abwehr1984 abwehr1984
24 февраля 2015, 22:12
без оценки
Ось така собі невеличка історія. До речі цю невеличку історію, не тільки маю намір викласти тут, але і розповісти СБУ, ГЕНПРОКУРАТУРІ, НБУ, КОМІТЕТУ ПО БОРОТЬБІ З КОРУПЦІЄЮ, тощо.

Так вона починається.
12.01.2015 р., я надіслав до Приватбанку належним чином нотаріально завірений запит про надання даних, які містять банківську таємницю. У запиті виклав 20 запитань, на які слід було дати повні, логічні та обгрунтовні відповіді, і одне прохання про надання копій заяв на видачу карток!!!

02.02.2015 р. Приватбанк надає відповідь на запит, в якій на 4 питання відповіді взагалі не надані, по 5 питанням неповна та перекручена інформація, по іншим поверхнево надана — короче працівники, які надавали відповідь вже 1000% заробили відповідальність передбачену ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»

Що я приблизно просив у Приватбанку. Насамперед просив назвати повний перелік карток та скільки їх для мене було виготовлено з 2007 по 2012 рр. Банк відповів, що їх було виготовлено 6, а про одну чомусь не згадав. Зате я згадаю у майбутній скарзі! Крім того, після деяких відповідей, я змоделював таке, що волосся дибки ставало. Маючи на руках дані по всім операціям по всіх картках, та керуючись даними з відповіді Приватбанку, я дізнався таке:

Комментарии (27)

+
+8
sanch ☺
sanch ☺
25 февраля 2015, 15:49
琚 灏
#
Рекомендую не писать много при обращении куда либо, лучше разбить на несколько писем. Первая причина — в тяжело читаемом обращении, можно пропустить суть какого либо вопроса, хотя это проблемы банка, но добиться наказания для него будет тяжело. Вторая причина — в таком обращении большая вероятность допустить ошибки, на основании которых банк будет иметь законное право проигнорировать его.
Из написанного Вами, мне не понятны пару моментов:
1) Зачем нотариально заверенное обращение (оно не бесплатное)?
Если по закону это должно быть «Заявление» на разрешение предоставления информации, что содержит банковскую тайну, третьему лицу. кроме этого Вы просите предоставить такую информацию себе, т.е. владельцу этой информации.
2) Зачем Вам информация про количество выпущенных карт?
Я так понимаю тут ошибка и Вам нужна была информация про количество открытых счетов на Ваше имя в этом банке.
+
0
abwehr1984
abwehr1984
25 февраля 2015, 16:23
тарас, Ивано-Франковск
#
Перш за все Вам не зрозуміло тому, що це не Ваша історія, і глибини її Ви не знаєте! Я Вам відповім чому нотаріально завірене повідомлення — тому що перший мій запит про надання інформації не був завірений нотаріально, і банк відповів на нього, що не мають права надати мені інформацію про мене та мої рахунки, оскільки це банківська таємниця, а тому радили написати ще раз його та направити згідно п. 3.1. Правил, зберігання, захисту, використання та розкриття банківської таємниці, затверджених Постановою Правління Національного банку України від 14.07.2006 р. № 267 — що я і зробив згодом. Заплатив нотаріусу 150 грн. і все! Для банку це було затягування часу та гра на моїх нервах!
+
0
abwehr1984
abwehr1984
25 февраля 2015, 16:30
тарас, Ивано-Франковск
#
По друге, інформація по карткам необхідна була тому, що дата їх видачі не співпадала з першими по них операціями у виписках, що дає мені підставу розвивати свою позицію, та запитувати у банку чому так! Помилки ніякої немає, адже у виписці фігурують номера карток і проведені по них операції!
+
+5
Lana86
Lana86
25 февраля 2015, 16:09
Лана
#
Ваше ПРОДОВЖЕННЯ №1 модератори вже видалили, так що будьте певні, видалять згодом і цей відгук!

Ви запитували, як можна змінити заголовок, так от декілька варіантів — один майже Ваш, а інший — мій:
— Я ПРОСТО В ШОЦІ!!!
— Увага!!! Кредитні карти Приватбанку — це вибухівки уповільненої дії!!!
+
0
abwehr1984
abwehr1984
25 февраля 2015, 21:29
тарас, Ивано-Франковск
#
22.03.2007 р. мені відкрили саму першу картку за № 4149...........4547, яку у кінці 2007 р. за невідомих для мене обставин я втратив. 10.01.2008 р. у відділенні Приватбанку написав заяву на заміну та блокування втраченої картки № 4149............4547 та відкрив другу по рахунку картку за № 4149.............3249. Після втрати картки за № 4149.............4547 і відкриття (отримання) у січні 2008 р. іншої картки за іншим номером, у 2010 р. по втраченій картці, Приватбанком проводились незрозумілі для мене операції, які згідно виписки відображають нарахування відсотків за користування кредитним лімітом та суми залишку заборгованості після цих операцій. По даним операціям, я не можу встановити, на який саме кредитний ліміт відбувалось нарахування відсотків та чому суми залишку після операцій були такими значними і чому по закритій (я так думаю) картці!
+
0
abwehr1984
abwehr1984
25 февраля 2015, 21:52
тарас, Ивано-Франковск
#
Крім цього, моя шоста по рахунку картка за № 4149...........7139 була відкрита 11.06.2008 р., а першу транзакцію по ній, згідно виписки, було здійснено лише 20.01.2010 р. Вважаю, що мені видали картку, яка вже тривалий час була відкрита і можливо нею хтось раніше користувався, та змінивши якимось чином дані попереднього боржника, вона була підлаштована під мої дані.
+
0
abwehr1984
abwehr1984
25 февраля 2015, 21:54
тарас, Ивано-Франковск
#
Сьома по рахунку картка за № 4149..........9211 для мене була відкрита 31.03.2012 р. Знову ж таки, незрозумілим для мене є і те, чому по цій картці, яку я навіть ще не отримав на руки, Приватбанком проводились якісь операції раніше — у 2009 р., 2010 р., 2011 р. та чим пояснюється логіка цих операцій і вони знову стосуються нарахування відсотків за користування кредитним лімітом і саме яким лімітом?
+
0
abwehr1984
abwehr1984
25 февраля 2015, 21:59
тарас, Ивано-Франковск
#
В свою чергу, коли банкоматом було поглинено картку № 4149..........9211, то 30.07.2012 р. для мене була відкрита остання по рахунку картка за № 4149.........0859 (VISA — GOLD по іншому так званому САМДН), перша операція по якій була здійснена 06.08.2012 р. Однак незрозумілою обставиною залишається те, чому по попередній картці № 41496.........9211, Приватбанк аж до лютого 2015 р. й далі продовжував здійснювати операції, що стосувались нарахування відсотків за користування кредитним лімітом, відсотків за прострочення ліміту, інше, а вже потім раптово 06.02.2015 р. о 22 год. 27 хв. 27 сек. на мій номер мобільного телефону +380… з номера 10060 (т.зв. Приват 24) було надіслано SMS- повідомлення такого змісту: «Т. P. kartku **9211 zakryto za Vashoyu zayavkoyu. Borgiv za kartkoyu nemae. E skargy schodo obslugovuvannya – nadishlit SMS 456223 na 7660». Цікавим та емоційним є те, що я жодним природнім, не природнім способом не писав заяв на закриття картки!!!
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
26 февраля 2015, 8:46
ПриватБанк
#
Тарас, добрий день!
За вказаними у відгуку даними, на жаль, ми не можемо ідентифікувати Вас як клієнта.
Просимо уточнити на нашу пошту help@pb.ua номер карти і Ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і дати коментар з даного питання.
З повагою, ПриватБанк
+
0
abwehr1984
abwehr1984
26 февраля 2015, 8:56
тарас, Ивано-Франковск
#
Правильно, Ви не можете ідентифікувати мене, як клієнта, на ваше повідомлення я дам відповідь через 30 днів, коли моя скарга на Ваш шахрайський банк надійде до відповідних установ, аж тоді Ви будете знати хто я!
+
+4
Lana86
Lana86
26 февраля 2015, 20:53
Лана
#
Тарасе, я розумію, що Ви на межі, але спробуйте себе опанувати. Ваша історія дещо заплутана, бо кредитки, які Ви втрачали, блокувались, а натомість видавались інші і все це відбувалось неодноразово і, як мені здається, без дотримання відповідної ПРОЦЕДУРИ. Справа в тому, що працівники Приватбанку є „Великими ілюзіоністами”: розірвавши договір у буквальному сенсі і перерізавши пластикову картку вздовж магнітної смуги на очах клієнта, вони мило посміхаються і виносять вердикт: „Вітаємо!!! Ви вже вільний!!! Дякуємо за співпрацю!!!” Проте насправді все абсолютно не так, бо з юридичної точки зору ті „фокуси”, які демонструють банківські клерки, не тягнуть за собою остаточного припинення правовідносин між клієнтом та банком. Згодом Ви про це дізнаєтесь… Як кажуть, фініта ля комедія!!! От і Ви жили в якійсь ілюзії, що переродилась у суцільний кошмар, який, будемо сподіватися, скоро закінчиться :)
+
+4
Lana86
Lana86
26 февраля 2015, 20:56
Лана
#
Це був ліричний відступ, а тепер по суті.
Санч намагався дізнатися від Вас подробиці й робив це не через надмірну цікавість, а для того, щоб справді розібратися в нюансах справи. Як відомо, видача кредитної карти супроводжується відкриттям кредитного рахунку на підставі заяви клієнта та укладеного кредитного договору.
У зв’язку з цим виникає запитання: чи відкривалися нові кредитні рахунки кожного разу, коли Ви отримували нову кредитну карту?
Чи можливо, всі нові кредитки підв’язувалися до одного кредитного рахунку, відкритого ще у 2007 році, коли Ви звернулися у банк вперше?
+
0
abwehr1984
abwehr1984
26 февраля 2015, 21:17
тарас, Ивано-Франковск
#
Саме перше звернення в Банк це 22.03.2007 р.! Насправді мені не відомо, чи відкривались мені з кожною новою карткою нові рахунки. Ймовірно рахунок був один, а карток багато! Більше того, я в жодному разі не бачив на свої очі, щоб картку розрізали, я визнаю вину, я байдуже до цього ставився, адже три картки було поглинено в банкоматах, а я всього на всього йшов у банк і писав нову заяву на нову картку. На запитання, що буде з тією чи іншою, працівники відповіли, що все буде гаразд, вона у банкоматі автоматично ріжеться самою машиною — короче набрехали мене!
+
+12
Lana86
Lana86
27 февраля 2015, 19:23
Лана
#
«Знову ж таки, незрозумілим для мене є і те, чому по цій картці, яку я навіть ще не отримав на руки, Приватбанком проводились якісь операції раніше — у 2009 р., 2010 р., 2011 р.»

Варто зазначити, що гроші зберігаються не на пластикових картках, як Ви мабуть думаєте, а на рахунку, до якого ця картка приєднана. По суті, пластикова картка є лише ключем до рахунку, на який внесені кошти.

Отже, Вам обов’язково треба витребувати у Приватбанку відомості про ВСІ рахунки, що були відкриті для супроводження кредиту. В отриманому документі (виписці) повинна бути відображена інформація про рух коштів на рахунку(рахунках), про поточну заборгованість за основною сумою боргу, прострочену заборгованість, нараховані відсотки, прострочені відсотки тощо.
+
+4
Lana86
Lana86
27 февраля 2015, 19:29
Лана
#
Про те, що поглинута пластикова картка «у банкоматі автоматично ріжеться самою машиною», я чую вперше, це схоже на якусь нісенітницю :)

Коли нарешті все з’ясується, раджу Вам поставити КРАПКУ у відносинах з Приватбанком шляхом дотримання відповідної процедури.
Алгоритм ось тут:
minfin.com.ua/company/privatbank/review/63531/#com2409591

Зберігайте оригінал договору, всі заяви, довідки, виписки та квитанції про внесення платежів у рахунок погашення заборгованості по кредиту!!!

Запам’ятайте!!! Ідеальний клієнт для Приватбанку – це не проінформований або погано проінформований клієнт, оскільки в такому разі у нього обов’язково виникнуть ПРОБЛЕМИ, які стануть ПРИБУТКАМИ банку!!!
+
0
sergunya73
sergunya73
27 февраля 2015, 20:04
#
«Ідеальний клієнт для Приватбанку – це не проінформований або погано проінформований клієнт»
А що, інформація для клієнтів знаходиться під грифом «Цілком таємно»? Хто має бажання, той розбереться. Але ж нема часу — схватив кредитку і бігом до банкомату. Грошикі профукав, потім наступає момент прозріння. І поступово рівень фінансової грамотності починає підвищуватись. А якщо кожному оленю менеджер буде розжовувати всі нюанси, то відділення буде видавати по дві карти в день.
+
+6
Lana86
Lana86
27 февраля 2015, 22:04
Лана
#
Відповідь цілком передбачувана!!!
Ви б краще правду написали: якщо кожному клієнту менеджер банку буде «розжовувати всі нюанси», то в результаті він не матиме ні бонусів до зарплати, ні премії!!! І не тому, що «відділення буде видавати по дві карти в день», а тому що всі клієнти хапаючись за голови розбіжаться хто-куди!!!
+
+3
Lana86
Lana86
28 февраля 2015, 13:29
Лана
#
І останнє. Оленів, як Ви дозволили собі висловитися, з клієнтів роблять саме співробітники банку, яких я вище назвала „Великими ілюзіоністами”, бо вони одну частину інформації замовчують, а іншу – спотворюють, вводячи таким чином занадто довірливих клієнтів в оману! Однак при цьому цілу годину нав’язливо пропонують придбати той чи інший банківський продукт, торочать про якісь переваги, бонуси, страховки тощо!!!
+
0
sergunya73
sergunya73
27 февраля 2015, 8:55
#
Так нічого і не зрозумів. Многа букафф, а толку — нуль. Які конкретно претензії до банку?
+
+5
abwehr1984
abwehr1984
28 февраля 2015, 11:30
тарас, Ивано-Франковск
#
Хлопці, я про дуже просту логіку мислення. Якщо на карточці стоять цифри 4149..........9211, а цю карточку з такими цифрами видають на руки у березні 2012 р., і ця картка приклеєна до реклами Прихватбанку та ще не активована, а згодом у виписці простежується, що по цьому ж номеру велися операції раніше до березня 2012 р. — що тут не зрозумілого — якесь шахрайство і все — дуже зрозуміло, як білий день. Проте, щоб доказати шахрайство потрібно звернутися до відповідних органів. Більше того, нещодавно я намагався отримати ще раз повну виписку, однак мені вже її не дали, чому!?!?! А тому що я почав з банком такі грамонтні, для них не приємні перепсики із дуже колючими питаннями, що стосуються їх шахрайської діяльності! Результат очевидний — банк відчуває 1000000% вину! Що тут вести полеміку!
+
0
sergunya73
sergunya73
28 февраля 2015, 13:08
#
Може ви і вважаєте, що логіка мислення у вас дуже проста, а я ну ніяк не можу зв«язати до купи той факт, що ви ледь не кожні півроку губите свої карти і „відповідальність передбачену ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції“.
Щодо виписки по карткам, то вся історія транзакцій і залишок на рахунку переноситься на слідуючу картку, випущену внаслідок втрати чи завершення терміну дії попередньої, оскількі всі вони привязуються до одного рахунку. Наприклад по нині діючій карті історія транзакцій у мене починається ще з 2010 року, а по карті, яка вже давно своє відслужила і заблокована, виписка повністю дублює транзакції в теперішньому часі.
+
0
abwehr1984
abwehr1984
28 февраля 2015, 20:17
тарас, Ивано-Франковск
#
Я Вас дуже прошу не утріруйте. У Вас є своє життя у мене своє. Дай Бог щоб з Вами такого не ставалося, всяке може бути. Якщо для Вас нормально те, що банк проводив транзакції по номеру картки (у виписці лише вказуються номера які вичеканені ззовні на картках), про який (номер) я навіть ще не здогадувався, бо ще не бачив і не тримав картку в руках з таким номером — тоді я Вас розумію, Ви скоріш за все працівники Приватбанку — 10000%
+
0
abwehr1984
abwehr1984
28 февраля 2015, 20:21
тарас, Ивано-Франковск
#
Підскажіть будь-ласка, у мене нараховувалась пеня, але у виписці вказано що це штраф — у розмірах 50 а іноді 100 грн. Який термін нарахування такої пені?
+
0
abwehr1984
abwehr1984
28 февраля 2015, 21:35
тарас, Ивано-Франковск
#
Підскажіть добрі та небайдужі у руйнуванні мікроклітин Приватбанку люди, у наданні консультації. Мені нарахували штраф у січні 2015 р. на суму 2000 грн. по формулі «судовий штраф 500 грн + 5% від суми» і.т.д. бла-бла-бла. Згідно довбаних електронних умов, які у 10000% суперечать чинному законодавству України про захист прав споживачів, а саме п. 1.2.1.7.6. такий штраф накладається при порушенні строків платежів більш ніж на 30 днів.
Питання такого роду, я почав порушувати такі строки платежів ще у червні 2013 р. тобто у 10 разів поверх більше 30 днів, чому штраф не застосовували до мене наприклад ще у жовтні 2013 р. чи серпні 2014 р., а саме у січні 2015 р., коли ці платежі зашкалили до безпредєла?!?!?!
+
0
sergunya73
sergunya73
28 февраля 2015, 23:49
#
Так з цього потрібно було й почати. Що ви злісний неплатник. А то все про корупцію, та про права споживачів. На нотаріуса знайшлось 150 грн, а на своєчасну сплату боргу — чомусь ні.
Ось вам для прикладу структура простроченої заборгованності.
piccy.info/view3/7810934/d9b036ffc4bb2ae135b7c54f8c8b8cf3/
А починалося все з ліміту в 600 грн, обов«язковий платіж 50 грн в місяць — взагалі сміх. На разі сума боргу вже перевалила за 2600 і росте в геометричній прогресії. Кожен місяць штрафу 100 грн + пеня + відсотки + відсотки на відсотки і т.д… От така от арифметика.
+
0
abwehr1984
abwehr1984
1 марта 2015, 0:23
тарас, Ивано-Франковск
#
Причому тут злісний неплатник, я ж неможу Вам доказувати чи переконувати свою позицію, думайте, як хочете, Ви маєте право на будь-яку думку, можете мене навіть обсирати скільки Вам заманеться, свою справу я і так краще за всіх знаю, і чужі поради приймаю, все стане на місце, коли відповідна скарга підве в рух. Я вже написав 16 сторінок супер скарги, так доведено махінації та незаконне доведення до кредитної заборгованості. Це що Ви привели не переконує мене, мені потрібно детальніше
+
0
abwehr1984
abwehr1984
10 марта 2015, 10:11
тарас, Ивано-Франковск
#
Ось така ситуація з лоховським Приватбанком!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться