ruslan0804 ruslan0804
10 марта 2016, 21:11
без оценки
Приєднуюсь до колег по нещастю. Навіть у кошмарному сні не снилось, що таке може трапитися. 29 лютого 2016року, зазвичай кінець місяця ввечері у Приват24 робив платежі за послуги мобільного зв'язку. Кошти не списалися, а замість цього отримав повідомлення, що Ваша картка заблокована, зателефонуйте 3700 або зверніться в найближче відділення. Вранці 1 березня звернувся до відділення ПриватБанку. Спочатку консультант сказав що це пов'язано з ідентифікацією клієнта (уточнення інформації про клієнта), але ж диво, напередодні (12 лютого 2016року) термін дії попередньої картки закінчився, і отримуючи нову картку в цьому ж відділені, всі необхідні дані були мною підтверджені. Потім консультант пометушившись відповів що можливо заблокував клієнт, який не отримав оплачений ним товар, і теж диво, ніяких продаж по перерахунку на дану карту не велося. Номер карти знали тільки близькі, які це не робили. Потім консультант, взагалі «в ауті», видає третій варіант, підтвердить чеком останнє надходження (близько 2000грн) на карту. Чек показали, і копію надали відділенню банку. Після цього все зовсім коротко, мені надали номер заявки, сказавши що на протязі 2-5 днів, все владнають. Сьогодні, 10 березня 2016, картка заблокована, я без своїх коштів. По номеру гарячої лінії відповідають «Чекайте рішення, ведеться розслідування». До кого ж мені звертатися далі? На карті всі мої заощадження.

Комментарии (4)

+
0
1954 P
1954 P
10 марта 2016, 22:37
Киев
#
Ну нельзя все свои сбережения хранить в одном банке, будь это даже Приват.
+
+6
Александр Коваль
Александр Коваль
10 марта 2016, 23:07
Киев
#
Йдіть до суду… ст.22 ЗУ «Про захист прав споживачів»-ви звільняєтесь від сплати судового збору… Зразок позовної заяви скину на Е-пошту)
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
11 марта 2016, 21:23
ПриватБанк
#
Шановний Автор!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.
+
+7
428488
428488
11 марта 2016, 21:59
http://vk.com/kotericsson
#
*До кого ж мені звертатися далі?* — суд

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться