ВХОД
Вернуться

БАНКІВСЬКА ТАЄМНИЦЯ ЧИ 7км.

Alexey63 Alexey63
28 октября 2014, 09:14
без оценки
25.10.2014 прийшовши в віділення банку, з метою відкрити черговий валютний депо., маючи при собі 2000дол. в черговий раз (являючись власником голд карток) доводиться чекати в черзі щоб потрапити до «свого персонального менеджера», яка практично на пам'ять знає усі мої валютні депо., котрі сама ж оформляла. Дочекавшись своєї черги та звернувшись до свого менеджера з своїм бажанням відкрити депо.«Приват вклад», отримав незрозмілу та навязливу пропозицію відкривати «Стандарт». Діалог дійшов до абсурду, щоб переконати менеджера в тому що мене на даний момент цікавить тілки «Приват вклад», довелось привселюдно діставати з кишені 2000дол.США та пояснювати що мені незручно та можливо небезпечно ходити по місту з такою сумою грошей. Більше того: цю нашу розмову моніторила на вигяд постороння людина яка негайно підійша,
сіла навпроти мене та менеджера за робочий свобідний стіл іншого менеджера та уважно спостерігала до кінця весь процес.Оскільки цю людину часто бачу в відділенні банку, одягнуту в звичайний цивільний одяг, вже давно зробив висновок що це охоронець. А тепер головне!!! Цей інгогніто охоронець, і звати його здається Володя проживає в моєму під'їзді на 9-му поверсі має негативну репутацію серед жильців будинку, багатьом винен гроші і мені зокрема вже мабуть років 6-7. Стільки ж часу з ним вже і не вітаюсь та нічого не нагадую. Отже потрапивши в вищеописані обставини по відкриттю депо. сам вирішив зберігти «банківську таємницю» та відкрити депо. не на 2тис.дол., а всього на2дол. (samdnwfd0070325809800) перекинувши їх з картки. Ну а 2000дол. довелось віднести та поставити на депо в інший банк(поруч-3хв.ходи).Втратив час, але зберіг банківську таємницю!!! Прошу дати відповідь. ПРИ ОФОРМЛЕННІ ДЕПОЗИТУ КОМУ КЕРІВНИЦТВО БАНКУ НАДАЄ ПРАВО МОНІТОРИТИ, ПРОСЛУХОВУВАТИ і Т.П. ПРОЦЕС СКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ???
З повагою клієнт банку.
Ответ банка
ПриватБанк
28 октября 2014, 10:44
Шановний клієнт, добрий день!
Дякуємо за відгук!
Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua адресу відділення, в якому стався інцидент і приблизний час, а також Ваші контактні дані для зворотного зв'язку, вказавши посилання на відгук.
Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася і приймемо відповідні управлінські рішення.
З повагою, ПриватБанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд