Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливий банк який нікому не раджу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Martakr26 27 лютого 2024, 13:54
В травні 2023 року банк заблокував мій рахунок за те що я позичила у друзів кошти на ремонт котрі відповідно зайшли мені на картку. Працівники котрі працюють у банку просто останні олені які НІЯК не хочуть вирішти ситуцію. Мені була надіслана вимога про надання документів …а от тут на питання яких??? працівники відповіді не змогли надати тому що сказали-ми не знаємо! За моїми регулярними скаргами все ж таки мені перетелефонували та сказали що саме від мене потрібно, але ж і тут не так все просто…знову повідомлення що не достатньо документів… вимога була навіть щоб мої друзі надали докумети звідки у них ці гроші, дякую звичайно що не попросили фото наповнення іх хололильника! Добре, я надала такі документи …проте і цього не достатньо!!! Райфайзен банк зіпсував купу нервів мені, моїм рідним та друзям котрі мають відношення до даної ситуації, ба більше зіпсували мені історію в інших банках … цей банк настільки дорожить своїми клієнтами що «НАПЛЮВАВ ЗВЕРХУ «на таких клієнтів як я і після 3-ох місяців постійних вияснянь без жодних змін НІХТО З БАНКУ навіть не спробував вийти на контакт щоб вирішити ситуцію. Хочу тепер лише одне щоб всі працівники банку Райфайзен котрі мають відношення до блокування мого рахунку -горіть в пеклі вічно і щоб чорти вас в гарячій смолі варили!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 лютого 2024, 14:00
Добрий день!
Нам відверто прикро, що виникла така ситуація та це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися