Неможливо зняти гроші за місцем перебування, та некоректна робота персоналу

akela1986 akela1986
28 января 2015, 14:32
без оценки
Я, Озюменко Леся Олегівна є працівником ПАТ «Укрнафтохімпроект»
Львівської Філії отримала зарплатну картку від вашого банку, картка була втрачена мною, з цією проблемою я звернулася у відділення вашого банку м. Львів, площа Міцкевича, 4 у відділ обслуговування індивідуальних клієнтів.
На запитання чи можу я зняти гроші в касі, отримала негативну відповідь, мотивуючи це ти, що філія банку яка обслуговує ПАТ «Укрнафтохімпроект» знаходиться в м.Києві, працівником банку порадив мені виготовити нову картку (вартістю 100грн) 21.01.2015 я написала заяву на оформлення дублікату після цього мене запевнили, що картку я отримаю до кінця тижня тобто 23-24 січня.Дану інформацію надала економіст Мирун Наталія
В відділі обслуговування індивідуальних клієнтів отримала візитку з номерами телефонів по яких зможу отримати інформацію по своєму питанню 032 297 01 77 та 032 245 41 77, проте 23-го числа за вказаними номерами телефонів ніхто не відповідав і коли все таки я змогла дозвонитися по вказаних номерах інформацію мені надати не змогли сказали дзвонити на гарячу лінію.
26.01.2015 дозвонилася на гарячу лінію і дізналася, що моя заява на виготовлення картки ще не зареєстрована інформації про це вони не бачать, а сама картка буде готова не швидше ніж за два тижні.
Прошу вказати мені:
1. Згідно яких нормативно-правових актів мені відмовлено в отриманні моїх же коштів, і як їх якомога швидше отримати на руки у м.Львові за місцем праці та проживання.
2. Посприяти в отриманні картки і на скільки законним є стягнення в сумі 100 гривень.
3. Притягнути до відповідальності працівника який не виконує своїх обов'язків.
4. З'ясувати чому відділ обслуговування індивідуальних клієнтів не виконує своїх прямих обов'язків

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться