abwehr1984 abwehr1984
4 марта 2015, 17:12
1
не засчитана
Ось банк відповів мені, як змінював так званий договір, під час того, коли мною було замовлено картку Голд. Ставлю до відома, що мною писалась заява від руки про виготовлення картки голд.

«Повідомляємо, що ____.03.2011р. відбулося підвищення класу Вашої кредитної картки Універсальна до рівня GOLD та автоматична зміна типу договору № SAMDN400000353531444 (картка „Універсальна 30 днів) на №SAMDN52000070583599 (картка Універсальна GOLD №4149********3333)“. Чи суперечить така зміна їхнього договору на інший вимогам ЦКУ
Ответ администратора
Финансовый портал Минфин
10 марта 2015, 15:35
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 10.03.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Комментарии (13)

+
+3
ollkk26
ollkk26
4 марта 2015, 17:17
Сергей, Харьков
#
Проверти все карты и дебетные с юристом, ато получите reyestr.court.gov.ua/Review/42349313 таких решений сотни тысяч
+
0
abwehr1984
abwehr1984
4 марта 2015, 17:47
тарас, Ивано-Франковск
#
Я дійсно просто в шоці, що таке сталося з якоюсь бідною людиною! Але у мене інша історія, бачите, я намагаюся також судитися, але мені потрібно довести порушення банком вимог цк україни чи іншого законодавства при так званій зміні кредитних договорів. Тобто спочатку 5 років діяв один договір, потім взяв картку голд почав другий діяти, ну а три картки, які були привязані до першого договору, який буцімто змінився, діють і по цей день, хоча їх на руках я вже давно немаю!!!
+
0
ollkk26
ollkk26
4 марта 2015, 18:25
Сергей, Харьков
#
Там судится трудно, позакрывайте все. Потом адвокатский запрос какие есть счета, долги https://yadi.sk/i/c9dn2FLGf3CgU. Потом всплывет какой нибудь кредит, даже по дебетной или зарплатной карте
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
4 марта 2015, 19:44
ПриватБанк
#
Шановний Клієнт!
Якщо карта Універсальна Gold оформляється клієнту, у якого раніше була карта Універсальна, така операція називається підвищенням класу карти.
Проводиться за власним бажанням клієнта. Якщо на карті Універсальна є позитивний залишок або заборгованість, вони переносяться на карту Універсальна Gold.
Уточніть, будь ласка, з якими питаннями Ви зіткнулися по карті Голд?
З повагою, ПриватБанк.
+
0
abwehr1984
abwehr1984
4 марта 2015, 20:10
тарас, Ивано-Франковск
#
Добре! Якщо перенесено суму заборгованості з універсальної на універсаальну голд, а у мене було до цього три картки універсальні, які були втрачені (дві пропали безвісти та одну заблокувало у банкоматі) і по заявах я просив кожну блокувати та видавати після цього іншу аж дійшов до картки Голд (дурак!!!), то тоді до вашого банку питання — чому ці картки згідно виписок і далі діяли поруч з голдівською і згідно даних виписки по них проводились операції в основному по штрафах????
+
+3
ollkk26
ollkk26
4 марта 2015, 21:28
Сергей, Харьков
#
У них схема человек забывает про карту, а через несколько лет в суд с круглой суммой, если у вас 0 на счету спишут за обслуживание или смс и т.д. reyestr.court.gov.ua/Review/38317609
+
0
abwehr1984
abwehr1984
4 марта 2015, 22:42
тарас, Ивано-Франковск
#
Це просто жопентос. Але я не з такого роду щоб здаватися, мене вони не зламають 1000%, скоріш за все я їм сильно надокучатиму. Більше того надокучую вже 3 місяць, ці мудафони не тільки мені всі штрафи по скасовували, але і самі вже пропонують розірвати зі мною договір, проте, я не хочу)
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
5 марта 2015, 11:15
ПриватБанк
#
Тарас, добрий день!
У Приват24 відображалася виписка по старих картах, які були ідентичні виписці по новій карті Gold, так як карти були перевипущені і рахунок у карт загальний.
Вам достатньо приховати ці карти в меню Всі послуги — Налаштування — Карти.

З повагою, ПриватБанк
+
+7
sanch ☺
sanch ☺
5 марта 2015, 8:44
琚 灏
#
Обычно в банках карты высшего класса обслуживаются по большему тарифу, к примеру изготовление/перевыпуск карты, также могут быть предусмотрены членские взносы для владельцев вип-карт, кроме этого могут отличаться тарифы с использованием этих карт.

«автоматична зміна типу договору» — эта фраза полный бред!
Согласно ГК Украины (глава 53 ,71 и 72), Закона Украины «Про защиту прав потребителя» (ст. 11) ..., между Вами и банком должен был быть заключен в письменной форме договор № SAMDN52000070583599 от ХХ.ХХ.ХХХХ г.

Если договор был заключен двухсторонним подписанием, то любые изменения к нему осуществляются в такой же форме (кроме тарифов и правил использования карт).
Если это был договор оферты, т.е. был заключен на основании Вашего согласия в анкете/заявлении..., то менять условия договора банк может в одностороннем порядке. Эти договора зачастую идут № б/н от ХХ.ХХ.ХХХХ г.
+
+7
sanch ☺
sanch ☺
5 марта 2015, 8:46
琚 灏
#
Вы изначально неправильно ставите вопрос, не изменения договора, а заключения нового договора.
Если Вы не ставили подписи под какими-то либо прикладными документами к договору № SAMDN52000070583599, то такой договор является никчемный!
+
+7
sanch ☺
sanch ☺
5 марта 2015, 8:53
琚 灏
#
Полезный комментарий
Определитесь какой договор был заключен между Вами и банком, что Вы подписывали.
Можете написать заявление в банк, сославшись на ответ банка, с уведомлением, что таких договор не заключали с банком и считаете такой договор никчемный. Потребовать от банка информацию о всех открытых счетах на Ваше имя в этом банке, на основании каких документов они были открыты, предоставить копии этих документов. Потребовать ответа в течении 15 дней согласно ЗУ «про обращение граждан».
Письмо отправлять через почту с уведомлением о доставке, желательно с описью.
+
0
abwehr1984
abwehr1984
5 марта 2015, 9:38
тарас, Ивано-Франковск
#
Повністю з Вами згідний! Ось так все було насправді. Спочатку у 2008 р. уклав договір № SAMDN40000-------531434 (картка „Універсальна"). Таке укладення виглядало так, я прийшов до банку і сказав хочу картку бо попередню втратив, і все. Написав заяву від руки і нічого більше не підписував. Дали картку універсальна, яка прикріплена на їхню думку до договору SAMDN40000-------531434. Потім у 2012 р. банк зажовує цю картку, і я байдужий пішов через декілька днів до обслуговуючого відділення і написав від руки заяву на отримання іншої картки при цьому написав заблокувати попередню, яку зажував банкомат. Вони гади мені всунули Голдівську, короче я клюнув на голдівську, нічого при цьому не розуміючи. Написавши заяву від руки отримав голдівську картку, яка нібито прикріплена до невидимого договору № SAMDN52000-------3515. Після моїх листувань з банком, щоб розібратися по всіх моїх картках та незрозумілих операціях, я отримав відповідь, що договір SAMDN40000-------531434 був автоматично замінени
+
0
abwehr1984
abwehr1984
10 марта 2015, 10:10
тарас, Ивано-Франковск
#
Значить така процедура повинна була відбуватись в порядку ЦК України. Навіть в електронних правилах банку немає такого поняття про автоматичну зміну договору!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться