Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Gremme
Денис Сергеевич
20 квітня 2022, 19:12
Денис, Херсон
Добрый день,
Делал перевод на карту монобанка по полным реквизитам Украины (IBAN). Платёж дошёл менее чем за час, но из-за лимитов пополнения карты, средства небыли зачислены и поддержка монобанка мне сказала что деньги сразу должны вернутся отправителю. В поддержке Райфайзен Банк что платёж возвращается до 3 рабочих дней, а сегодня уже 5 день и деньги не вернулись. Я нахожусь на оккупированой территории г. Херсон, отделения никакие не работают. В банк звонил, сказали платёж идёт 3 дня туда и три дня обратно при неудачной отправке. Но деньги пришли за час, но не как не за 3 суток, а обратно уже прошло 5.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 8:42
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Дійсно, зазвичай переказ за повними реквізитами може бути виконано впродовж 1-2 годин.
Проте, у разі виявлення помилки у реквізитах — кошти можуть бути повернені на рахунок впродовж 6 робочих днів загального терміну від дати здійснення первинної операції.
Для можливості додаткового аналізу ситуації просимо Вас надати необхідні дані для розгляду на наш запит у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ihor1974
Ihor1974
17 квітня 2022, 9:08
Игор, Х
В Дії статус виконано гроші зараховано а на карті 0 що треба робити
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 10:08
Доброго дня!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку. Більш конкретно, на жаль, повідомити не можемо.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Iaslo
Iaslo
15 квітня 2022, 21:22
Добрий вечір. Не працює, тобто, не можу увійти в Райфайзен онлайн. Пише наразі функція недоступна. Логін пароль все ввів вірно.Що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 16:07
Доброго дня, перепрошуємо за тривале очікування відповіді.
Система «Райффайзен Онлайн» працює в стабільному режимі. Спробуйте вилучити додаток та встановити його повторно, перевірте інтернет з'єднання та у випадку, якщо після цього все одно не буде працювати — напишіть Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Samarin87
Anton Samarin
15 квітня 2022, 17:35
Anton, Dnipro
Доброго дня.
З моменту впровадження в Україні військового стану, Ваш банк заблокував підприємцям можливість користуватися кредитними лімітами. На сьогодні, на 15 квітня 2022 року, кредитні ліміти досі заблоковані.
В цей же час Ваш банк продовжує вимагати від клієнтів виконання своїх кредитних зобов'язань в повному обсязі.
Жодної офіційної інформації від Вашого банку щодо термінів та причин блокування мені не відомо, хоча я надіслав листа з особистого кабінету (відповіді так і не отримав), звертався з запитом і до служби підтримки на гарячу лінію клієнтбанкінгу та двічі ходив до відділення Вашого банку. Єдина інформація, яку мені надали і у відділенні і на гарячій лінії банку, була така: «Банк так вирішив, тому, що в Вашому договорі є такий пункт, читайте уважніше».
З цього приводу хочу письмово звернутись до керівництва Вашого банку, або до інших уповноважених осіб, за офіційними роз'ясненнями. Прошу надати мені у письмовому вигляді офіційні відповіді на такі питання:
1) Прошу надати мені офіційну причину блокування кредитних лімітів підприємцям. Не чергове посилання пункт у договорі, який дозволяє банку одноосібно міняти умови користування лімітами, а саме фактичну причину, яка змусила керівництво банку скористатись цим пунктом.
2) Прошу надати мені терміни блокування кредитних лімітів, або умови за яких кредитні ліміти будуть розблоковані.
3) Чи продовжує Райфайзен Банк працювати на території Російської Федерації?
4) Чи обслуговує Райфайзен Банк підприємців на території Російської Федерації?
5) Чи є блокування кредитних лімітів або інші обмеження щодо кредитних лімітів для підприємців на території Російської Федерації?

Заздалегідь вдячний за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 16:10
Доброго дня! Перепрошуємо за тривале очікування відповіді.
Для можливості детального аналізу ситуації та уточнення інформації просимо написати Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
zaikazina
zaikazina
12 квітня 2022, 14:21
Доброго дня, 28 березня подали заявку для отримання 6500грн є підтримка. Підкажіть будь ласка коли можливе зарахування выплати
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 14:28
Доброго дня!
Виплата допомоги відбувається державою протягом 10 днів від дати подання запиту у додатку «Дія».
У разі, якщо зазначений термін часу сплинув та Ви не отримали надходження за програмою «єПідтримка» — рекомендуємо звернутись до підтримки Міністерства економіки за номером: 044 253 61 36, електронна пошта — meconomy@me.gov.ua.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

VLADA0904
VLADA0904
11 квітня 2022, 13:39
VLADA0904
Здрастуйте. В Дії мне засчитана помощь. А на счёт до сих пор не поступила. Когда деньги будут у меня прошло 2 недели
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 13:49
Доброго дня.
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
norez
norez
11 квітня 2022, 12:44
Добрый день.24.03. оформил е-пидтримку В моем кабинете аваль банка появилась виртуальная карта е- пидтримки А денег до сих пор нет На карте 0.0
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 13:09
Доброго дня.
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vikkkka
Vikkkka
8 квітня 2022, 10:58
Доброго дня. Відкрила онлайн Поточний рахунок «Для виплат»в доларах США. Мені він не потрібний (хотіла відкрить рахунок для того щоб купить долар США).
Чи можна його закрить онлайн?
Чи буде зніматься сума за обслуговування якщо я не буду їм користуваться?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 11:34
Доброго дня!
Дякуємо за очікування. Для закриття поточного рахунку «Для виплат» Ви можете написати нам запит у Райффайзен Онлайн (зв'язок з Банком — Чат) із вказанням повного номеру рахунку. Плата за даний рахунок відсутня при наявності нульового залишку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
YarmolikNatalia
YarmolikNatalia
6 квітня 2022, 16:08
Добрый день! Нахожусь заграницей. На карте сняты все ограничения. До сегодняшнего дня пользовалась картой снимала наличные. Сегодня ни в одном банкомате карта не работает. Пишет «ваш банк не отвечает».
Со сроками карты всё в порядке. На горячую линию дозвонится не могу. Дорого.
Подскажите это сбой или что? В Украину приехать не могу, понимаете, да?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 16:35
Доброго дня!
Наразі Інформаційний центр Банку працює у стандартному режимі. Звернутись за консультацією можливо за номерами: 0-800-500-500, 0-800-400-504(безкоштовно), 521 для Vodafone(безкоштовно), 044-490-88-88(за тарифами Вашого оператора), +38-044-354-14-34(для дзвінків з-за кордону).
Через велике навантаження за зверненням до Інформаційного центру Банку можливо необхідно зачекати певний час для зв'язку з оператором.
Додатково, для отримання інформації з Вашого питання Ви можете писати нам у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше»- Зв'язок із Банком — Чат) із темою:«Запит для Ксенії.МінФін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
qsx4t8a
qsx4t8a
5 квітня 2022, 9:29
Тамара, Київ
Чому не можливо задати питання по телефонним номерам банку?
Працює тільки інформація, а з"єднааня відсутнє?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 10:27
Доброго дня!
Наразі Інформаційний центр Банку працює у стандартному режимі. Звернутись за консультацією можливо за номерами: 0-800-500-500, 0-800-400-504(безкоштовно), 521 для Vodafone(безкоштовно), 044-490-88-88(за тарифами Вашого оператора), +38-044-354-14-34(для дзвінків з-за кордону).
Через велике навантаження за зверненням до Інформаційного центру Банку можливо необхідно зачекати певний час для зв'язку з оператором.
Додатково, для отримання інформації з Вашого питання Ви можете писати нам у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше»- Зв'язок із Банком — Чат).
На жаль, ми не можемо написати Вам у приватні повідомлення для можливості детального аналізу ситуації та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у Чат додатку із темою:«Запит для Анастасії.МінФін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
qsx4t8a
qsx4t8a
5 квітня 2022, 9:13
Тамара, Київ
Яке відділення працює на Оболоні, щоб отримати переказ?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 9:37
Доброго дня.
Перевірити відділення, які працюють сьогодні Ви можете на нашому сайті: https://raiffeisen.ua/viddilennya
Отримати переказ Ви можете за наявності достатньої суми коштів в касі, якщо суми буде не достатньо — Вас зорієнтують на який день їх зможуть доставити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
qsx4t8a
qsx4t8a
5 квітня 2022, 9:11
Тамара, Київ
Підкажіть, у якому відділенні 05. 04.2022 можна отримати грошовий переказ з Канади? Карточки не маю. Кошти відправлені у суботу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 9:37
Доброго дня.
Перевірити відділення, які працюють сьогодні Ви можете на нашому сайті: https://raiffeisen.ua/viddilennya
Отримати переказ Ви можете за наявності достатньої суми коштів в касі, якщо суми буде не достатньо — Вас зорієнтують на який день їх зможуть доставити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
APONIA
APONIA
30 березня 2022, 20:17
Ярослава, Кременчук
Хочу узнать на счет на счет 10 виртуальных, почему их не активируют?? Еще у вас просто ужасные операторы, они вообще нечего не понимают. Говорю им у меня в приложении, карты не активные, они говорят что активные. Это просто издевательство,
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2022, 8:40
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
betik1996
betik1996
23 березня 2022, 18:43
Альберт, Лиман
Доброго вечора. Підкажіть, як отримати довідку про наявність картково рахунку (для виплати пенсії)? Чи платна вона? Можливість отримання на емеіл?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2022, 11:54
Доброго дня.
Для замовлення довідки Ви можете зателефонувати в Інформаційний центр за номером 0800 500 500 або написати в чаті системи «Райф Онлайн» (меню «Зв'язок з банком» — «Чат»).
З повагою,
@RaifHelp
D5425
Янатьев Дмитрий
18 березня 2022, 14:18
Янатьев, Красногвардейское
Доброго времени суток. Меня зовут Янатьев Дмитрий Валериевич. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2021 года.
Очень буду признателен за сотрудничество! С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 березня 2022, 16:59
Доброго дня.
Інформація по поточним (у т. ч. картковим) та депозитним рахункам, а також про залишок заборгованості по кредитам надається Клієнту після проведення повторної ідентифікації при особистому зверненні до відділення Банку або Інформаційого центру (лише для отримання інформації по картковому рахунку; для ідентифікації в телефонному режимі потрібно вказати номер платіжної карти або рахунку та слово-пароль). Для отримання інформації (у т. ч. довідки, копій договорів тощо) про заборгованість за кредитним договором, по якому тривалий час не здійснювалося погашення та право вимоги за яким було відступлено третій особі, Позичальнику необхідно звертатись безпосередньо до Нового кредитора.
З повагою,
@RaifHelp
Winzo
Winzo
17 березня 2022, 15:22
Федор, Киев
Куда написать в банк с прикреплением переписок чата, скринов и.т.д. чтобы решить мой вопрос, если почта info@raiffeisen.ua указанная на сайте, на которую я полчаса составлял письмо, в автоответе присылает, что: наразі канал наших комунікацій через електронну пошту тимчасово недоступний?
Социальные сети не подходят, так как, я не могу прикрепить скрины
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 березня 2022, 8:54
Вітаємо!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді.
Ви можете написати запит, якщо Ви наш клієнт у Чат системи Райффайзен Онлайн (зв'язок з Банком — чат) чи написати наразі у особисті повідомлення.
З повагою,
@RaifHelp
Panasuk83
Panasuk83
7 березня 2022, 18:14
Работники банка, вы все читаете вопросы которые вам задают? Мне можно как-то связаться, с более компитентным человеком по моей проблеме! Если можно связаться с той сотрудницей, которая мне в прошлом месяце помогла. Просто у вас там сидят некчёмные работники!!! Они грубят, скидывают трубку, и 4 день меня дурят! Я надеюсь ваш ответ придёт быстрее! В этот день, а не через 4 не бедте такими как ваши сотрудники!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 березня 2022, 18:17
Доброго дня!
Ми ще раз вказуємо, що для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, в особистих повідомленнях та опишіть Ваш запит детальніше.
З повагою,
@RaifHelp
Panasuk83
Panasuk83
7 березня 2022, 17:50
Скажите мне пожалуйста, почему ваши сотрудники не могут мне помочь? В прошлом месяце мне сотрудница помогла с моим счётом! А сейчас мне никто не хочет помочь, и при всём этом ещё и врут!!! Три дня меня дурят! Куда мне можно пожаловаться? Я так это не хочу оставлять!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 березня 2022, 18:14
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях та опишіть Ваше питання більш детально.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
DraUde
DraUde
7 березня 2022, 12:42
Едуард
5.02.2022 в Райффайзен Банк Online я здійснював комунальні платежі.
Сьогодні 7.02.2022 мав розмову з представником Райффайзен Банк (принаймі так представився абонент +380443543000) стосовно одного комунального платежу від 5.02.2022 12:55 за споживання електрики. Представник вказав що для того щоб пройшов даний платіж я повинен надати йому деякі, як я розумію особисті, дані моєї дружини (третьої особи, не клієнт Райффайзен Банк). Я відмовився і додатково подзвонив на гарячу лінію банку (звернення записане). Тим не менше мені надійшла СМС про відхилення згаданої трансакції. То ж з цього приводу два питання:
1. Для чого Райффайзен Банк збирає особисті дані третіх осіб?
2. Що не так з трансакцією за реквізитами 132048153 на суму 115грн 20коп?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 березня 2022, 9:50
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
InnaSysun
InnaSysun
6 березня 2022, 16:38
Інна, Петропавлівка
Доброго дня! Скажіть, чи можливо забрати свій депозит в Дніпропетровській області смт.Петропавлівка. Якщо не в моєму селищі, то чи можливо в м.Дніпро?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 березня 2022, 9:33
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку