Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відповіді менеджерів веб-сайту підтверджують загальний непрофесіоналізм банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Igorpa 25 листопада 2014, 2:06
21.11.2014 звернувся із скаргою щодо спроби обману клієнта касиром Василенко Викторією в Вінницькому відділення № 5 по вул. Івана Богуна, 2, але отримав відповідь яка не стосуться суті справи. Тому вимушений звернутись ще раз — шановний співробітник банківського веб-сайту, не вигадуйте хто і що можливо робив і не скочуйтесь до рівня «касира» який бреше дивлячись у вічі клієнту. Якщо Ви здатні зрозуміти скаргу клієнта і відреагувати відповідним чином то працюйте, але якщо Ви здатні тільки продовжувати принижувати рівень банку в очах клієнтів то можете продовжувати Ваші недолугі відповіді тільки зільшують факти загальної некомпетентності працівників банку і нездатність керівництва впливати на події. Чекаю конкретної відповіді які заходи вжиті до касира Василенко Викторії, яка вчинила спробу обману клієнта та надала брехливу інформацію всупереч загальних вимог банку які були підтверджені менеджером " гарячої лінії". Також нагадую що фахівці Вінницькоговідділення № 5 по вул. Івана Богуна, 2 вважають що банк не є всеукраїнським а обмежується рівнем їхнього району а може і кварталу і тому відмовляються обслуговувати інших клієнтів — чи це відповідає загальній політиці банку?
Дельта Банк
Відповідь банку
25 листопада 2014, 2:13
Шановний Igorpa,
зазначаємо, що Клієнт має можливість звернутися до будь-якого відділення банку для обслуговування.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Відповіді менеджерів веб-сайту підтверджують загальний непрофесіоналізм банку