Райффайзен Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Делал перевод на карту монобанка по полным реквизитам Украины (IBAN). Платёж дошёл менее чем за час, но из-за лимитов пополнения карты, средства небыли зачислены и поддержка монобанка мне сказала что деньги сразу должны вернутся отправителю. В поддержке Райфайзен Банк что платёж возвращается до 3 рабочих дней, а сегодня уже 5 день и деньги не вернулись. Я нахожусь на оккупированой территории г. Херсон, отделения никакие не работают. В банк звонил, сказали платёж идёт 3 дня туда и три дня обратно при неудачной отправке. Но деньги пришли за час, но не как не за 3 суток, а обратно уже прошло 5.
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Дійсно, зазвичай переказ за повними реквізитами може бути виконано впродовж 1-2 годин.
Проте, у разі виявлення помилки у реквізитах — кошти можуть бути повернені на рахунок впродовж 6 робочих днів загального терміну від дати здійснення первинної операції.
Для можливості додаткового аналізу ситуації просимо Вас надати необхідні дані для розгляду на наш запит у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку. Більш конкретно, на жаль, повідомити не можемо.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Система «Райффайзен Онлайн» працює в стабільному режимі. Спробуйте вилучити додаток та встановити його повторно, перевірте інтернет з'єднання та у випадку, якщо після цього все одно не буде працювати — напишіть Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
З моменту впровадження в Україні військового стану, Ваш банк заблокував підприємцям можливість користуватися кредитними лімітами. На сьогодні, на 15 квітня 2022 року, кредитні ліміти досі заблоковані.
В цей же час Ваш банк продовжує вимагати від клієнтів виконання своїх кредитних зобов'язань в повному обсязі.
Жодної офіційної інформації від Вашого банку щодо термінів та причин блокування мені не відомо, хоча я надіслав листа з особистого кабінету (відповіді так і не отримав), звертався з запитом і до служби підтримки на гарячу лінію клієнтбанкінгу та двічі ходив до відділення Вашого банку. Єдина інформація, яку мені надали і у відділенні і на гарячій лінії банку, була така: «Банк так вирішив, тому, що в Вашому договорі є такий пункт, читайте уважніше».
З цього приводу хочу письмово звернутись до керівництва Вашого банку, або до інших уповноважених осіб, за офіційними роз'ясненнями. Прошу надати мені у письмовому вигляді офіційні відповіді на такі питання:
1) Прошу надати мені офіційну причину блокування кредитних лімітів підприємцям. Не чергове посилання пункт у договорі, який дозволяє банку одноосібно міняти умови користування лімітами, а саме фактичну причину, яка змусила керівництво банку скористатись цим пунктом.
2) Прошу надати мені терміни блокування кредитних лімітів, або умови за яких кредитні ліміти будуть розблоковані.
3) Чи продовжує Райфайзен Банк працювати на території Російської Федерації?
4) Чи обслуговує Райфайзен Банк підприємців на території Російської Федерації?
5) Чи є блокування кредитних лімітів або інші обмеження щодо кредитних лімітів для підприємців на території Російської Федерації?
Заздалегідь вдячний за відповідь.
Для можливості детального аналізу ситуації та уточнення інформації просимо написати Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Виплата допомоги відбувається державою протягом 10 днів від дати подання запиту у додатку «Дія».
У разі, якщо зазначений термін часу сплинув та Ви не отримали надходження за програмою «єПідтримка» — рекомендуємо звернутись до підтримки Міністерства економіки за номером: 044 253 61 36, електронна пошта — meconomy@me.gov.ua.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Чи можна його закрить онлайн?
Чи буде зніматься сума за обслуговування якщо я не буду їм користуваться?
Дякуємо за очікування. Для закриття поточного рахунку «Для виплат» Ви можете написати нам запит у Райффайзен Онлайн (зв'язок з Банком — Чат) із вказанням повного номеру рахунку. Плата за даний рахунок відсутня при наявності нульового залишку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Со сроками карты всё в порядке. На горячую линию дозвонится не могу. Дорого.
Подскажите это сбой или что? В Украину приехать не могу, понимаете, да?
Наразі Інформаційний центр Банку працює у стандартному режимі. Звернутись за консультацією можливо за номерами: 0-800-500-500, 0-800-400-504(безкоштовно), 521 для Vodafone(безкоштовно), 044-490-88-88(за тарифами Вашого оператора), +38-044-354-14-34(для дзвінків з-за кордону).
Через велике навантаження за зверненням до Інформаційного центру Банку можливо необхідно зачекати певний час для зв'язку з оператором.
Додатково, для отримання інформації з Вашого питання Ви можете писати нам у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше»- Зв'язок із Банком — Чат) із темою:«Запит для Ксенії.МінФін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Працює тільки інформація, а з"єднааня відсутнє?
Наразі Інформаційний центр Банку працює у стандартному режимі. Звернутись за консультацією можливо за номерами: 0-800-500-500, 0-800-400-504(безкоштовно), 521 для Vodafone(безкоштовно), 044-490-88-88(за тарифами Вашого оператора), +38-044-354-14-34(для дзвінків з-за кордону).
Через велике навантаження за зверненням до Інформаційного центру Банку можливо необхідно зачекати певний час для зв'язку з оператором.
Додатково, для отримання інформації з Вашого питання Ви можете писати нам у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше»- Зв'язок із Банком — Чат).
На жаль, ми не можемо написати Вам у приватні повідомлення для можливості детального аналізу ситуації та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у Чат додатку із темою:«Запит для Анастасії.МінФін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Перевірити відділення, які працюють сьогодні Ви можете на нашому сайті: https://raiffeisen.ua/viddilennya
Отримати переказ Ви можете за наявності достатньої суми коштів в касі, якщо суми буде не достатньо — Вас зорієнтують на який день їх зможуть доставити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Перевірити відділення, які працюють сьогодні Ви можете на нашому сайті: https://raiffeisen.ua/viddilennya
Отримати переказ Ви можете за наявності достатньої суми коштів в касі, якщо суми буде не достатньо — Вас зорієнтують на який день їх зможуть доставити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Для замовлення довідки Ви можете зателефонувати в Інформаційний центр за номером 0800 500 500 або написати в чаті системи «Райф Онлайн» (меню «Зв'язок з банком» — «Чат»).
З повагою,
@RaifHelp
Написати коментар
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2021 года.
Очень буду признателен за сотрудничество! С ответом прошу не задерживать.
Інформація по поточним (у т. ч. картковим) та депозитним рахункам, а також про залишок заборгованості по кредитам надається Клієнту після проведення повторної ідентифікації при особистому зверненні до відділення Банку або Інформаційого центру (лише для отримання інформації по картковому рахунку; для ідентифікації в телефонному режимі потрібно вказати номер платіжної карти або рахунку та слово-пароль). Для отримання інформації (у т. ч. довідки, копій договорів тощо) про заборгованість за кредитним договором, по якому тривалий час не здійснювалося погашення та право вимоги за яким було відступлено третій особі, Позичальнику необхідно звертатись безпосередньо до Нового кредитора.
З повагою,
@RaifHelp
Написати коментар
Социальные сети не подходят, так как, я не могу прикрепить скрины
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді.
Ви можете написати запит, якщо Ви наш клієнт у Чат системи Райффайзен Онлайн (зв'язок з Банком — чат) чи написати наразі у особисті повідомлення.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Ми ще раз вказуємо, що для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, в особистих повідомленнях та опишіть Ваш запит детальніше.
З повагою,
@RaifHelp
Написати коментар
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях та опишіть Ваше питання більш детально.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Сьогодні 7.02.2022 мав розмову з представником Райффайзен Банк (принаймі так представився абонент +380443543000) стосовно одного комунального платежу від 5.02.2022 12:55 за споживання електрики. Представник вказав що для того щоб пройшов даний платіж я повинен надати йому деякі, як я розумію особисті, дані моєї дружини (третьої особи, не клієнт Райффайзен Банк). Я відмовився і додатково подзвонив на гарячу лінію банку (звернення записане). Тим не менше мені надійшла СМС про відхилення згаданої трансакції. То ж з цього приводу два питання:
1. Для чого Райффайзен Банк збирає особисті дані третіх осіб?
2. Що не так з трансакцією за реквізитами 132048153 на суму 115грн 20коп?
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар