Rostyslav2 Rostyslav2
9 февраля 2016, 18:49
1
27.01.2016 хотів зняти зарплату з картки. Банкомат, що знаходиться за адресою м. Львів, вул. Наукова, 96, кошти з рахунку списав, а гривники мені так і не видав.

Написав заяву, відніс в банк. Там сказали, що будуть розглядати заяву 45(!) днів.

Сьогодні телефонував на «гарячу» лінію. Там про мою заяву навіть не знають, зате активно пропонують оформити якусь картку. Розбиратися відправили у відділення банку.

У зв'язку з наведеним вище маю кілька запитань працівників банку:

1) Чим порадите годувати маленьку дитину цілий місяць? Може травички якоїсь заварити, чи сухарів де взяти?

2) Як я, як працююча людина, можу відвідати відділення Вашого банку, яке працює з понеділка до п'ятниці до 18:00? Відпустку взяти?
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
PUMB
10 февраля 2016, 13:39
Доброго дня!
Приносимо вибачення за можливі незручності.
Заява розглядається банком в межах встановленого терміну розгляду. Після ознайомлення з матеріалами, наші колеги неодмінно з вами зв'яжуться.
Ви можете залишити свій відгук або пропозицію щодо покращення роботи банку у нашій формі зворотного зв'язку на сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/.
Наші колеги по управлінню якістю займуться розслідуванням.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться