Нові віртуальні картки і Дельта Платежі не працюють
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Полностью поддерживаю, а именно про виртьуальные карточки. Я про это вчера целый день писал. Постоянно технична промилка, на гарячке говорят у всех работает пробуйте еще раз((((
По ходу работает частично. Деньги на карту перевело, а вот счёт КС пополнить не могу
- +
- 0
- superleader
- 26 листопада 2014, 20:40
- #
Был баланс на виртуалке 5000. Рещил попробовать и перевести 1 грн на карту привата https://sendmoney.privatbank.ua/ Приходит смс от дельты, что операция на сумму 1 грн успешна, баланс 4999 грн. Но деньги на карут привата не пришли. Через 20 мин приходит такое же смс, только с балансом 5000 грн.
- +
- 0
- tiesto2014
- 27 листопада 2014, 3:34
- #
Ответ банка: «СДБО «myDELTA», зокрема «Дельта платежі», працюють в штаному режимі. Рекомендуємо повторно зайти в Ваш обліковий запис та натиснути на банекр сервісу.»
Шановний банк, я ж пояснюю: заходив повторно в обліковий запис і натискав на банер десятки разів, з перервою, без перерви. «Дельта Платежі» не працюють! Поки що не у всіх клієнтів, а особливо активних в переказах.
Шановний банк, я ж пояснюю: заходив повторно в обліковий запис і натискав на банер десятки разів, з перервою, без перерви. «Дельта Платежі» не працюють! Поки що не у всіх клієнтів, а особливо активних в переказах.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Також неможливо увійти в «Дельта Платежі» — помилка ідентифікації, повідомлення «просимо знову увійти в Май Дельта». У колег по роботі «Дельта Платежі» відкриваються, отже, мабуть свідомо заблокували лише мені за надмірну активність в системі або тут на форумі ))
Дельта Банк, розблокуйте «Дельта Платежі».
СДБО «myDELTA», зокрема «Дельта платежі», працюють в штаному режимі. Рекомендуємо повторно зайти в Ваш обліковий запис та натиснути на банекр сервісу.