ВХОД
Вернуться

Як довго буде тривати розслідування?

OGrabchak OGrabchak
6 ноября 2015, 19:59
без оценки
Скарги на банк Ренесанс: 25.09.2015 я залишила на сайті ПУМБ pumb.ua/ua/about/feedback/feedback/ скаргу, так як мені порадили працівники банку, але на даний час ні на електронну, а ні на поштову адресу відповіді я так і не отримала. Мабуть працівник відділу кредитної заборгованості сказала правду, що читати мої листи, а тим більше розбиратись в цій справі ніхто не буде. Дуже шкода, що працівники банку категорично відмовляються виправляти свої помилки, тим більш, ще намагаються свою провину перекласти на клієнта та щей обізвати шахраєм.( Згідно інструкції НБУ 22 «Про безготівкові розрахунки» відповідальність несе працівник банку, який допустив помилку.) Коли вже так сталось, то майте сміливість взяти на себе відповідальність та зробити всі потрібні виправлення.
А рішення моєї проблеми не на стільки складне. Слід лише відкрити виписки по рахунках 2620,2909 та уважно прочитати, яким чином туди були зараховані кошти і вияснити, чому вони не були перераховані на погашення кредиту, а списані за ведення рахунку на рах.3570, та провести зворотні транзакції.
Зі слів працівників кредит.відділу я зрозумула, що в банку відсутні мої документи про розірвання кредиту.Тоді працівник чи група працівників, які причетні до цієї помилки, навмисно знищили всі документи, щоб приховати свою халатність. Але я неодноразово направляла копії всіх документів, а тако ж і копію листа де конкретно сказано про повернення помилково перерахованих коштів по вині ПРАЦІВНИКА банку Ренесанс, заказними листами та через відділення банків в м. Житомирі.
Ось і виходить, що банк своїх клієнтів не цінує, та зовсім не дбає про свою репутацію.
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
PUMB
9 ноября 2015, 13:57
Доброго дня!
Приносимо вибачення за можливі незручності.
Ваша скарга буде обов'язково розглянута нашими колегами.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд