Мінфін - Курси валют України

Встановити

Порушення прав людини та знущання!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
24.01.2024 Заблокували зарплатний рахунок. Після блокування я звернулася у відділення, де мені повідомили, що рахунки активні і потрібно просто оновити інформацію в банку. Після оновлення інформації в додатку Райф заблокували всі інші рахунки, АТБ від Райф також. Після цього я не змогла звʼязатися з оператором, бо всі оператори протягом доби
зайняті. Почала листування з чат ботом в додатку, де мені випустили віртуальні картки. Потім після випуску віртуальних карток я користувалася коштами дві доби і їх знову
заблокували. Після звернення у відділення мені сказали, що причина блокування через якийсь бінанс гаманець (я ніколи таким сервісом не користувалася, та коштів там не маю). І нарешті мені вдалося отримати
реальну картину того що відбувається, а саме блокування через звернення на гарячу лінію людини, яка випадково перевела мені кошти. Сам банк зі мною не звʼязався з цього приводу, а просто почалося знущання над клієнтом. Людина що випадково перевела мені кошти, досі веде зі мною листування, тому що занепокоєна цією ситуацією, так як претензій до мене не має, гроші були повернуті. Також в шоці, що банк не звʼязався зі мною, а в тупу заблокував рахунки та повісив на мене ще й статус шахрайки. Після звернення бухгалтера фірми в якій я працюю, Райф порушив банківську таємницю та обмовив мене шахрайкою перед моїм керівництвом! Вже надала кучу інформації та довідок, розписок. А співробітники відповідають ЧЕРЕЗ НЕДІЛЮ кожного разу, і просять ще і ще пояснень, довідок, розписок, пояснень чого це люди на день народження мені дарують кошти, хочемо ще і в іншому банку вашому покопирсатися (хоча там є свій моніторинг), і родичам та знайомим усім в кармани залізти та випрошувати в них докази та їх виписки з рахунків (з якого це дива я повинна розповсюджувати інформацію інших людей, які не дають на це згоди), але як бачу по попереднім коментарям з цього немає сенсу, просто трата нервів та ресурсів! Розумію, що Райф не вирішує, а просто затягує процес та зацікавлений лише в закритті рахунку. Клієнт для Райфу НІЩО! Саме жахливе відношення до клієнту зможете отримати в цьому банку! Некомпетентні співробітники, які не володіють інформацією, що відбувається з рахунком клієнту в їх банку, також саме тут! Відсутність єдиного інформаційного простору, також сюди!
Можуть обмовити людину та спаплюжити репутацію, становлять загрозу для подальшого працевлаштування. Вибачень нуль! Прикрості, як завжди люблять відповідати на всі негативні відгуки тут, також в цього банку нуль! Дуже підозрілий банк, який розчарував на 100%. Зверніть увагу на рейтинг вашого банку, не в тому напрямку ви рухаєтесь!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 березня 2024, 19:45
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Ми завжди гарантуємо збереження коштів кожного клієнта, конфіденційність та захист даних.

Повідомляємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 березня 2024, 19:58
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 квітня 2024, 17:31
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано пояснення.


З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 5

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
4 березня 2024, 19:58
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+19
Nazarevichka
Nazarevichka
4 березня 2024, 22:00
#
А ось це, взагалі брехня та маячня: «Повідомляємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.» Ніякого запиту від банку не було! Одразу блокування, статус шахрайки, а вже потім нескінченні запити різних довідок, розписок та пояснень, яких завжди мало. Не обманюйте людей, навіть ніякого звʼязку від банку не було перед цим. Ось на прикладі того ж Привату, я була свідком коли моєму знайомому телефонував співробітник Приватбанку, та повідомив, що його переказ не відбудеться, поки клієнт не підтвердив, що знає людину якій надсилає кошти, все нормально та немає ніякої помилки. Ось це «Турбота про клієнта та безпека його коштів», а Райф просто відповідаєте заготовленими СКРИПТами, які не відповідають дійсності.
+
+15
Sergii Potii
Sergii Potii
5 березня 2024, 18:00
#
На превеликий жаль, банк щоб поставити собі галочку перед НБУ про проведення фінмніторингу, нехтує всім законодавством та йому начхати на незкінченні скарги щодо безпідставного блокування. Більшість питань по таким блокуванням вирішується звичайним дзвінком співробітника та поясненням клієнта. Але тоді не буде пряника від НБУ. Безкарність банкірів породжує все більше безглуздих блокувань. Тільки скарги до департаменту за банківським наглядом зупине зухвалість райфівців. Добре, що я прийняв рішення розірвати з ними співпрацю після місяця переливанння із пустого в порожнє.
+
0
natashaGra
natashaGra
6 березня 2024, 12:20
#
Действия банка без наличия судебного решения о мошенничестве — это нарушение законов. Ответы представителя банка слишком хорошо изучены и написаны заранее
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
9 квітня 2024, 17:31
#
Корисний коментар
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано пояснення.


З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися