Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 листопада 2020, 10:50

Результати групи Креді Агріколь за 3 квартал та 9 місяців 2020 року

Спираючись на високі фінансові показники, Група як ніколи прагне надавати конкретну підтримку своїм клієнтам і економіці в цілому. За підсумками дев’яти місяців поточного року група Креді Агріколь отримала базовий чистий дохід у сумі 4,7 млрд євро, зокрема у третьому кварталі 2020 року ― 1,9 млрд євро, що на 0,5% більше ніж у аналогічному періоді 2019 року. Базовий чистий дохід Креді Агріколь С.А. за 9 місяців 2020 року становить 2,9 млрд євро, зокрема у третьому кварталі 2020 року ― 1,1 млрд євро, що на 9,1% менше ніж в аналогічному періоді 2019 року.

Результат, що підкреслює ефективність моделі «глобальних банківських відносин»

Креді Агріколь демонструє дуже хороші результати. Суспільні ініціативи разом з універсальною моделлю банкінгу забезпечили швидке відновлення у третьому кварталі. Ділова активність повернулася на докризовий рівень: 1 113 000 нових клієнтів роздрібного бізнесу у Франції та Італії (зокрема +790 000 клієнтів регіональних банків) і значний обсяг кредитування на покупку житла в регіональних банках (+11% порівняно з вереснем 2019 року) за перші дев’ять місяців 2020 року.

До того ж 24 стратегічні партнерства Креді Агріколь, які були розширені в цьому кварталі, дозволяють охопити понад 800 мільйонів клієнтів у Європі та Азії. Якість активів відмінна, а рівень сумнівних кредитів і коефіцієнти покриття є одними з найкращих у Європі. Платоспроможність Креді Агріколь ще більше зміцнилася: коефіцієнт достатності капіталу першого рівня (CET1) на 30 вересня становив 17% для Групи і 12,6% для Креді Агріколь С.А., що значно перевищує вимоги законодавства та цільові показники в Середньостроковому плані розвитку Групи до 2022 року .

Група стала провідним гравцем у підтримці економіки Франції від початку кризи

На частку Групи припадає майже 30 млрд євро гарантованих державою кредитів, що відповідає 27% заявок на гарантовані державою кредити у Франції (+5,1% порівняно з кінцем червня 2020 року). Кількість наданих мораторіїв скоротилася приблизно на дві третини та на кінець вересня складає 550 000 на суму 4,2 млрд євро. Більш того, за 97% кредитних канікул, термін яких закінчився, відновлено платежі у нормальному режимі. Клієнти банку усвідомлюють це зобов'язання: Креді Агріколь Банк визнаний банком номер один у Франції і входить у Топ-25 брендів, які довели свою цінність під час карантину*.

Якби криза в системі охорони здоров’я закінчилася влітку, безсумнівно, дійшли би висновку, що механізм «підтримки протягом карантину» в цілому був успішним. Утім, криза не закінчилася, і на даний момент світла у кінці тунелю не видно. Відтак, економічна ситуація викликає занепокоєння. Окрім вже реалізованих загальних заходів, тепер потрібні індивідуальні рішення для всіх, щоб забезпечити підтримку принаймні на наступні шість-вісім місяців, а не лише на декілька тижнів.

Результати Креді Агріколь є дуже позитивними. Вони дають підґрунтя для рішучих дій, щоб допомогти якомога більшій кількості людей подолати цю кризу.

Креді Агріколь зобов’язується допомагати тим клієнтам, які найбільше постраждали від кризи, підтримувати безперервність бізнесу для всіх і прискорити цифровізацію МСБ. Група прагне допомагати тим клієнтам, які найбільше постраждали від цієї кризи. Пріоритетним завданням є взяти на себе ініціативу і зв’язатись із усіма представниками місцевої роздрібної торгівлі, які постраждали від введеного урядом карантину, та розглянути індивідуальні рішення (гарантовані державою позики, масове затвердження мораторіїв, лояльні умови для всіх з огляду на ситуацію тощо).

Група прагне підтримувати безперервність бізнесу для всіх, розвиваючи цифровізацію, допомагаючи роздрібним торговцям створювати Інтернет-магазини, що пропонують послуги Click & Collect та надаючи 100% клієнтів малого бізнесу дистанційні платіжні рішення на період карантину, якщо вони цього прагнуть.

Група прагне посилити цифровізацію компаній малого і середнього бізнесу, надавши їм доступ до фонду в розмірі 100 млн євро, створеного в рамках пакету стимулювання, для фінансування їхнього переходу на цифрові рішення (до 50 тис. євро на компанію). Щоб дізнатися більше інформації, перейдіть за посиланням.

* За даними дослідження Brand Asset Valuator у всіх галузях.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися