Мінфін - Курси валют України

Встановити

БАНК ГРАБИТ КЛИЕНТОВ !!! Бердянск в єфире !!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Анжелика :-) 6 серпня 2014, 16:18
28.07.14р закінчився мій депозит № 2630/ 36/ 155569 від 28.01.2014р. 4.08, 06.08.14р я зверталась у відділення № 20 по вул. Правди 80-А, до спеціаліста Булигіної Світлани Вікторівни з питанням чому мій договір пролонгувався, якщо я писала заяву- вимогу від 11.07.14р. на ім'я Голови Правління з проханням своєчасно повернути депозит 28.07.14р, хіба даної заяви не достатньо, якщо у п.1.4 Договору сказано: «Автоматична лонгація на той же термін, у разі відсутності заяви Вкладника про намір отримати вклад в день закінчення терміну дії Договору»? На що отримала відповідь- посилання на якісь заключення куратора з Нац. Банку, що необхідно робити додаткову угоду. З цими «казками Пушкіна» я не згідна, поскільки Договором це не передбачено і куратор не має ніякого права втручатися в уже укладені угоди! Якщо його заключення і є, з даного питання, то Банк повинен був видати своє Розпорядження та своєчасно сповістити всих Клієнтів!
Яким чином працює відділення № 20 м.Бердянська, якщо немає доручень на спеціаліста та нач. відділення ???
На даний час Банк фактично вкрав мої кошти та незаконно володіє ними з 28.07- по даний час!!! Прошу негайно прийняти міри, припинити ці порушення, мене вже дістали ваші протиправні витівки!

Коментарі - 3

+
+1
AnnaKiev
AnnaKiev
7 серпня 2014, 16:17
#
Співчуваю. Ми також не можемо отримати наш вклад, договір по якому закінчився в квітні.
Тут писати такі заклики (прийняти міри і тд) нема сенсу.
Більше того, навіть офіційні скарги в банк і НБУ і прокуртуру чи міліцію не допомагають. У всіх одна відповідь — немає грошей в касі.
+
0
elena03
elena03
8 серпня 2014, 16:40
#
12 августа в 11:00 под НБУ в Киеве! Кто может — приезжайте!
+
+1
maximkr
maximkr
8 серпня 2014, 19:19
#
Государство в очередной раз разводит своих граждан, мой деп. также закончился 28.07.14, мало того что я потерял уйму времени, так я не увидел ни своих процентов, ни тем более вклада. Я считаю, что за такие ответы, как «нет денег» нужно ввести жесткое наказание с конфискацией и продажей всего имущества банка, руководство за решетку. По другому не дойдет.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися