Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Хрещатик 7/11

Адреса:
Київ, вул. Хрещатик 7/11
Телефон:
+38 (044) 590-59-32, +38 (044) 590-59-30
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
25 березня 2022, 13:15
Не работает отделение Ощадбанка
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
25 березня 2022, 13:57
Доброго дня. Відділення працюють там, де це можливо за поточних умов.
3
3 грудня 2021, 18:43
Пришла оформлять карточку киевлянина. Сотрудница банка уверила меня, что я не смогу её открыть без открытия кредитной карты, мол, это пакетная услуга. Я несколько раз сказала: она мне не нужна, имея в виду кредитную карту. Но сотрудница и дальше продолжила гнуть линию про обязательность кредитной карты. В итоге пришлось согласиться. Теперь названивают мне, чтоб я её активировала. Я говорю, что не собираюсь её пользоваться. Они говорят: проведите хотя бы 1 операцию, иначе вы не сможете её закрыть. У меня просто шок, я будто не в государственный банк сходила, а в шарашкину контору, которая всячески пытается тебя нагнуть.
Очень разочарована поведением сотрудницы банка, которая вынудила меня открыть кредитную карту. Обман клиентов это явно не добавляет баллов репутации вашего банка
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
6 грудня 2021, 9:56
Доброго дня! Перепрошуємо за цю ситуацію. Відкриття кредитної картки справді не є обов'язковим. Зробимо все необхідне, щоб не допустити повторення подібного випадку. Вдячні вам за відгук.
1
12 листопада 2021, 15:47
Стаття 190 КК «Шахрайство. 1. Заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою»

На жаль саме такий сумний епіграф я вимушений обрати для опису досвіду своєї співпраці з Ощадбанком.
Цей досвід можна описати в трьох пунктах: некваліфікований персонал, непродуманий онлайн-банкінг та обман (я не юрист, тому не можу стверджувати напевне, чи підпадає мій випадок під визначений епіграф; але якщо читач має таку кваліфікацію — залюбки вислухаю вашу думку).
1. Під час отримання своєї першої картки зіштовхнувся з потребою неодноразового відвідування відділення банку як для отримання картки (що зовсім не актуально для розвинутих банків в Україні), так і, що є найголовнішим, повідомлення номеру свого мобільного працівникам, для можливості працювати з онлайн банкінгом (оскільки під час видачі мені картки у систему був прив’язаний «нульовий» номер, про що працівники не вважали за доречне повідомити мені).
2. Незважаючи на всю незручність, складність та високу вартість використання (порівняння з передовими банками не складе для вас жодних зусиль), користування онлайн-банкінгом забезпечило для мене унікальний сюрприз: для поповнення власного мобільного рахунку (так-так, саме того, прив’язаного номера) власними коштами мені знадобилось близько двох годин. Проблема була у блокуванні картки та застосунку на телефоні, і кожного разу, коли я через наднезручне меню зв’язувався з оператором мені розблоковували одне та блокували інше. Проблему вдалось вирішити з 7го дзвінка.
3. Оскільки перша карта була у платіжній системі «простір» (якою, на жаль, дуже незручно користуватись, але, сподіваюсь, з часом це зникне), мені люб’язно запропонували отримати картку у системі «мастеркард» для того ж рахунку. І оскільки це була моя перша додаткова картка, за її використання НЕ знімається річна комісія. Після першого отримання зарплати, комісія, звісно, була знята. Це питання НЕ вдалося вирішити як неодноразовим спілкуванням з онлайн-підтримкою, так і з працівниками банку. Ба більше: одні казали, що мені повідомили невірну інформацію, і комісія має зніматись, інші розповідали про прикру помилку, яка невдовзі вирішиться. І вже точно нікого не переконувала роздруківка з умовами використання, яку мені роздрукувала менеджер, під час замовлення додаткової картки. Можливо, сказане у відділені Ощадбанку може бути правдою, якщо вам це сказав начальник відділення та завірив нотаріус.
Хочу подякувати за допомогу у поверненні несправедливо знятих коштів дівчині, що займається підтримкою фейсбук-акаунту Ощадбанку. Після мого значно м’якшого коментаря, ніж цей, на офіційній сторінці, вона зі мною зв’язалась, і через декілька тижнів кошти все ж були повернуті (загалом, між нечесним зняттям коштів та їх поверненням пройшло близько двох місяців).
Пройшов рік, і повторилась та ж ситуація. Абсолютно та ж. УВАГА! Працівник банку запевнила, що кошти повернуть за декілька місяців, тільки через те, що я замітив це зняття і звернувся до них. ПІДКРЕСЛЮЮ: будь-яка людина, з якої таким же чином зняли кошти, не отримає їх назад, якщо не повідомить особисто про це працівників банку (ця фраза була підтверджена працівником банку).
Рахунок закрив у той же день, у зв’язку з переходом на чесний, новітній банк, що перебуває на вістрі розвитку банківської сфери у нашій країні. Мої власні кошти на новий рахунок у іншому банку, як виявилось, Ощадбанк перерахувати не має змоги. Пройшло два місяці, і тепер я вимушений коригувати свої плани, щоб взяти оригінал паспорту вдома, в робочий час (так, значна частина людей працює з 9ї по 6ту годину) йти до відділення і зняти ці кошти.
Завіса.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
15 листопада 2021, 11:33
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Банк справді фіксує мобільний номер телефону клієнта, аби мати можливість забезпечувати повноцінне обслуговування — від смс-інформування до проведення ідентифікації та верифікації клієнта.

Перепрошуємо, якщо консультація у відділенні щодо списання комісії була некоректною. Ми постійно проводимо заходи щодо навчання працівників та підвищення рівня компетенції. На жаль, подібні випадки неможливо виключити через людський фактор. Самостійно здійснити переказ з вашого рахунку на рахунок в іншому банку відсутня можливість, навіть якщо це повернення комісії. Сподіваємось на розуміння.

Для зручного зв'язку з оператором рекомендуємо клієнтам використовувати послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
1 не зарахована
8 січня 2019, 10:40
Написал обращение в Ощадбанк в октябре 2018 года. По состоянию на январь 2019 так и не исправили положение и толком ничего не объяснили. Создают проблемы оперативно решают проблемы очень медленно.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
8 січня 2019, 14:55
Добрый день. Официальное письмо на Ваше обращение предоставлено 26.12.2018 г.
5 не зарахована
21 грудня 2018, 10:02
Вже багато років обслуговуюсь в Ощадбанку.
Користуюсь кредитними продуктами, депозити, платіжні картки та інше.
Жодного разу не виникало проблем з обслуговуванням. Рекомендую Ощадбанк!
Чекаю подальшого розвитку. Успіхів.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
21 грудня 2018, 12:15
Добрий день. Дякуємо Вам за залишений відгук. Сподіваємось на подальше не менш плідне співробітництво. Попереду ще багато планів та проектів, які будуть приємно дивувати. Гарного дня!
Відповідь адміністратора
Мінфін
26 грудня 2018, 12:18
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.12.2018).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
1 не зарахована
16 листопада 2018, 8:54
Без какого либо уведомления или предупреждения Ощадбанк закрыл мою кредитную линию по пенсионной карте. Добиться от них каких либо объяснений не представляется возможным. На соблюдения условий договора сотрудники банка не обращают внимания объясняя это внутренней кредитной политикой Банка.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
16 листопада 2018, 11:56
Добрый день! Пожалуйста, напишите в личные сообщения Ваше ФИО, Ваш контактный номер телефона и в каком отделении Вы открывали карту. Проверим ситуацию.
3
29 жовтня 2018, 13:53
Открыл в Ощадбанке кредитную линию в 2015 году на пенсионную карту под 28 % годовых. Нормально пользовался, периодически погашал полностью. В 2016 году открыл небольшую кредитную линию на зарплатную карту. По состоянию на октябрь 2018 имел две кредитные линии которые успешно обслуживал.
В 2018 пришло время переоформлять зарплатную карту. Сотрудники отделени Ощадбанка № 10026/0198 Предложили увеличить лимит по зарплатной карте но сказали, что уже кредиты на зарплатные карты не оформляется, их нужно оформить отдельной картой. Так как заверили, что она ничего мне не будет стоить и не на что не повлияет, согласился, пускай будет на всякий случай. В октябре 2018 дали новую карту и установили желаемый лимит только при этом анулировали не только кредитную линию по зарплатной карте но и кредитную линию по пенсионной карте. Пи этом задолженность, которую я собирался платить по кредиту пенсионной карты под 28 % банк самостоятельно перевел как уже задолженность по новому кредиту в 38 %. При этом никакой информации ни в одном кредитном договоре о таких манипуляциях ничего не сказано. Начальник отделения сообщил мне, что это их внутренние нормативы это предусматривают а раз я о них не знаю то нужно было спрашивать. Так мне увеличили процентную ставку на мою давнюю задолженность деньгами кредитной линии, которой я еще не пользовался.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
29 жовтня 2018, 15:36
Добрый день! Получили Ваше официальное обращение по почте. Проверим ситуацию и предоставим официальный ответ на Ваш запрос.
3
24 вересня 2018, 17:46
Некомпетентність консультування завідувача сектора ММСБ ТВБВ № 10026/0198 змусила втрачати час для потреби відображення банківських операцій в обліку на підприємстві.
Звернувшись до вищевказаної особи з проблемою відсутності обробки для вивантаження банківських виписок в 1С, отримали відповідь, що дане програмне забезпечення відсутнє і нічим домогти нам не можуть, згодом зателефонувавши на гарячу лінію, щоб поскаржитись, дізнались, що були неправильно проконсультовані, так як дана функція все ж таки передбачена в можливому переліку банківських послуг.

Просимо звернути увагу на те, що клієнти банку (юр. особи) не мають можливості забезпечити автоматичний обмін данними між обліковою системою і системою клієнт-банк через низку технічних невідповідностей.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
24 вересня 2018, 18:05
Доброго дня. Перепрошуємо за дану ситуацію. Проаналізуємо детально та приймемо відповідні міри.
3
8 листопада 2017, 20:05
Наконец восстановили работу онлайн банкинга. Пришло сообщение на телефон с просьбой зарегистрироваться снова по номеру карты. Ранее это не помогло.
Вопрос, что же было причиной ошибки пока без объяснений.
Решался вопрос 10 дней и только реакция на мои отзывы здесь заставили работать. Подчеркну ни обращения на горячую линию не заявление менеджеру в отделения остались не рассмотренными.
Жаль, что невозможно решать вопросы оперативно. При этом банк один из лидеров на финансовом рынке
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
9 листопада 2017, 9:14
Добрый день!
Приносим извинения за предоставленные неудобства, во время решения ситуации. Спасибо что написали. Хорошего Вам дня!
2
7 листопада 2017, 10:39
Уже 9 дней как не работает веб банкинг.
В предыдущем отзыве специалисты банка просили отправить подробности проблемы, что и было сделано. В ответ написали, что передадут проверку данных в соответствующий отдел и проинформируют меня. Однако никакой реакции не последовало.
Вопрос- что за программисты работают в банке, которые не могут решить вопрос отладки банкинга за 9 дней.
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
7 листопада 2017, 14:03
Добрый день!
Вашим вопросом занимаемся. Приносим извинения за временные неудобства.
Сторінки: 12
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Київ, вул. Хрещатик 7/11. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Хрещатик 7/11- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.