Мінфін - Курси валют України

Встановити

Касир-«Голова правління»))

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Citizen87 15 червня 2015, 8:45
М.Львів, відділення №9 (12.06.2015), Простоявши в черзі, з 10-15 хв, мав внести кошти на рахунок близько 190. тис.грн, але касир в 16,25-26, повідомила що вона «не встигне перерахувати і спакувати кошти, до інкасації» хоча робочий грфік каси до 16,30, на запитання: Чи відмовляєтесь приймати кошти, відповіла — ТАК., хоча поки писавши письмову скаргу, каса обслуговувала, ще 2-3 клієнтів(вже в не операційний час), велике прохання керівництву звернути увагу на професійність даного касира.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 червня 2015, 16:29
Доброго дня, шановний Citizen87! Дякуємо за Ваш відгук.
Інформація передана до відповідальних за якість обслуговування у Львівському регіоні співробітників Банку, якими, в свою чергу, буде проведено детальний аналіз ситуації для запобігання виникнення таких випадків у майбутньому. Приносимо вибачення за завдані Вам незручності. Сподіваємось на розуміння та подальшу плідну співпрацю.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися