ситуації, її вже перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
1
31 грудня 2020, 20:36
28 грудня 2020 року я зі своєї карти зареєстрованої в ПриватБанку через Прват24 перевів кошти своїй онуці на карту Ощадбанку. Кошти онука не отримала. 31 грудня я звернувся за роз’ясненням в ПриватБанк. Мені подобається цей банк. Як завжди привітно зустріли, запропонували присісти, уважно вислухали (два працівника), підняли в компьютері необхіну інформацію, роздрукували квитанцію з підтвердженням, що кошти перераховані в Ощадбанк, показали де найближче відділення Ощадбанку і т.д. Прийшов в 48 відділення Ощадбанку по вул. Київська, 6 м. Рівне. Старша по залу сказала, що то не їхнє питання. Я настояв, показав квитанцію, ще раз пояснив ситуацію після чого мене відправила до оператора, яка зразу повідомила, що в цій справі я постороння людина, а згідно інструкції ніякої інформації я не отримаю! Пояснюю: мої кошти, моя квитанція. Категоричне НІ!!! Попросив показати інструкцію: — відповідь «немає». Назвіть статтю чи пункт інструкції: — відповідь «Такі дрібниці в голові ми не тримаємо». Відкрийте компьютер і покажіть мені ту інструкцію. Відповідь: — «У нас багато роботи, допобачення». Відчуваєте різницю між персоналом двох банків! Все проходило стоячи, а мені 76 років, ветеран праці, 52 роки трудового стажу, дитина війни. Отаке я отримав поздоровлення від працівників Ощадбанку на новий рік. ДЯКУЮ.

Юрій Тимофійович Степаненко
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
OschadbankUA
4 січня 2021, 9:52
Доброго дня.
Оскільки карта відкрита не на ваше імя, а на іншу особу (внучку), банк не може розголошувати вам інформацію щодо операцій по рахунку (їх успішність/причини відхилення операцій). Рекомендуємо держателю карти перевірити інформацію про зарахування коштів через оператора контакт-центру банку 0800-210-800 або звернувшись в ослуговуюче відділення банку.
2
6 лютого 2020, 20:32
судя по всему по номеру карти в bank id простых смертных не пускают) ввожу номер карты и постоянно ошибка… также обстоят дела и в особистом кабинете водителя.Пошел сегодня в ваш банк и ваши работницы судя по всему первый раз слышат что такое bank id, что такое «дія», что такое державні послуги онлайн та особистий кабінет водія… сумно.(( ушел ни с чем так как ничем они мне помоч они не смогли…
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
7 лютого 2020, 9:43
Добрый день! bank id — это разработка НБУ, Ощадбанк не влияет на его работоспособность. Пожалуйста, напишите какое отделение вы посещали и имя сотрудника, которое вас обслуживал.
3
22 січня 2019, 19:43
21.01.2019. близько 09:00 ранку тримаючи курс — на роботу, по дорозі зробила спробу сплатити комунальні послуги в одному з відділень Ощадбанку м.Рівне — не вдало…
Внесла дані, внесла купюри готівкою — все як табло пише, чекала ще дозволу закинути різницю на мобільний рахунок, тут дуже швидко на екрані мигнуло типу: « З технічних причин оперецію не проведено...», навіть не встигла дочитати, як екран самостійно швидко повернувся на головну, чекає наступних клієнтів і зауважу в робочому стані. Ні запитань вже до мене, ні відповідей, ні чеків про оплату звичайно ж…
Відразу звернулася до персоналу — виявилося не все так просто… пропускаю цей момент, бо альбома не вистачить все описати. Якщо картки банку немає, то нічого не допоможе. Сама ж вже занадто спізнююсь на своє робоче місце.
Прийшла повторно до відділення, зганявши знову ж під час свого робочого часу за паспортом і кодом, зробила все як диктує Мій Банк. Моя Країна, а саме: в примусовому порядку ( це так виходить насправді, якщо називати речі своїми іменами ) оформила картку, бо готівку, яку я закинула в термінал не можливо повернути, зниклі кошти повертаються лише на картковий рахунок і звичайно нарешті заповнила бланк для розслідування моєї справи. Завірили на словах, що термінал вже розінкасували і питання вирішиться швидко.
Чесно, я не змогла стримати емоції і просто плакала. Я не маю претензій в принципі до персоналу, адже розумію — так диктує система, такі правила. Але ж є громадяни України меншзабезпечені, як і я теж, бюджет яких розписаний від авансу до зарплатні, навіть іноді до грн., і… що далі робити? Комунальні послуги вчасно не сплачені, а кошти за них не відомо ще де, лишніх грошей для повторних оплат теж немає і до того ж, перечитавши пару листів-прохань допомогти в аналогічних або схожих питаннях стає не краще, тому що складається враження, що це може бути замкнене коло — точних термінів повернення коштів не знаєш, сума виявляється теж не відомо чи зійдеться із заявленою і т.п. Відчуваю себе особисто, як ніби-то мене циганка на базарі пограбувала, а оточуючі розводять руками — ну що ж всяке буває, треба бути уважнішою.
Шановний Мій Банк.Моя Країна, невже не можна такі питання оперативніше вирішувати, хоча б в триденний термін, це ж морально не можливо витримати здоровій і молодшій особі жити в невідомості, а літні люди спереживавшись взагалі можуть до лікарні загриміти.
Не хочеться до кінця зневіритись, адже надія живе до останнього і віра теж є! Прошу посприяти вирішенню моєї проблеми як можна швидше.
Дякую наперед і перепрошую за можливі образи.
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
23 січня 2019, 9:23
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію. Термін повернення коштів до 45 днів, але на практиці відбувається значно швидше. Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, контактний телефон. Перевіримо на якому етапі знаходиться ваша заява.
Відповідь адміністратора
Мінфін
22 січня 2019, 21:13
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 22.01.2019).
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Рівне, вул. Київська, 6. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Рівне, вул. Київська, 6- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.