ВХОД
Вернуться

Уявіть, скаржиться VIP

nyttor nyttor
26 июня 2015, 21:08
1
Являюсь віп-вкладником ПБ і здавалось би проблем могло би і не бути, але ж:
1. Абсолютно некомпетентна служба підтримки, при тому що у мене вона персональна. Я вже навіть іноді запитую по ДЕКІЛЬКА разів — ви гарантуєте достовірність інформації? Отримую ствердження -ТАК. Телефоную по цьому ж питанню через годину — інофрмація у іншого оператора кардинально відрізняється. У підсумку мені просто тупо говорять — ізвінітє. Отже нікого навіть не цікавить, що і кому відповідають абсолютно безграмотні конс'єржі. Я думаю, що їх там висажують просто для балачок, перше, що прийшло у голову — тей скажу.
2. Вирішення різноманітних скарг — банк заявляє, що ваше питання буде вирішене від 3 до 5 банківських днів, насправді — це місяць, два, три. У підсумку — питання залищається не вирішеним, банк заявляє, що начбто правий і питання закривається.
3. Намальована так картинка така з Дубілетом і надписом звертайтесь, ми вас чуємо. Написав листа із усіма недоліками у роботі, пройшов майже рік. Напевно у Дубілета немає культкової ручки, щоб написати e-mail
4. Депозитів маю аж 16, всі на різні терміни, під різні відсоткові ставки. І ось, постійно виникають баги у роботі, то відсотки взагалі за місяць не нарахували, то не правильна сума нарахувань, то десь гроші зависли. Після звернень у службу підтримки, знову ж вирішують питання 2 місяці, звичайно повертають, або перераховують, але визнавати свою провину не хочуть, виплачувати ту ж пеню-компенсацію відмовляються, при тому, що не виконували своїх зобов'язань.
І як компенсацію мені запропонували ( я тупав ногами і катався по підлозі зі сміху), уявіть, місяць СУПЕРКОНС'ЄРЖПІДТРИМКИ!!! Я відповів, що не витримаю. Мені повністю вистачає «професіоналізму» звичайної. Напевно потрібно набирати професіоналів, а не штрафувати дебілів.
5. Окреме дякую за платинову карту МастерКард. Перебуваючи у Тайланді, насилу зміг розрахуватись карткою у всього одному магазині -БігСі. Уявіть усю повноту елітності, коли тобі говорять: Мані, мані і тільки.

Комментарии (6)

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
27 июня 2015, 11:06
ПриватБанк
#
Nyttor, добрий день!
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
Дозвольте нам детальніше розглянути всі Ваші невирішені питання, а також, опрацювати діалоги з операторами клієнтської підтримки.
Направте, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua, посилання на відгук, дату звернення на клієнтську підтримку банку і Ваші контактні дані.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.
+
0
nyttor
nyttor
2 июля 2015, 14:22
nyttor, Вінниця
#
Пошта help@pb.ua мені не потрібна, я маю пошту для віпів.
звернення до Дубілета я не можу продублювати, так я к вами задумано не надання номера заявки. раніше ви давали її id, а тепер щось знайти я не зможу.
на даний час мені не потрібні ваші фабульні розборки і профанація. я вимагаю матеріальної компенсації за завдані на протязі періоду вересень 2014- червень 2015 незручності.
окрім того мене ще бентежить те питання, як ви гарно вкрали лівою рукою, подароване начебто правою безкоштовне страхування на авто, яке начебто мені було надане у вигляді компенсації.
питань до банку забагато і їхня кількість постійно тільки зростає.
+
0
nyttor
nyttor
30 июня 2015, 08:24
nyttor, Вінниця
#
Пошта help@pb.ua мені не потрібна, я маю пошту для віпів.
звернення до Дубілета я не можу продублювати, так я к вами задумано не надання номера заявки. раніше ви давали її id, а тепер щось знайти я не зможу.
на даний час мені не потрібні ваші фабульні розборки і профанація. я вимагаю матеріальної компенсації за завдані на протязі періоду вересень 2014- червень 2015 незручності.
окрім того мене ще бентежить те питання, як ви гарно вкрали лівою рукою, подароване начебто правою безкоштовне страхування на авто, яке начебто мені було надане у вигляді компенсації.
питань до банку забагато і їхня кількість постійно тільки зростає.
+
0
Bura Tin
Bura Tin
30 июня 2015, 23:40
#
Ваши 16 депозитов я рекомендую снимать.
И не жадничать.
Поскольку можете и не успеть…

А все эти випы, голды и т.д.
у привата просто пустой звук.

Вас банально поимеют за Ваши же деньги.
+
0
MykolaA
MykolaA
2 июля 2015, 13:19
Николай, Киев
#
«Уявіть, скаржиться VIP» — сама эта фраза абсурдна. ВИП не может жаловаться, обижаться или возмущаться., он просто перестает быть клиентом этого банка. А здесь кочует толпа псевдо (недо) ВИПов, которых никто всерьез не принимает. ИМХО.
+
0
nyttor
nyttor
2 июля 2015, 14:21
nyttor, Вінниця
#
Я звичайна людина, а так званим віпом явлюсь на теренах даного банку. для того і написав, що скаржиться той, який мав би бути усім задоволений.
*
а ось своє імхо сюди пхати не доречно, ви досить чітко висловили свою позицію, з якої зрозуміло, що це ваш погляд на (недо)світ.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд