ВХОД
Вернуться

електронна черга

без оценки
Шановний пане Антоне! Наша родина — клієнти банку з 2005 р. Певні проблеми банк мав і раніше, але врешті все «устаканювалося». Сьогодні видно ситуація дещо складніша. І все ж сподіваємось, що через деякий час все заспокоїться. Фактично є дві групи проблемних депозитів (ті, що завершились і ті, які розірвані достроково). Крім того багато вкладників, які не панікують (ми в їх числі), договорів не розривають, але також намагаються отримувати нараховані відсотки.
Пропозиція. Чому б не спробувати сформувати у кожному відділенні три електронні черги (за вкладами кожної групи і «відсотками»), взявши за основу дати завершення договорів або нарахування відсотків. І по мірі надходження «підкріплення» в конкретне відділення надсилати СМС з повідомленням №черги і дати «відвідування» банку. Можливо ситуація і атмосфера у відділеннях стане більш прогнозована.
Ответ банка
VAB Банк
5 мая 2014, 18:07
Уважаемый клиент! Мы благодарим Вас за содержательное письмо и рассмотрим Ваше предложение. С уважением VAB.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд