×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.1505 | 39.6986 |
EUR | 42.5496 | 43.2008 |
Всі курси банку |
Блокування картки
Коментарі (3)
Блокировка карточки
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Блокировка карт!
Всего доброго вам!
Коментарі (1)
Блокують рахунки
Був клієнтом тривалий час, але банк вирішив переблокувати мабуть усіх. В багатьох знайомих ситуація подібна.
Написати коментар
Проходьте мимо.
Користувався більше 3 років.Закрию рахунок.Банк- відстій.
Написати коментар
9262 оператор 24/09/2023 15.30 звонок в поддержку
Написати коментар
блокировка счета
Написати коментар
Фінмон
Коментарі (1)
Про кредитний ліміт
Написати коментар
Ахтунг! Еще один банк с выгодным курсом валюты
По факту курс $ отличаеться от задекларированного на 50копеек.
«курс для обмена валют изображен в приложении в разделе „услуги"-«курс валют“. если интересует по какому курсу была операция по гривневой карточке за рубежом, то сначала сумма конвертируется в евро по курсу mastercard (https://www.mastercard.ua/ru-ru/personal/get-support/convert-currency.html) далее по карточному курсу банка в гривну»
Написати коментар
Ізі банк, мой банк!
Написати коментар
Отказываются вернуть деньги за покупку
Где мои деньги остается только догадываться, подожду еще недельку и буду закрывать счет в этой шараге.
Написати коментар
Овердрафт после закрытия карты в izi bank,спустя 2 года после закрытия карты.
Написати коментар
Прихована комісія
Мене попередили що якщо це кредитні кошти, то можлива комісія. Депозитні кошти без комісії знімаються.
Але після того, як я зняв депозитні кошти з нарахованими відсотками, мій рахунок зменшився на 518 грн.
Звернувшись до відділу підтримки (як завжди очікувати прийшлось певний час) мені пояснили, що з депозитних грошей також знімається комісія (при тому що я знімав кошти в відділені Таскомбанку в касі). І пояснили це тим, що я знімав кошти через картку izi bank. А ось якщо б я сказав касиру, що кошти треба зняти з мого рахунку в Izi bank до якого прикріплена карта, то тоді б касир видав мені гроші без комісії.
Навіть на моє нерозуміння чому такий безглуздя (картка та рахунок це одне суцільне. Тим паче я знімаю депозитні гроші, які знаходяться на картковому рахунку і знімаю в банку емітенті), то мені пояснили що такі правила і що треба було попередити касира, що я хочу через рахунок та без комісії (таке враження що всі хочуть знімаючи свої власні заощадження сплатити комісію Izi bank).
Дуже незадоволений таким відношенням банку до своїх клієнтів.
Вийшло так, що більшу частину відсотків за депозитом банк забрав собі у вигляді комісії за видачу готівки.
Тому 1000 разів подумайте чи варто
Коментарі (1)
Капец
Коментарі (1)
Відгук про користування послугами Банку
Коментарі (1)
Отказ в кредитном лимите
Коментарі (1)
Це якесь ДНО, а не банк — купа прихованих комісій
1. Обрав категорії кешбеку — кафе та ресторани, зоотовари. Спробував розрахуватися у 4 різних закладах харчування. Всі транзакції позначені як «фаст-фуд», жодної копійки кешбеку не нарахували. Ну фіг з ним, це взагалі не проблема порівняно з тим, про що буде далі.
2. Так як у мене є кешбек «зоотовари» — вирішив купити корм для собаки. Знайшов на промі, оплатив. Ніякого кешбеку (ок, це все же сюрприз). Але фактично списалося на 95 грн більше за використання кредитних коштів. На екрані підтвердження платежу я цієї інформації не бачив. Підтримка сказала що ви робили переказ на карту. У виписці платіж позначений як переказ на карту. Але ж я не робив ніяких переказів, я просто оплатив товар як я це звик робити в інтернеті і ніколи раніше не сплачував за це додаткових комісій.
Але і це ще не все! Я користуюсь картою трохи більше тижня, захожу переглянути інформацію про кредитний ліміт і бачу що у мене нараховано 20 грн відсотків. Пишу в підтримку, отримую відповідь:
«Роман, нараховано відсотки на заборгованість не в пільговому періоді»
Що??? Пільговий же період «до 62 днів», а у мене ще 10 днів не пройшло. Виявляється, вони ту транзакцію за корм не враховують у «пільговий період».
З мого боку ситуація виглядає так:
Я оплачую 1924,20 грн. У виписці показує цю суму. Фактично з мене списали ще 94,29 грн про які можна дізнатися тільки якщо зайти в інформацію про платіж. А через кілька днів я бачу, що «винен» банку ще 19,58 грн — ця інформація вже максимально прихована.
Якщо все порахувати — банк взяв майже 6% комісії за оплату в інтернеті. Це просто найгірші умови які я коли небудь зустрічав. Це просто пограбування. У підтримці тільки посилання на тарифи (+ вони тарифи виклали картинкою — спеціально щоб ви не змогли через пошук знайти потрібну вам інформацію)
Висновок однозначний — мета ізібанку не надати вам якісні послуги, а вкрасти у вас якомога більше грошей прикриваючись прихованими комісіями і заплутаними умовами обслуговування.
Коментарі (4)
Don’t IZI (
Потратить время
Найти отделение Универсалбанк (группа ТАС), положить доллар на карту
Служба поддержки через час, так и не ответила на уточняющие вопросы.
Коментарі (1)
Традиционная блокировка карт от семейства «банков» Изи, Спортбанка и ТАС
2) проходит несколько дней, объявляется «брат» Изибанка-спортбанк-мы вам счет заблокировали, но так как денег там нет и вы сами нам не напишите, то мы решили вам позвонить. А что вы будете финмониторить если денег нет, операций уже несколько месяцев нет. Почему именно сейчас заблокировали, Совпадение? не думаю.
3) жаль нет счета в третьем тигипкином банке-ТАС, а то и там бы решили провести финмониринг при нулевом движении по счету. Банковскую деятельность превратили в цирковую.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (3)