Мінфін - Курси валют України

Встановити

Як не треба працювати

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
torro120157a 27 березня 2024, 13:46
Ідея банк (тепер він ховається під мобільним додатком О) надсилає повідомлення про необхідність актуалізації даних). Може воно і потрібно, але ж не раз буваєш в банку і надаєш свої документи. То чи не можна відмітити? В інших банках мабуть так і робиться. Я клієнт кількох банків і ніде немає такого. Але кожен творить свої правила. Хай буде так. Скачую новий додаток, прохожу актуалізацію. Додаток говорить про успішне завершення. Проходить неділя. Сьогодні отримую повідомлення про необхідність оновлення додатку. Оновлюю. І отримую повідомлення про необхідність актуалізації і блокування рахунку. Служба підтримки ніяка. Пообіцяла кудись передати це звернення. Але я знаю що буде. Декілька років назад в першому мобільному додатку не було можливості ввести сумму до оплати з копійками — тільки ціле число. Звернувся. Виправили. В версії яка вийшла в цьому місяці. Тобто на виправлення помилок їм потрібні кілька років. В цій версії також багато чого зроблено незручно. Але писати немає ніякого сенсу. Отакий це банк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися