ВХОД
Вернуться

Шахрайство?

0lga 0lga
10 сентября 2014, 00:17
1
Незрозуміло яким чином на карті для соцвиплат(останні 4 цифри номеру карти 3110) утворилася заборгованість, тобто баланс карти -603 грн! Кошти списав головний офіс( так було вказано у приват24).Куди пішли кошти і чому вони списалися теж незрозуміло. По дзвінку на гарячу лінію 3700 була сформована заявка номер 1412736. Пройшло вже майже 2 місяці, але працівники банку не можуть розібратися у чому справа, коли я до них телефоную мені радять почекати. Чого чекати? Соціальну допомогу за два останні місяці вже списали за рахунок неіснуючого боргу! Хто і коли поверне ці кошти? А як що до відшкодування моральних збитків?
Після звернення на гарячу лінію і формування заявки дивним чином змінився звіт про операцію у приват24- тепер там вказано просто і лаконічно -«списання», ні слова про головний офіс у Дніпропетровську, як було спочатку. Це схоже на махінації з документами.
Чи варто розраховувати на чесність цього горе-банку? Можливо, правильніше було б відразу заяву у правоохоронні органи написати?

P.S. Останнім часом смс інформування про операції з картою сторонньої людини ( близького знайомого) почали надходити на мій номер телефону! Ні я ні ця людина в налаштуваннях нічого не змінювали. Невідомо як так вийшло. І працівники банку допомогти не можуть -нічого не бачуть, нічого не вміють і не знають крім відмовок.
Ответ банка
ПриватБанк
10 сентября 2014, 10:18
Ольга, доброго ранку!
Жалкуємо про незручності, які Вам доставила описана ситуація.

Ваше питання зараз знаходиться в роботі у наших фахівців. Ми докладаємо максимум зусиль для його вирішення. Як тільки фахівці, з'ясують і перевірять всі необхідні дані, ми з Вами обов'язково зв'яжемося для надання консультації.

З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (2)

+
0
ssts
ssts
10 сентября 2014, 07:37
#
В приват24 через несколько дней после операции, очень часто изменяется текст этой операции. Это норма, просто не обращали внимание
+
0
leonid63
leonid63
5 февраля 2015, 19:42
Леонид
#
Банк – шахрай це ПриватБанк! Банк не захищає своїх клієнтів, а приховує шахраїв! При зверненні на 3700 нема миттєвих дій та співробітники Банку посилають до відділень міліції. Внутрішня служба безпеки не виконує будь-яких дій, по телефону відповідають, що протягом місяця ви отримаєте повідомлення, але мабуть це буде повідомлення про свою некомпетентність та нездатність щось зробити, бо справжня безпека здійснюється не за місяць, а за більш короткий проміжок часу. При перерахуванні коштів на шахрайський рахунок не відбувається телефонного або СМС-повідомлення про підтвердження фінансових операцій із переведення коштів. Це є пряме сприяння в шахрайстві.
В інтернеті достатньо доказів, що банк не вчинює дій щодо виявлення шахраїв. Шахрай має рахунок в ПриватБанку тож при звернені громадян банк має можливість виявити та за допомогою міліції притягнути до відповідальності, але відповідь розглянемо на протязі місяця. Підтвердження про бездіяльність банку ви найдете в інтернеті. Як це буває

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд