Jyasmin Jyasmin
15 января 2016, 10:47
без оценки
Доброго дня, зіштовхнулась з такою ситуацією, спочатку десь років 3 назад, була ЗП-карточка банка ПУМБ, у мене її украли, подвзонила в банк, попросила заблокувати, через деякий час приїжджаю, а виясняється, що цей весь час коли була карта банку заблокована, стягувалась комісія за обслуговування карти (не карткового рахунку, а саме банківськой картки). Даремно я тоді висновку ніякого не зробила. Сьогодні зіштовхнулась з іншою ситуацію, був відкритий долларовий рахунок, яким я не користувалась вже рік, так як знаходжусь у декреті і саме сьогодні рішила зайти в пумб онлайн як відчувала, дивлюсь а там блокування в суммі майже -8$, сьогоднішнім числом о 5 год ранку, дзвоню оператору, а там кажуть помінялись тарифи, заходьте на наш сайт і читайте, і ніяк більше не попереджували. Як можна стягувати якісь кошти без попередження, тимпаче рахунком не користуюсь вже більше року, і картки не відкривала до рахунку!!! Так щей блокування в долларах, хоча в договорі указана 200грн обслуговування.Я просто в шоці!!! Так привикла до цього банку, всім знайомим його рекомендувала, а тут таке! Як можна просто без відома клієнта, просто ліпити мінуси по сумам, це ж не якась там кредитка, там по нулям, з чого вони гроші списують, роблять мені послугу, дозволяючи залізти в мінуси. Так їм ніхто на це дозволу не давав і я їх про це не просила, щоб без мого відома таке робити.
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
PUMB
15 января 2016, 11:07
Вітаємо!
Приносимо вибачення за можливі незручності.
В разі заблокування картки гроші знімаються за обслуговування рахунку, поки він відкритий у банку. З усіма актуальними тарифами ПУМБ ви можете ознайомитись на нашому сайті: retail.pumb.ua/upload/iblock/0dc/0dca9825e1412c3a36a08b6e6cc1a060.pdf.
Ви можете написати свій відгук у формі зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться