Володимир Михальчишин Володимир Михальчишин
6 февраля 2017, 7:14
без оценки
Брав телефон в листопаді 2015 року погасив кредит за 8 місяців.В останій місяць оплати зателефонував на гарячу лінію банку мені сказали заплатити певну суму і кредит буде закритий.В серпні 2016 року я оформив ще один кредит сплачував все вчасно.В грудні мені почали приходити смс із заборгованістю. Виявляється той перший кредит не був закритий хоча на гарячій лінії сказали що у Вас все погашено і рахунок закритий, а кошти які я кидав на погашення другого кредиту вони забирали на погашення першого кредиту.Як так можна????? На гарячій лінії взагалі сидять некомпетентні люди, пояснити нічого не можуть нічого не знають.Банк змінив номер договору і навіть не повідомив мене. Звернувся до банку там мені нагрубили .І як це у банку не має книги скарг і пропозицій??? Ніколи більше не буду мати справ із цим банком і нікому не раджу.З такими банками взагалі ніяких справ краще не мати.
Ответ банка
ПУМБ
6 февраля 2017, 11:06
Добрий день! Перепрошуємо за доставлені незручності. Виплативши суму кредиту, радимо написати заяву на його закриття. У відділенні вам видадуть відповідну довідку.
Звертаємо вашу увагу: книга скарг і пропозицій є у кожному відділенні банку. Якщо на вашу вимогу вам її не надали, радимо залишити вашу скаргу в формі зворотнього зв'язку у нас на сайті: https://about.pumb.ua/support/complaint
Вкажіть, будь ласка, свої контакти, а також адресу відділення, в якому ви обслуговувались, можливо, імена співробітників банку, з якими ви мали справу.
Колеги з управління якістю проведуть розслідування і зв'яжуться з вами.

Комментарии (4)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
6 февраля 2017, 8:40
Qwerty, Ольгино
#
«зателефонував на гарячу лінію банку мені сказали заплатити певну суму і кредит буде закритий.В серпні 2016 року я оформив ще один кредит сплачував все вчасно»

и кто вам мешал при оформлении нового кредита узнать состояние старого прямо в отделении.

откуда такая святая вера в телефонное право.
Почему наш народ сказанному по телефону верит безоговорочно, а вот взять бумажную справочку о закрытии кредита и отсутствия претензий не желает принципиально.
+
0
Володимир Михальчишин
Володимир Михальчишин
6 февраля 2017, 18:52
Бар
#
Тому що другий кредит я оформляв в магазині де мені і там було сказано що ваш перший кредит закрито.То скажіть мені будь-ласка для чого тоді взагалі гарячі лінії????? Я думав що вони для того щоб підсказати те що не всі клієнти знають.Але я у відповідь тільки чув ми не знаємо.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
6 февраля 2017, 19:39
Qwerty, Ольгино
#
Надеюсь вы понимаете, что нельзя банкирам верить на слово.
Закрыли кредит — подтвердите это справкой с подписью и мокрой печатью.
А теперь вы влетели на деньги, а те кто вам предоставлял недостоверную информацию на премию.
+
0
Володимир Михальчишин
Володимир Михальчишин
7 февраля 2017, 6:18
Бар
#
Надіюсь після моїх звернень і скарг менше людей попадуть в таку оману як я.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться