Лилия Вадис Лилия Вадис
25 февраля 2017, 12:16
без оценки
Чому коли отримуєш кредит і говориш спеціалісту що ти плануєш його закрити раніше розпланованого в договорі терміну тебе ніхто не попереджає що зробити це можливо тільки у відділені банку, куди ти можеш потрапити лише в суботу тому що твій графік роботи і графік роботи банку співпадають і живеш ти в передмісті де нема відділення ти приїздиш в суботу вистоюєш шалену чергу бо працює лише ОДИН спеціаліст. Невже банк який позиціонує себе ЗРУЧНИМ банком для бізнесу, не може організувати свою роботу думаючи про зручності клієнтів також. Відділення працює з 11.00 і до 14.30 що ваші клієнти можуть встигнути зробити за цей час якщо прийшовши об 11.00 вони восьмі в черзі… тільки витратити пів дня на сидіння в черзі.
Ответ банка
ПУМБ
27 февраля 2017, 11:11
Доброго дня! Приносимо вибачення за можливі незручності. Ви можете залишити свій відгук у формі зворотного зв'язку на нашому сайті: https://about.pumb.ua/support/complaint Наші колеги з управління якістю розглянуть ваш відгук і займуться розслідуванням.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться