zavzyata zavzyata
26 января 2015, 1:20
3
В зв«язку з усім відомою сумною ситуацією в Дельтабанку я вирішив перевести свою пенсію на Приватбанк. 24.11.2014 подав заявку на переведення пенсії до Приватбанку. Менеджер Глян Тамара Вікторовна успішно оформила всі картки, і кредитну теж, наполегливо порадила покласти кошти на неї, активувала послуги, про які ніхто не просив (скарбничку). А от заяву до ПФУ не подала… В результаті вже кінець січня 2015, а моя пенсія все також уходить до проблемного Дельта… З»ясувати у відділенні нічого не вийшло, Глян у декреті, на дзвінки не відповідає, інші менеджери начебто не можуть подивитись мою справу. І я досі не маю певності, що наступна пенсія прийде на Приват. Також не знаю, чи будуть знімати плату 20 грн за голд картку, я про неї не просив і навіть не знав, що така існує. Хотілось би почути чітку відповідь: коли я почну отримувати пенсію в Приватбанку? чи будуть знімати кошти за голд? чи є совість у Глян Тамари?

Комментарии (4)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
26 января 2015, 11:07
ПриватБанк
#
Шановний Клієнт!

Дякуємо Вам за Ваше звернення.
Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Направте, будь ласка, на help@pb.ua Вашi контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати більш детальну консультацію.

З повагою, ПриватБанк.
+
+2
Lana86
Lana86
26 января 2015, 17:36
Лана
#
«З»ясувати у відділенні нічого не вийшло, Глян у декреті, на дзвінки не відповідає, інші менеджери начебто не можуть подивитись мою справу.»

У такому випадку винесення сміття за поріг Приватбанку неминуче!

Треба повторно заповнити заяву щодо перерахування пенсії на відкритий у банку рахунок, вказавши всю необхідну інформацію, та самостійно віднести до УПФУ.

Раджу Вам закрити кредитну карту(рахунок) з витребуванням довідки про закриття рахунку і відсутність боргу (з мокрими підписами представників банку та печаткою), а також письмово відмовитися від непотрібних Вам послуг, в т.ч. від скарбнички.

У разі, якщо представники банку й надалі ігноруватимуть Вас, звертайтесь зі скаргами до Нацбанку, відділу з питань захисту прав споживачів та прокуратури.
+
0
zavzyata
zavzyata
27 января 2015, 14:37
#
Lana86, дякую за докладну консультацію, бо від Приват тільки відписки без підпису та дати…
+
+3
Bura Tin
Bura Tin
27 января 2015, 17:28
#
Жалобы в вышеуказанные органы
письменные отправлять письмами с уведомлениями.

обязательно указывать, что Вы фактически остаетесь без средств для существования.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться