Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зміна телефону до інтернет банкінгу - відмова

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
test name pzx_001 15 лютого 2013, 13:19
через online.deltabank.com.ua web-форму відіслав повідомлення для зміни № телефону sms-банкінгу СДО ІД 33201**4 дог. no 005-28531-060312, однак consultant@deltabank.com.ua другий раз відмовляє (навіть після письмової заяви ). Причина відмови — потрібно самостійно ходити в банк і подавати копію паспорта, ІПН коду разом з заявою.
АТ 'Дельта Банк': дата: 14 февраля 2013 г., 16:49
"
Дана необхідність відвідування відідлення Банку, повязана, в першу чергу, з метою забезпечення безпеки Ваших персональних данних та в цілях безпеки проведення фінансових операцій з використанням паролю.
"
Питання наступне — яким законом/підзаконним актом регламентовано те що я маю до вас ходити (у вас постійно черга — по 5-7 лоловік на кожного працівника а це мінімум від 40 хв. до півтори години).
1. Я зазначив що я можу звернутися з заявою оформленою довільним способом відправленою на вашу електронну адресу consultant@deltabank.com.ua, у заяві вказано ПІБ, серія та номер паспорта, ІПН, та місце реєстраці / № договору.
2. В заяві вказана причина зміни телефону.
3. Заява підписана (бажаєте — звіряйте підпис з тим що на паспорті)
4.Якщо вам потрібно ідентифікувати особу яка до вас звертається, користуйтесь ст. 64 ч. 8 про «Банки та банківську діяльність» (2121-14)

з повагою eugene.g*******@gmail.com
Дельта Банк
Відповідь банку
15 лютого 2013, 15:38
Шановний Евгений ЛолДЖПГ, у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що згідно п.1.9.1 Правил надання банківських послуг за допомогою системи дистанційного обслуговування «Інтернет-банк» в АТ «Дельта Банк», звернення Клієнта, який має Стандартний доступ до СДО ІБ, до відділення Банку із Заявою про зміну Номеру мобільного телефону є обовязковою умовою для внесення відповідних змін до програмного забезпечення Банку.
Також зазаначаємо, що Правила надання банківських послуг за допомогою системи дистанційного обслуговування «Інтернет-банк» в АТ «Дельта Банк», що визначені Банком та затверджені відповідними Рішеннями Ради Директорів Банку, складені відповідно до чинного законодавства України.
Дякуємо за Ваше звернення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Зміна телефону до інтернет банкінгу - відмова