ВХОД
Вернуться

не усвідомленість працівників Банку

rusboxxx rusboxxx
4 апреля 2014, 11:17
без оценки
Сьогодні був у Відділені №71, та у відповідності до правил п. 5.1.2.4. направив Банку заяву-повідомлення про те що планую отримати вклад в повному обсязі в день закінчення договору. Задав працівнику питання де знаходиться інформація стосовно лімітів (не змогла нічого сказати, силаючись що їй так говорив директор відділення № 71), на питання про зміну правил не змогла нічого сказати. (такий собі працівник робот-інформатор, який не орієнтується в оновленій інформації Банку, та не знає навіть де можна подивитись).
Також хочу сказати, що я не являюсь панікером в даній ситуації, і не забирав би вклад з Банку (довгий час працюю з VAB) але порушення моїм прав Банком та абсурдні відповіді працівників (мовляв… все що завгодно) та втрачена довіра до Банку не лишає вибору. Для мене відносини між партнерами повині бути зрозумілими та правовими.
Для того щоб служба підтримки не писала мені що залиште інформацію про себе (мовляв я провокатор… мій договір 659369/2013 від 07.10.2013)

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд