Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірший банк в Україні

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Дмитро dmytro 26 квітня 2024, 14:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А
Найгірший банк в Україні! Заблокували рахунок на пустому місці!
За декілька місяців зробив валютообмін на загальну суму 300 тис грн. — почали шантажувати і вимагати документи про джерело коштів. Надав довідку Ок-7 з доходами в рази, що перевищують цю суму, але підрозділ моніторингу «комплаєнс» вимагає виписки з інших банків.
На пустому місці заблокували гроші! Не раджу цей банк для співпраці
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 14:57
Добрий день!

Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 квітня 2024, 15:29
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 квітня 2024, 18:14
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та надав чіткі і повні пояснення та шляхи вирішення питання. Сподіваємось на розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 4

+
+15
Дмитро dmytro
Дмитро dmytro
26 квітня 2024, 15:00
#
Нажаль це системна Райфайзен банку, служба фінансового моніторингу — непрофесійно і неадекватно рацію є, створює перешкоди клієнтам
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 квітня 2024, 15:29
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 квітня 2024, 18:14
#
Корисний коментар
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та надав чіткі і повні пояснення та шляхи вирішення питання. Сподіваємось на розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Дмитро dmytro
Дмитро dmytro
27 квітня 2024, 9:40
#
Райфайзен банк — знущається з клієнтів через зловживання правом і вимогами фін моніторингу, вимагаючи довідки на довідки, докази!

як приклад — співробітник банку заявив що апріорі кожна моя копійчина в цьому банку вважається незаконно заробленою, поки я не доведе співробітнику банку по протидежне.

Неадекати в підрозділі фін моніторингу — заявили ще не довіряють мені як клієнту, але більш того вони н довіряють іншим банкам з яких до них надходять кошти. Кожну копійчину цих готів вважають незаконно здобутою.

цей банк в супереч Конституційному принципу презумціїї невинності - для всі своїх клієнтів встанови принцип «презумція винності» клієнта — клієнт має доводити що він не злодій і не шахрай перед пихатим співробітником служби комплаєнс
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися