DmytroUA DmytroUA
26 января 2017, 16:40
1
Дуже не раджу! Вже три місяці як не можу отримати компенсацію по КАСКО. Кожен раз посилаються на відсутність якогось чергового папірця, хоча всі необхідні документи я подав відразу після ДТП. Зараз взагалі перестали реагувати на мої звернення. Хочете проблем звретайтеся у ВУСО.
Ответ страховой компании
Вусо
28 января 2017, 11:21
Шановний пане DmytroUA! Розумію Вашу стурбованність і задля того, щоб допомогти Вам дуже прошу надіслати номер страхової справи, номер авта та телефон на адресу: gorenko.t@vuso.ua
Обіцяємо швидко розібратись із цим непорозумінням. З повагою, керівник відділу контролю за якістю обслуговування клієнтів, Тетяна.

Комментарии (1)

+
0
prVUSO
Ответ страховой компании
prVUSO
31 января 2017, 16:17
СК "ВУСО", Киев
#
Шановний пане DmytroUA! Ми, нажаль, не отримали Вашого листа. Проте спробували розібратись у цій ситуації. Шановний Дмитре, повідомляємо Вам, що ми не знайшли жодного договору КАСКО на Ваше авто. Просимо Вас надати номер договору для ідентифікації.
Вказана Вами справа — 710395 — це справа по ОСЦПВ, за якою Ви є потерпілою стороною.
Згідно Закону України «Про ОСЦПВ» термін виплати не повинен перевищувати 90 днів з моменту отримання заяви на виплату. На сьогоднішній день страхова компанія не порушила термін, встановлений законодавством.
Що стосується виплати по справі 710395 (ОСЦПВ), то наш колега розмовляв з Вами 20.01.2017 р., і ми чекаємо звіту від експерта, який оглядав Ваш автомобіль.
Як тільки ми отримаємо звіт, відразу з Вами зв`яжемось. Сподівамось на порозуміння. З повагою, Тетяна.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться