lylechka lylechka
7 октября 2016, 13:41
без оценки
В банку ПУМб, я взяла кредит на товар. Коли настав час останнього платежу, я зателефонувала до оператора вищевказаного банку 29 вересня 2016 року, де оператор взяв заяву на закриття кредиту та сказав суму останнього платежу, який склав… грн.19 коп. і здійснити останній платіж до 6 жовтня включно ( це виходить 6 робочих днів) та обов«язково передзвонити 7 жовтня. 6 жовтня я здійснила платіж за потрібною сумою, але не у відділенні ПУМБ банку, а у іншому банку, де відповідно комісія складає 10 грн., так як у моєму місті немає відділення ПУМБ банку, а найближче за 70 км. Зателефонувавши за номер 044-2907290 ( доречі цей телефон не є безкоштовний, так як пише і зі стаціонарних телефонів подзвонити неможливо)- 7жовтня перший оператор Ірина не дослухала мене кинула трубку, інший оператор Станіслав, не хотів слухати до кінця, і нагадував, що час з оператором вичерпаний, оператор Вікторія вислухала і сказала, що кредит не закривається, так як я винна банку 1 копійку. Скажіть будь ласка, в чому моя вина? Як могла набігти 1 копійка, тим більше це не прострочення кредиту, так як суми вносила вдвічі більші і кредит погасила за 10 місяців, а брала на 2 роки. Мало того я по кредиту переплатила 40 копійок, як набігли навіть ці копійки? Суть не в цих копійках, а у відношенні та ставленні до клієнтів банку. Коли за одну копійку мені сплатити потрібно 10 грн. комісії. І для чого надавати кредит у магазинах, людям, у містах де немає відділень ПУМб. Коли до мене місяць назад дзвонив працівник банку, сказавши, що я дуже чемний клієнт оплачую вчасно кредит і запропонував мені взяти картку банку та стати постійним клієнтом, коли я чемно дякувала і говорила, що користуюся послугами іншого банку, працівник продовжував говорити далі, переконуючи, що ПУМБ найкращий. Дайте відповідь: тоді час опрератора, коли він втюкує свої умови є безлімітний? а коли сам телефонуєш до оператора, він мені наголошує, декілька разів, що час оператора вичерпаний. Де ж людська гідність за 1 копійку?
Ответ банка
ПУМБ
7 октября 2016, 16:21
Добрий день! Приносимо вибачення за доставлені незручності. Наші колеги у колл-центрі, так само, які і у відділенні банку мають надавати вичерпну інформацію щодо кредиту. Це — їхній обов'язок і ваше право як клієнта банку. Просимо вас повідомити про ситуацію, що склалась, у формі зворотнього зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Будь ласка, вкажіть свої контакти, а також детально опишіть ситуацію. Наші колеги з управління якістю проведуть розслідування та зв'яжуться з вами.
Дякуємо за зворотній зв'язок.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться