Мінфін - Курси валют України

Встановити

Картка без коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
SERJIO011 13 березня 2024, 10:33
купив картку Віза в магазині АТБ від Райф банк за 50 гривень. Зареєстрував о 8 годині ранку. Все добре. Кошти 50 гривень на карті відсутні. Хоча банк Райф гарантує, що при реєстраціїї кошти будуть протягом години. Пройшло 3 години. Дзвонив на гарячу лінію, писав чат онлайн. Так кошти і не прийшли.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 березня 2024, 10:40
Добрий день!

Дякуємо, що цікавитесь нашими продуктами та що доєднались до Райфу! Для нас це надзвичайно цінно. Якщо Ви здійснили активацію картки АТБ в період з 07:20 до 22:00 – заохочення буде зараховано протягом години.
Ми б хотіли більш детально проаналізувати питання та допомогти із вирішенням. Тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 березня 2024, 11:07
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 березня 2024, 14:36
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію! Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 4

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 березня 2024, 11:07
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 березня 2024, 14:36
#
Корисний коментар
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію! Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
13 березня 2024, 16:58
#
До 3 -х дней может быть.
+
0
natashaGra
natashaGra
14 березня 2024, 12:32
#
А можно сразу менеджера клиентского сервиса подключить к отзывам? Отписки про передачу ему информации выглядят уж очень странно
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися