ВХОД
Вернуться

ПриватБанк

Ярослав Семенчук Ярослав Семенчук
18 августа 2014, 11:45
5
Прошу Вас допомогти розібратися із ситуацією щодо безпричинного блокування працівниками служби безпеки операцій за моє карткою №4149437823339187.
Так, з листопаду 2012 року мною відкрито банківський картковий рахунок № 4149437823339187, який використовувався згідно правил користування банківськими рахунками приблизно до грудня 2013, після чого з невідомих мені причин рахунок було заблоковано працівниками Дніпропетровського відділу безпеки ПАТ «ПриватБанк».
З метою вирішення вказаної проблеми я відвідував фахівців відділень ПриватБанку більше 15 разів, які не змогли мені пояснити з яких причин мою картку заблоковано, лише пояснюючи, що блокування відбулось співробітниками безпеки у Дніпропетровському центральному офісі, у тому числі блокування із забороною працювати співробітникам банку зі мною. Були подані на гарячій лінії заяви на розблокування картки -всі відміна розблокування. Наведені непорозуміння не дозволяють мені зняти мої особисті кошти у сумі 339,01 грн., поновити картку чи відкрити нові картки для особистого користування як фізичної особи.
На підставі викладеного, прошу Вас доручити підлеглим співробітникам вирішити проблеми із моїм рахунком та у подальшому не порушувати мої права як добросовісного користувача банківських послуг.
Заздалегідь вдячний за допомогу.
Ответ банка
ПриватБанк
18 августа 2014, 12:20
Ярослав, доброго дня!
Шкодуємо про незручності, які Вам доставила описана ситуація.

Ваше питання знаходиться в роботі у наших фахівців. На жаль, ми не можемо повідомити Вам про результат так оперативно, як нам би цього хотілося. Інформація залишається на контролі і як тільки питання буде вирішено, ми Вас відразу ж проінформуємо.

З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (3)

+
+4
Ярослав Семенчук
Ярослав Семенчук
18 августа 2014, 12:23
Киев
#
Ви що знущаєтесь? Я вже 4 місяці займаюсь розблокуванням картки. Більше 15 разів був у відділенні приватбанку. Подавав заявки на розблокування — близько 6 заявок. І Я впевнений, що відповідь прийде — розблокувати можете у відділенні приватбанку. Працівникам приватбанку забороненно працювати зі мною.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
18 августа 2014, 12:29
ПриватБанк
#
Ярослав, ми розуміємо і шкодуємо, що сформована ситуація доставляє Вам незручності.

Ваше питання зараз знаходиться в роботі у наших фахівців і за фактом його вирішення, ми з Вами обов'язково зв'яжемося для надання консультації.
З повагою, ПриватБанк.
+
+4
Ярослав Семенчук
Ярослав Семенчук
18 августа 2014, 12:37
Киев
#
Я зрозумів. Звернусь до суду. Я не бачу більше варіантів.Ваш банк привласнив мої кошти!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд