Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Annamun
Annamun
1 березня 2024, 11:31
Anna, Одесса
Добрый день! В вашем банке открыт безнальный фоп счет.
Закончился срок действия ключа. Нахожусь за границей и нет возможности явиться лично в банк. Я гражданин Молдавии, счет открывался до войны и у меня был временный вид на жительство, он закончился, новый пока нет возможности сделать. Так же закончился паспорт и я получила новый. 3 недели пытаюсь решить этот вопрос. Куча переписок со службами вашего банка не привели ни к чему!!!
На счету есть деньги, я не могу ими пользоваться, потому что не могу зайти в аккаунт.

Буду признательна за оказанное содействие
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 березня 2024, 11:35
Добрий день!Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація, ми з розумінням та повагою відносимось до питання та готові розглянути індивідуально.Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.Маємо на меті розглянути Ваше звернення та провести перевірку, для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
Annamun
Annamun
1 березня 2024, 12:29
#
3033723602
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
1 березня 2024, 13:07
#
Дякуємо за уточнення! Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме Вашу ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо зачекати на комунікацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
5 березня 2024, 11:33
#
Добрий день!
Вдячні за можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомоги.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися