ВХОД
Вернуться

Погіршується якість обслуговування

Viktoria88888 Viktoria88888
25 ноября 2015, 16:51
3
Останнім часом все більше погіршується якість обслуговування:
1. Проблема зателефонувати з фінансового номеру (не дають можливості залишатись на лінії, зразу кажуть, що зв'яжуться, ну і потім на завершення смс «звертайтесь в чат» (при чому з додаткогового за декілька хв))
2. Оплата комунальних послуг (в касі, в терміналах і приват 24 не має можливості оплатити потрібну суму, оплатити можу не менше ніж написано в квитанції. Хоча в квитанції просто застаріла інформація і сума така до оплати мені просто не потрібна).
3. Консультації гарячої лінії (21 хв. витрачено при елементарному і чітко заданому питанню, розписане у пункті 2. Біля 15 хв. очікувала відповіді оператора після того як задала питання, спочатку мені відповіли, що я можу внести суму яку мені потрібно, а потім дуже здивовано, наче б то я ні разу не казала про те, що сума у мене менша ніж у квитанції сповістили, що так менше ви не оплатите і залишається питання, що оператор у вас робив ті 15 хв. поки виясняв інформацію. Також оператор сперечався, щодо приорітизації дзвінків, намагався довести, що її немає)

Також питання до клієнтів, чи немає проблем з видачею готівки? Хто скільки знімав без замовлення?

Комментарии (11)

+
0
odessit255
odessit255
25 ноября 2015, 17:33
Одесса
#
1. А я пару дней назад взял и дозвонился. За три минуты.
2. Можно оплачивать СТОЛЬКО, сколько хочешь. Хоть 20 копеек. Правда, в терминале надо придумать, куда кинуть оставшиеся 9.80. Например, на мобильник, без комиссии.
3. См. пункт № 1.
+
0
Viktoria88888
Viktoria88888
25 ноября 2015, 17:46
#
А вы сейчас за электроэнергию попробуйте заплати хоть 20 копеек и напишите о результатах ) Раньше я тоже спокойно оплачивала любую сумму, эту проблему заметила только последние 2 дня.
А мой отзыв вы прочитали не внимательно… в пункте 1 я написала что с одного номера я могу дозвониться за минуту, а со второго проблема, а в пункте 3 написано о ожидании, пока оператор искал ответ на вопрос (15 минут искать ответ на элементарный вопрос это уже перебор).
+
+12
LolaFerretess
LolaFerretess
25 ноября 2015, 17:58
#
Гривну снимают свободно в пределах 40-50 тыс… Может, выдают и больше, но не знаю, не сталкивалась.
С инвалютой все намного сложнее, снятие без предварительного заказа — это, скорее, удачное стечение обстоятельств. Оно и понятно, как приторговывать налево, если все раздать алчным клиентам?)
+
+4
mazaj
mazaj
25 ноября 2015, 18:21
http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
#
Позавчера без предоплаты снял 800 в кассе «левого» отделения.
Обычно записываюсь в отделении, но тут так получилось, что зашел в не свое.

Мне наоборот показалось в последнее время, что с валютой стало чуть легче. Раньше за валютой с карты раньше 10 утра не подходи (какая-то программа не позволяла раньше), теперь с момента открытия можно. Да и забираю сейчас очередную свою зарплату по записи — кассир даже в список не смотрит. Причем не сейчас когда примелькался, а с первого дня забирания.
+
+17
kriviyrih
kriviyrih
25 ноября 2015, 22:06
Артур, Кривой Рог
#
1) Зараз банк перетелефоновує сам, якщо зайняті всі оператори
2) Сплачую комунальні платежі в приват24 з червня місяця все чудово редактується (сумма в більшу чи меньшу сторону), треба автоматично виставлену суму стерти та ввести свою. Єдиний недолік, покази лічильника. Якщо покази не змінились, сплатити послугу не зможете. Копійки чудово пропускає.
3) Це залежить від часу доби, коли ви телефонували. По вузьким питанням краще телефонувати чи задавати питання в приват24 в робочі години.
4) Гривні в банкоматах повно. Всі депозити виплачуються на картки. За допомогою картки знімаються грощі з банкомата. За долари не скажу.
+
0
ocenka
ocenka
25 ноября 2015, 22:58
Алена, Харьков
#
За электроєнергию требует код платежа? Что это?
+
+2
Viktoria88888
Viktoria88888
26 ноября 2015, 08:57
#
1) Мені, наприклад, не зручно коли банк перетелефоновує сам, для мене краще дочекатись на лінії і отримати відповідь, тому що потім питання може бути, частіше за все, вже не актуальне.
2) Комунальні я сплачує не один рік і як це робити я чудово знаю, як би була можливість то я б сюди і скрін додала. При зміні суми виникає така помилка «Сумма должна быть больше или равна 404.00» і при цьому світиться червоним і функція «додати в кошик» не спрацьовує вимагаючи змінити суму((
3) В приват 24 консультанти підготовані краще, але ж іноді потрібно вирішити якісь питання не маючи доступу до комп'ютеру
4) Ну а що з готівкою не має проблем це чудово тому що все таки поки співпрацю з цим банком припиняти не хотілось би)
+
+16
sergunya73
sergunya73
26 ноября 2015, 17:55
#
«Комунальні я сплачує не один рік і як це робити я чудово знаю, як би була можливість то я б сюди і скрін додала»
Кому тут скрін сплати за електроенергію на 20 копійок? :)
piccy.info/view3/9065149/e9e067b79efec04e9cdbbae8c179b107/
+
+3
Viktoria88888
Viktoria88888
27 ноября 2015, 23:31
#
Ну вот вам мой скрин
piccy.info/view3/9071500/4461bd6cf040a3d5ef0a7236ca590967/
как-то не работает (((
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
26 ноября 2015, 09:53
ПриватБанк
#
Шановний клієнте, доброго дня!
Приносимо свої вибачення за незручності, з якими Вам довелося зіткнутися.
Якщо у Вас є невирішені питання, повідомте на help@pb.ua контактні дані і опис ситуації, будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк
+
0
Captain  Cisco
Captain Cisco
27 ноября 2015, 13:53
#
Платил с утра.все работает.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд