rinamiar rinamiar
19 мая 2016, 12:04
без оценки
Звернулась у відділення на Московському проспекті.Хотіла проплатити за виготовлення диплома для цього могла скористатись терміналом, на прохання про допомогу працівник банку сказала, що зайнята і пішла курити.Довелось вичекати пів години в черзі в касу, де касир сказала, що не може здійснити платіж бо не знає як там редагується, чи щось таке.І відправила до терміналу. Стою ще одну чергу вже в термінал, прошу допомогу у тої ж дівчини, що вже покурила, вона відмовляє бо говорить по телефону, про особисті справи. Пішла так і не оплативши платіж, при цьому провела в банку більше години часу.

Комментарии (1)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
19 мая 2016, 18:50
ПриватБанк
#
Шановна rinamiar, нам дуже шкода через незручності, які Вам було завдано в цій ситуації. Дозвольте нам детальніше розібратися в ситуації. Надішліть, будь ласка, Ваші контактні дані на нашу пошту help@pb.ua, зазначивши посилання на цей пост.
Сподіваємося на зворотний зв’язок!

З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться