ВХОД
Вернуться

ПриватБанк заблокував особисті кошти!

Павло Гусак Павло Гусак
8 октября 2015, 14:55
1
07.10.2015 ПриватБанк заблокував особисті кошти у розмірі 11000 грн! перевести чи зняти гроші неможливо по причині — «Перевищено ліміт на суму операцій».
онлайн допомога відписала:
07 Oct 10:34 Толкачова Аліна
«У зв'язку з наявністю непідтверджених надходжень на Вашу карту банк прийняв рішення обмежити рух коштів по карті. На даний момент банк проводиться розслідування, очікуйте, будь ласка, з Вами зв'яжеться відповідальний співробітник. Вся необхідна інформація передана відповідальним фахівцям. Ми докладаємо максимум зусиль для якнайшвидшого вирішення даного питання. Приносимо свої вибачення і сподіваємося на Ваше розуміння.»

Павло Гусак
У зв'язку з наявністю непідтверджених надходжень на Вашу карту
07 Oct 10:43 Павло Гусак
як це зрозуміти?

Толкачова Аліна
ніяк, очікуйте обробки заявки, будь ласка

Також по гарячій лінії 3700 — сказали чекати!
Писав на пошту — відповіді немає.

Я розумію, що банк дбає про «безпеку», але я вважаю це наглість і беззаконня обмежувати кошти клієнтів, які користуються послугами Банку.

Я просто шокований. Незнаю що робити і скільки чекати — для мене це були єдині гроші :(

Комментарии (10)

+
0
dissi
dissi
8 октября 2015, 15:13
Елена, Киев
#
Ответ «нияк» жжот а если человеку деньги нужны срочно? странные
+
+1
sergunya73
sergunya73
8 октября 2015, 15:17
#
«Павло Гусак — як це зрозуміти? Толкачова Аліна — ніяк»
Оце достойна відповідь від оператора! І по суті, стан справ краще й не поясниш 8)
+
+6
dwerty
dwerty
9 октября 2015, 10:01
#
Если говорят про расследования, то сразу рассчитывайте, что это останется на многие месяцы. Да и то не факт, что снимут блокировку.
+
0
mazaj
mazaj
9 октября 2015, 11:50
http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
#
Ну почему же. Тут есть отзывы с такой же формулировкой и последующей разблокировкой.
Чтобы далеко не ходить — тот же Dimkoo (автор второго сверху отзыва)
minfin.com.ua/company/privatbank/review/76578/
minfin.com.ua/company/privatbank/review/77508/#com2644282
и с ГЛ
последнее
minfin.com.ua/company/privatbank/hotline/62798

Для товарищей из группы «ЖС» — банк не защищаю и не оправдываю
+
+8
dwerty
dwerty
10 октября 2015, 11:54
#
Согласен, чудо иногда случается. В лотереи тоже иногда кто-то выигрывает. С приватом как с лотереей, чем большая сумма заблокирована, тем меньше шансов на «выигрыш» (что блок снимут).

Показательное снятие блока со счёта на 10000грн, ровным счётов не значит ничего, так как заблокированы многие миллионы, если не миллиарды. (всего 1000 чел. как я, это уже будут миллиарды грн.)
+
0
mazaj
mazaj
10 октября 2015, 15:47
http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
#
Теперь мой черед соглашаться ) с Вами.
Не буду спрашивать, откуда цифра 1000.
Но сколько из вас, «золотой» 1000, отписался в этой ветке? Только не говорите, что почти все ).
Подавляющее большинство заблокированных, засветившихся здесь, это те же держатели счетов условных 10000 грн.
И если кому-то банк разблокировал, а кому-то нет — весьма вероятно, что на это есть весомые причины. Может быть даже объективные.
Как пример последнего
minfin.com.ua/company/privatbank/review/81702
Как я понял, банк заблокировал карту клиента, чтобы дать время пострадавшему обратиться в органы.
Правда он явно не хочет ).
Обращаю Ваше внимание, что я не говорю, кто прав в этой ситуации или защищаю банк.
+
0
finderkm
finderkm
10 октября 2015, 02:08
#
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
9 октября 2015, 15:09
ПриватБанк
#
Доброго дня!
Приносимо свої вибачення!
Найближчим часом з Вами зв'яжеться співробітник банку і надасть інформацію по вирішенню питання.
С уважением, ПриватБанк.
+
0
Павло Гусак
Павло Гусак
9 октября 2015, 22:23
Киев
#
Все вирішилось!
09.10.15 подзвонили з банку і повідомили що мої кошти розблоковані. Заблокували через те що мені попався клієнт параноїк, якому я не встиг фізично відправив у той же день номер декларації, Вона подзвонила в банк і пожалілась що я начебто нечесний продавець і не відправив товар. Но правда на моїй стороні, так як я не перший рік працюю і маю хорошу репутацію.
Перед тим як подзвонити мені, банк звязався із клієнткою, вона підтвердила що все в порядку і мені розблокували рахунок.

Висновок: Любий хто перевів Вам гроші може пожалітись у банк і рахунок (картка) на яку перевели кошти заблокуються на час розслідування (іншими картками можна користуватись).
На мою думку це не правильно заморожувати усі гроші на карточці, якщо уже блокувати то тільки надходження від тієї людини від якої скарга.

Живите четко и не косячьте!
+
0
finderkm
finderkm
10 октября 2015, 02:11
#
«Но правда на моїй стороні, так як я не перший рік працюю і маю хорошу репутацію. „
Як розуміти ці слова? Ви отримуєте виручку від ведення підпр. діяльності на карту фізособи?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд