Мінфін - Курси валют України

Встановити
2 травня 2024, 11:37

Квартальні показники Amazon виявилися вищими за очікувані

Цього тижня Amazon відзвітувала про показники за квартал, які перевершили середньостатистичні очікування. Успіх забезпечив інтерес до ШІ, що дозволив досягти розвитку хмарних сегментів. Глава компанії зазначив, що вона має великі можливості в обслуговуванні клієнтів, які користуються системами штучного інтелекту. Детальніше про цей звіт повідомляють аналітики LBLV.

Amazon представила прогноз щодо виторгу на поточний квартал, що виявився нижчим, ніж очікувалося. На тлі цих новин її котирування спершу зросли на 2%, а потім — знизились на 3,3%. Фінансовий директор фірми заявив, що її капітальні витрати зростуть протягом року, якщо порівнювати з $14 мільярдами, зафіксованими в I кварталі.

Більшу частину додаткових видатків Amazon використає для підтримки інфраструктури AWS (насамперед на зусилля, що стосуються ШІ). Корпорація заздалегідь вкладається у розвиток пропозицій штучного інтелекту, щоб задовольняти споживчий попит (перш за все у зв'язку з тим, що клієнти зацікавлені в довгострокових контрактах).

Amazon прогнозує, що за цей квартал виторгує $144−149 млрд, тоді як середньостатистичні аналітичні очікування говорять про $150,07 млрд. За словами експертів, витрати на хмарні сервіси скорочувалися протягом півтора року, але зараз корпоративні клієнти знову готові переміщувати більше робочих процесів на цей рівень. Це позитивний фактор для Amazon і для багатьох компаній, які розробляють програмне забезпечення для бізнесу, передають в lblv.com.

Amazon продовжує розвивати сегмент реклами

Сегмент Amazon Web Services за підсумками кварталу зафіксував зростання виторгу на 17%, до $25 мільярдів. Сторонні експерти чекали на $24,53 мільярда. Відповідні показники конкурентів Microsoft та Alphabet збільшилися на 31% й 28%.

Цього тижня корпорація повідомила, що її чат-бот Amazon Q став загальнодоступним. З початку 2024 року вона запустила сервіс Rufus, який повинен допомагати клієнтам з пошуком новинок. В AWS повідомляють, що рухаються до обсягу продажів за рік, що дорівнює $100 мільярдам.

Розвиток бізнесу Amazon у сфері реклами допоміг їй покращити квартальні результати. Від продажу оголошень нею було отримано $11,8 мільярда, що на 24% перевищує показники попереднього року. 2024-го корпорація додала непропускну рекламу в Prime Video, на що дуже позитивно відреагували маркетологи.

Костянтин Філатов, фінансовий аналітик LBLV

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися