не видає депозитний вклад
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Депозит був оформлений у Київському відділення № 38 (проспект 40-річчя Жовтня, 58), куди я й прийшла забрати вклад. При розриванні договора залишила їм контактний номер, на який мені обіцяли зателефонувати коли можна буде зайти по гроші, але за 2 місяці звідти ніхто так і не перездвонив.
Коли прийшло СМС, про те, що сума вкладу з’явилася на рахунку, я пішла у відділення № 16 (біля ст. м. Палац «Україна»), це найближче до мене відділення. У касі валюту мені не дали, але я бачила, що людям переді мною долари видавали. Виявляється, долари вони видають тільки під замовлення. Протягом наступних днів я ходила і забирала по 300-500$, хоча, згідно до рішення Нацбанку, мали б видавати по 1200$. Але через 1.5-2 тижні мені навіть по замовленню перестали видавати долари, я щодня замовляла і мені казали, що немає, так я марно проходила тиждень. Після цього моє терпіння скінчилося, я пішла до зав. відділення і на наступний день мені таки дали 500$, але тільки після того, як на касі я сказала, що зав.відділенням мені обіцяв цю суму.
2 вересня Нацбанк заборонив видачу валюти по депозитним вкладам, і вже на наступний день у касі не було і гривень, хоч банк і встановив курс на 50-70 копійок нижче, ніж у інших банках. Банкомати грошей теж не видають, у банкоматах мережі «Атмосфера» максимум можна зняти 1тис грн в день по незрозумілому курсу (приблизно 11.8грн). Загалом, поки не поскандалиш, ніхто на тебе навіть не гляне — «немає валюти», «немає гривні», «такі обмеження наших партнерів», «такий курс» і т.п.
для перевірки та вжиття заходів просимо направити Ваші дані, з посиланням на це повідомлення, на електронну адресу consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.