ВХОД
Вернуться

Перерахунок коштів

molga molga
26 августа 2015, 18:12
1
я 14 липня 2015р.Переводила кошти на карточку Приватбанку, через інтернет. Спочатку отримувач підтвердив, що отримав кошти.Через деякий час Він звязався зі мною і сказав, що помилився.Що це прийшли кошти іншої людини.Я вже два тижні б юся і не можу вияснити в Приватбанку куди і кому зараховані мої кошти.У мене є квитанція про переказ коштів.Приват відправляє туди де був переказ коштів, ті відправляють в Приват.....і так бескінченно.Чому я не можу вияснити куди зараховано мої кошти.Мене направляють в міліцію… Приват каже, що він нічого не знає… а це як? Гроші прийшли в банк...і що? То вини таким чином можуть всі наші кошти зараховувати куди хотіти… собі на карточки… А потім не надавати інформацію… Виходить потрібно подавати в Прокуратуру на банк, що він не надає мені інформацію про переведені мною кошти!!! Я кошти перевела, а отримати від банку відповідь, куди вони зараховані не можу? Вони самі приховують інформацію...Іще прийдеться звертатися в Національний банк… Невже Приват банк вважає, що Він самий крутий і, що з ним боротися безглуздо… Але якщо клієнти почнуть його залишати, то і він лопне…

Комментарии (5)

+
0
sergunya73
sergunya73
26 августа 2015, 18:32
#
«Чому я не можу вияснити куди зараховано мої кошти»
А я, наприклад, не можу зрозуміти звідки і яким чином вони перераховувались. «через інтернет», «отримувач підтвердив», «є квитанція»
Якщо ви з такою вичерпною інформацією й до банку звертаєтесь, то й не дивно що банк вас «відправляє туди» 8)
+
0
aragorn2012
aragorn2012
26 августа 2015, 18:45
Аноним
#
Это не удивительно. Приват банк даже клиентам пишет, что конфиденциальную информацию не предоставляет. Даже если ты напишешь им номер карты, и докажешь что ты владелец. Может вы цифру перепутали в карте и т. д. А вообще вы вряд ли увидите деньги, так как приват это коммерческий банк он даже милиции не предоставляет информацию о клиентах.
+
+13
mazaj
mazaj
26 августа 2015, 19:08
http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
#
Не разменивайтесь на такие мелочи как прокуратура и национальный банк. Обращайтесь сразу в ООН.
А если серьезно. Если уж Вы оставили отзыв — напишите всё подробно. С карты какого банка через какой сервис переводили деньги. Почему не межбанковский платеж? Насколько хорошо Вы знаете получателя? Откуда Вы знаете, что деньги в банк пришли? Отправляли в какой валюте? И прочие важные и не очень мелочи. Которые позволят всем читающим Ваш отзыв понять Вашу проблему и возможно подсказать пути её решения.
+
0
aragorn2012
aragorn2012
26 августа 2015, 22:05
Аноним
#
Это мы поймем этот отзыв, если она распишет по мелочам. А приват напишет звоните 3700, или обращайтесь в отделение банка.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
27 августа 2015, 10:43
ПриватБанк
#
Molga, доброго дня!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних
недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Заповніть, будь ласка, форму https://privatbank.ua/ru/form-request-client/ або надішліть на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд