Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
bringoff 1 вересня 2021, 22:40
Дисклеймер: я працював над Android-додатком певного українського «класичного» банку, реєструвався в деяких необанках зокрема щоб зацінити «конкурентів». Далі описую мої претензії як клієнта, без спроби дискредитувати, просто спостереження. Тим більше, з сам з банку я досить швидко звільнився, в тому числі через те, власне, що це банк. Я певною мірою розумію джерела вказаних нижче проблем, уявляю запарку в процесах, спроби вгнатися за комплаєнсом, особливо якщо команда невелика. Та все ж монобанку справлятися вдається якось, і якщо вже робити йому конкурента, то хоча б не гірше. На жаль, виконання поки що на трієчку. І якщо «класичним» банкам це можна пробачити, враховуючи, що мобільний додаток — далеко не єдине місце перетину з клієнтом, то для необанка це недопустимо.

За місяць плюс-мінус активного користування зіткнувся вже з двома серйозними косяками.

— Перша проблема виникла ще при реєстрації. Програма вперто не хотіла пускати мене далі перевірки документів. Разів три спілкувався з підтримкою (яка, до речі, відповідає в рази повільніше, ніж у моно, хоча клієнтів у моно пропорційно більше), але нічим, крім видалення анкети і заповненням всієї бюрократії спочатку (підтримки «Дії» не завезли ще) вони допомогти не змогли.

Добитися реальної допомоги вдалося, тільки знайшовши знайомого знайомих розробника, працюючого в Izibank, на LinkedIn (до речі, цей спосіб дійсно працює, з Новою поштою у свій час одну проблему вдалося вирішити теж тільки так — мабуть, ще допомагає адекватний профіль там). Описав проблему, таким чином пробився через першу лінію підтримки, і вже наступного дня подзвонив хтось петраючий і повідомив, що при авторизації через BankId їм приходить мій старий паспорт, який я нещодавно змінив на id-картку. Тільки оновивши паспортні дані в іншому банку, вдалося завершити реєстрацію.

З одного боку, це не дуже частий кейс, допускаю, що про нього навіть не подумали. Але хоча б екран «невідома помилка» на такий випадок мав би бути, підтримка ж бачила, що щось у процесі зламалося. Додаток же впевнено рапортував, що мої документи перевіряються, і я добу чекав, вірячи в це, а потім вбив ще 3 дні, з’ясовуючи, хто там так довго читає мою анкету. Хто його зна, скільки клієнтів вони прогавили через такий затик при реєстрації. Навряд чи всі, як я, вирішували пробитися до кінця.

— Другий косяк більш абстрактний — стабільність роботи. За місяць використання я встиг застати і дводенну проблему поповнення картки переказом з монобанку (про що турботливо повідомили push-нотифікацією), і, що найсумніше, неможливість відкрити додаток на телефоні протягом кількох годин.

Про це детальніше. Спробував зайти в додаток десь в 19:30 (невідомо, скільки до того вхід не працював). Повисів секунд 30 на крутилці прогресу (десь тут мав би спрацювати локальний тайм-аут), кілька разів прибив додаток і відкрив заново. Безуспішно. AppStore підказав, що додаток оновився саме сьогодні. Ну явно десь накосячили. Перевстановлювати з нуля не став, бо ж телефон з сімкою, яку я використовую для банків, був не зі мною, авторизуватися все одно не зміг би. Записав відео, відправив у підтримку, яка підтвердила проблему і порадила… Спробувати після 22:00. По факту, не збрехали, — в 21:50 додаток все ще не пускав далі вводу пін-коду. Тобто більше 2 годин доступу до своїх коштів я не мав. На щастя, я хотів увійти, просто щоб перевірити рахунок, але якби треба було реально щось зробити з коштами, я б цього не зміг.

Після 22:00 про всяк випадок заглянув ще раз в AppStore, і моя здогадка підтвердилася — з’явилося ще одне оновлення. Після встановлення якого я увійти вже зміг. Так що цілком вірогідно, що справа таки була у міграції даних. Яку не завадило би протестувати, до речі, тим більше що з iOS набагато менше, ніж у Android, можливих варіацій софту і заліза. Претензія і до підтримки знову — здається, без оновлення «спробувати після 22:00» не допомогло б. Могли би і чесно сказати, що, мовляв, ми вже працюємо над виправленням, слідкуйте за оновленнями, скоро має бути. Автоматично воно могло встановитися не дуже і оперативно.

Як бонус, мені не схвалили кредитний ліміт, взагалі ніякий. Мені він не треба, справляюся поки і так, але той же Sportbank, в якому я теж з цікавості реєструвався, 5000грн ліміту виділив.

Висновок: ідея ок. Виконання шкандибає. Як основним банком користуватися я б не став. Як додатковим — ну, як одяг і взуття беруть дітям «на виріст», так і Izibank можна собі завести і поки що просто спостерігати да розвитком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Egora1202 27 серпня 2021, 18:14
Банк заблокировал полностью все счета за сомнительный долг 1000. По запросу исполнительной службы. Даже никто не стал разбираться. Значит я разберусь. Больше мне услуги этого банка не нужны. Будьте бдительны!
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 серпня 2021, 10:23
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
t1peper 9 серпня 2021, 19:37
Можно понять, что приложение сырое, но у них даже бэкоффис работает некорректно. Просто очень слабый сервис и один из худших банков в Украине, с которым можно потерять деньги

Если кратко, то проблемы с которыми я столкнулся:
1. Не возвращают деньги с холдов в течении 30 дней (в нормальных банках не больше 7−10 дней)
2. После снятия заморозки, средства попадают каким-то образом не на карточный счет, а в «кешбек», с которого нужно заплатить налог в 19.5%. Почему я должен платить налог на прибыль с моих же замороженных средства???)))

И понятное дело, что если их команда не понимает, что они делают, то и от саппорта помощи адекватной нет. Закрою счет после того, как удастся вывести деньги с этой беды
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zeno 6 серпня 2021, 12:41
Дуже гарний інтерфейс банку зручне користування цікавий помаранчевий колір можливість підвищувати кредитний ліміт що ще побажати для приємного користування воістину izi
akwa1337 6 серпня 2021, 0:57
Разрекламировали мне этот банк друзья, в частности хотелось попробовать из-за возмможности добавления виртуальных карт. Но не тут то было. Сегодня 05.08, подал заявку, висела целый день пока не обратился в поддержку, ответ убил: «У вас паспорт скоро кончается, когда обновите подайте заявку». Это полный бред, паспорт действительный до 11 августа, какого, спрашивается, перепуга, официально зарегестрированный в государстве банк не принимает государственный документ? Неизвестно.
ssts 5 серпня 2021, 0:34
Пользуюсь несколько месяцев. Карту получил в точке выдачи без проблем. Кешбек, практически на все покупки, чистыми 1%. Приложение работает без нареканий. С карты на карту деньги ходят на вход и выход без комиссии. Поддержка на вопросы в чате отвечает. Депозит разместил. % на остаток по карте приходит.

Вообщем, всё работает, как ожидал
TAMARA2014JIL 3 серпня 2021, 9:35
Мені все подобається все дуже зручно і зрозуміло
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 серпня 2021, 10:18
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 03.08.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Три літри 29 липня 2021, 10:24
Відкрив рахунок в Ізібанку зимою, невдовзі після офіційного запуску. Спочатку мав картку без кредитного ліміту, весною вирішив що не завадить — банк не відмовив.

В травні в перший раз скористався кредитним лімітом і тоді все наче вийшло добре — у червні з’явилась інформація про те скільки треба сплатити до кінця місяця, погасив цей борг і спокійно користувався карткою далі. Деякий час картка була положительним балансом, але десь 29−30 червня знов пішла в мінус.

Першого липня побачив повідомлення про те що потрібно сплатити мінімальний платіж до 30 липня. Але ж на той самий час мінімальний пратіж вже був сплачений, про що свідчить інформація зі сторінки кредитного ліміту. Тож я не звернув уваги вирішивши що просто розсилка повідомлень була сформована раніше, до того як був перерахований обов’язковий платіж.

Але в середині липня таке повідомлення з’явилось знов. Тоді я вирішив поспілкуватись з підтримкою бо тут щось одне з двох: або застосунок банку невірно відображає мені мою заборгованність, або банк помилково розсилає попередження клієнтам які насправді немають боргів перед банком. Служба підтримки відповіла що заборгованності в мене немає і сплачувати нічого не треба. Ну О К, добре.

Але сьогодні я знов отривам таке повідомлення
https://x0.at/sgw7.jpeg
І знов на сторінці кредитного ліміту немає ніякого боргу — наступна сплата до кінця серпня, не липня.
https://x0.at/VUBe.jpeg

Знов поспілкувався зі службою підтримки, знов отримав підтвердження що боргу в мене немає. https://x0.at/gytf.png
Але проблема з повідомленням є.

Не маю бажання ставити експетимент, тож сплачу сьогодні цей нібито борг. Але усім клієнтам мабуть треба бути дуже уважними щоб випадковано не попасти в список боржників, ще й з передачей цієї інформацію до кредитних бюро.
overmind 17 липня 2021, 10:54
Не являюсь клиентом, но с определенного момента начал постоянно получать звонки от роботов с разных номеров с предложением оформить здесь карту. Задолбался блокировать их номера. Подобным способом вызовут только негатив к себе.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gaicka 16 липня 2021, 14:49
Хамят. Не обслуживают без масок. Не дают необходимую информацию когда попросишь, например, страница сайта или другие площадки где можно оставить негативный отзыв. (Только звонки в из горячуюю линюю)

КРАЙНЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ —IziBank👎👎👎❌❌❌
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
melusinelonely 4 липня 2021, 8:11
Как создать страницу так они сразу быстренько тебе наяривают, а как разблочить карту так нееее жди долго, говоришь прикольно, а за какие деньги тебе есть и жить.
Ждите сидите
Тоесть я должна умереть пока вы там сидите и них**на не делаете
Никогда не пользуйтесь этим банком
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 липня 2021, 16:50
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 07.07.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 1 липня 2021, 5:28
Відколи це слово «неграмотна» для вас нецензурна лексика? Написав Вікторії (її номер 8949) що вона не грамотна, вона написала що це нецензурна лексика і закрила чат
Хамство
ukrx 29 червня 2021, 18:48
Открывал депозит через приложение.
Хотел открыть только на месяц, но ползунок отключения опции «досрочное расторжение» находится очень близко к строке где выбирается срок депозита. В результате из-за плохого интерфейса открыл на 9 месяцев.
Проблема в интерфейсе, не пользователе.
Подобная проблема у меня уже случалась, но тогда я случайно на последнем шаге обнаруживал.
Просил бы банк отменить депозит или изменить срок.
Константин Николаенко 28 червня 2021, 23:22
Всем привет!

Активно пользовался картой IZIBANK.
22.06.2021 провел несколько платежей, приобретая книги на Amazon. Платежи категоризованы IZIBANK как Книги, по которой я выбрал начисление кэшбека в этом месяце (15% за собственные средства).

Но кэшбек не был начислен.
Обратился в поддержку — поддержка подтвердила, что категория платежей — Книги. Но из-за бета-тестирования у них не было настроено начисление кэшбека за операции предавторизации, поэтому кэшбек не будет начислен. Итого банк не начислил 1111,65 грн. кэшбека. В поддержке просто сообщили, что выполнять условия не будут, кэшбек не начислят, пеняя, что это бета-тестирование.

Пользователи форума, куда обращаться по такому вопросу? Все подтверждающие скриншоты / переписка с поддержкой есть. Банк не выполняет публичные условия начисления кэшбека, таким образом, нарушает законодательство, заведомо обманывая пользователя. Помогите советом.
Andrey1209 24 червня 2021, 12:25
Сегодня случилась ситуация. Хотел перевести деньги с карты изи банка на карту другого банка, на что в приложении пришло оповещение что перевод не осуществлен, обратитесь в службу потдержки. Обратился я в службу через вайбер. Там мне сказали что мой счет временно заблокирован, на мой вопрос: почему он заблокирован мне не ответили, сказали ждите письмо с банка на электронную почту, там будут вопросы на которые Вы должны ответить. На вопрос когда прийдет это письмо я тоже не услышал точного ответа. В итоге подождавши несколько часов и не дождавшись письма с банка я позвонил в службу под. И опять ничего нового не услышал. Ждите писмо. А когда неизвестно. Я вообще не пойму, почему мне не обьяснили причину блокировки карты? Кокое мне нужно ждать письмо? И на какие я вопросы должен отвечать? И почему я должен ждать пока кто-то соизволит мне прислать письмо с вопросами? Замечу, на карте находились личные средства, которые сейчас очень нужны. Так что никому не рекомендую этот банк. У них оперативности никакой. Такое ощущение что там работает один человек и всем этим занимается. После решения проблемы буду закрывать счет в это непонятном банке.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктория Коваленко 13 червня 2021, 2:14
Пока не являюсь клиентом.
что скажете? Чем этот банк реально может привлечь?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yanaq 9 червня 2021, 22:57
Брат брал кредит на карте 3 тысячи грн, потом поехал за рубеж и мне пришлось погасить кредит. Так они такие проценты насчитали,+ я погасила все, долгов не было. И они каждый день делали минус какую то сумму. Такое ощущение, что специально каждый раз ещё погашала минус, но он все снова и снова от куда то брался Мошенники.
НЕ рекомендую категорически. Кабала из которой не выбраться.
Если ты за рубежом, то карту фиг закроешь. Система банка не усовершенствована, все против людей.
KrisKru 10 травня 2021, 12:07
Сначала сомневалась в банке, ибо что-то похожее на моно и подумала «пародия»
Но банк действительно оказался удобным, карту открыла буквально минут 5, курьером не захотела, подъехала сама к точке выдачи
Договор на руках имеется, сначала одобрили 5к, после передумала и в приложении сразу же изменила до 10к
Моментально получила на карту в течении 1−3 минут, % небольшие пока, что
Нахожусь в периоде, а там посмотрим
Поддержка отвечает быстро
Проблем с фото не было, видео подтверждения не требовали
Меня всё устраивает, спасибо
Chornyi 5 травня 2021, 11:06
Вам насчитают процент за пользование кредитной линией не по условиям договора (внесение денег до конца последнего дня льготного периода) даже если это подтверждено их же выписками, а по тому когда они получат транзакцию на счет (она может проводиться и неделю). Плюс много других непредсказуемостей как с отображением баланса так и получением выписок. Не нужно портить себе нервы, это ужасная копия на Монобанк.
Covalevskij 2 травня 2021, 19:14
Перед тим як брати кредитну картку від так званого Iziбанку подумайте декілька разів, тому що буде мати багато проблем. Вам при відкриті так званої кредитної картки відкриють ще чотири додаткових рахунки, один в гривні, в доларах, в євро та гривні на так звану *заначку*. При звернені в точку
видачі ТаскомБанку м. Вінниця вул. Привокзальна для закриття рахунку працівники не обізнані, вони не бачуть ще додаткові чотири рахунки,. Вам потрібно написати п’ять заяв на закриття рахунків. А тепер помжножте на 45 календарних закриття кожного рахунку. Чи варто користуватися жалкою пародією на мобільний банк, якщо це той же ТаскомБанк з не долугим програмним забезпеченням та зміною кольору та назвою???

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.3907 41.1319
EUR 43.6024 44.3999
Всі курси банку

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.3907 41.1319
EUR 43.6024 44.3999
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝