AllaMl AllaMl
23 января 2015, 19:55
1
Хочу зазначити що раніше являлась клієнтом Дельта банку. Коли в ньому почались проблеми в січні 2015 року перевела дитячі гроші в Приватбанк. 20 січня поповнила телефон через Приват24 на 40грн+1 грн. комісія. Гроші знялись і… на рахунок телефону так і не потрапили… Дозвонитись на гарячу лінію дуже довго чекати, ввечері взагалі закінчили звінок мотивуючи що оператор сам перезвонить. Чекала дзвінку — так і не перетелефонували. Сьогодні 23 січня гроші так і не повернулись. Хоча ради справедливості хочу сказати що зранку перезвонив співробітник банку та запитав чи проблема вирішилась… Звичайно сума 41 грн. не велика, але неприємний осад від спілкування з банком та «вирішення» ним питань залишилась.

Комментарии (6)

+
0
Bura Tin
Bura Tin
23 января 2015, 20:12
#
Урок = 41,0 грн. Недорого
Уходите из такого «банка».
Читайте внимательно, что тут твориться.
Думайте.
+
0
olegas003
olegas003
23 января 2015, 22:09
Олег, Украина
#
Пополняю несколько телефонов ежемесячно и у меня всегда практически в течении пару минут приходят деньги на мобилку!
+
0
AllaMl
AllaMl
24 января 2015, 0:36
Алла, Rivne
#
Не повірите я постійно через інтернет поповнюю телефони, причому через різні банки і вперше в мене гроші перерахувались невідомо куди…
+
0
shahmatist09
shahmatist09
24 января 2015, 15:52
#
В мене 1 раз так було-тоже на 41грн влетів.Як Ви знаєте браузер запамятовує там номери телефонів-просто підставляєш в віконечко і все.Я так і зробив-через годину приходить з роботи сестра й каже що гроші не надійшли.Захожу в Приват24-дивлюся папку «Архів»і о чудо-я виявляється не на той номер гроші переказав-точніше одна з цифр невірна.Як так вийшло-незнаю бо вже майже рік поповняю так собі і всій сімї-навіть смки-підтверженя вже не потрібно вводити(тоді коли була помилка також не просили підтвердити платіж-значить номер «знайомий»оператору)Гроші не повернули-сказали що вже пізно й іншим разом уважніше треба бути.То я взагалі перестав поповняти через Приват24.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
25 января 2015, 18:56
ПриватБанк
#
Добрий день, AllaMl!

Дозвольте, будь ласка, нам вирішити це питання. Повідомте на help@pb.ua опис ситуації і Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук. Зробимо все можливе, щоб надалі наша співпраця приносила Вам тільки позитивні емоції.
аздалегідь дякуємо за зворотній зв'язок!

З повагою, ПриватБанк.
+
0
AllaMl
AllaMl
25 января 2015, 21:13
Алла, Rivne
#
Звернулась на гарячу лінію сказали що була помилка списання чекати повернення грошей 10 днів… Чому так довго?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться