Сенс Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.15 |
USD | 40 | 40.6 |
Все курсы банка |
Комментарии (1)
Написать комментарий
Уряд робить все можливе, щоб якнайшвидше провести виплати.
Написать комментарий
З боку банку затримки немає. Зараз очікуємо кошти для зарахування від міністерства економіки :(
Уряд робить все можливе, щоб якнайшвидше провести виплати.
Комментарии (1)
Это понимать как мошенничество банка?
Про комісію при такому переказі додаток попереджує перед відправленням.
Написать комментарий
23 березня я відправила заявку на отримання допомоги в єпідтримки. Минуло вже 11 днів, хоча має бути 10. Підскажіть будь-ласка в чому справа? Чому мені не надходять кошти? Написала в підтримку Дії, чекаю на відповідь. Також написала менеджеру Альфа-банк, але відповіді я не отримала. Поясніть.
Скільки чекати?
Написать комментарий
Не могу уже второй день воспользоваться своей кредиткой CASH… Лимит есть, а ни малейшей его частью не даёт воспользоваться. При этом в Альфе у меня срочный депозит, сумма которого в 4 раза выше лимита по кредитке и в 16 раз выше той суммы, которой хотел воспользоваться по карте 5355***********6857. Почему??
Если такое отношение банка к банко-ориентированным Клиентам, то я просто по окончанию срока депозита вынужден буду прекратить сотрудничество с Альфой (как мне казалось последние 8 лет — взаимовыгодное)
Раді, що питання вирішене. Бережіть себе 💙💛
Комментарии (1)
В мене відкрито ФОП рахунок та ФО рахунок в Альфа банку. З початку війни неможливо перевести гроші з ФОП ахунку на ФО у застосунку. Чим це можна пояснити? БІльше того, якшо спробувати це зробити декілька разів, то з*являється картинка, шо виглядає наче в той момент робитсяь фото чи скріншот.
Я громадянка України, податки платю стабільно. Підстав для блокування бути не повинно.
Декілька разів я намагалась зв*язатись через чат з представниками банку, та безрезультатно. Наразі я знаходжусь за кородоном, зателефонувати на гарячу лінію немає можливості.
Хотілось би зрозуміти причини, чому я не можу розпоряджатися своїим власними коштами?
Напишіть на в приватні повідомлення. Спробуємо допомогти.
Написать комментарий
Вже спілкуємось з вами в особистих повідомленнях.
Комментарии (2)
Детальніше в центрі підтримки: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360017002580
Також ви можете це зробити за номером нашої гарячої лінії 3344 (безкоштовно), але там потрібно буде трішки зачекати, оскільки з'єднання з оператором відбувається в порядку черги.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💛💙
Написать комментарий
Треба перевіряти детальніше. Напишіть нам в приватні повідомлення, перевіримо.
Комментарии (1)
Напишіть нам в чат з Sense SuperApp або зателефонуйте в КЦ за номером 3344 та 0800502050 безкоштовно. Спробуємо допомогти.
Комментарии (1)
Як варіант, ви можете змінити фінансовий номер в банку на тей, котрий має доступ до мобільної мережі.
Для зміни зателефонуйте за номером 3344 або 0800502050 безкоштовно.
Написать комментарий
Написать комментарий
Закрывайте свой бизнес. Украинскому народу Вы не нужны.
Санкції стосуються Альфа-Банку Росія. При цьому окремо підкреслюється, що Альфа-Банк Україна — окрема юридична особа.
Податки з прибутку завжди платили і продовжуємо це робити в бюджет України. Також не забуваємо допомагати нашим ЗСУ.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Від того часу контакту з представниками банку у відділеннях м. Львів і в м. Київ немає. Я розумію, що в банку відбулися зміни. Прошу надати інформацію по цьому питанню і підсказати вихід із даної ситуації. Також прошу надати телефон або електронну адресу для спілкування по даному питанню.
Написать комментарий
Написать комментарий