ВХОД
Вернуться

Приватбанк нарахував заборгованість на рівному місці

ChampAlexandre ChampAlexandre
16 июля 2014, 12:00
без оценки
Добрий день,

Я клієнт Приватбанку з 2005 року. Приватний підприємець. Дуже засмучений тим що були допущені помилки з боку Приватбанку та ніхто не хоче розбиратись. Вимагають 2500грн.

У мене лише картковий рахунок 2605 розрахункового рахунку 2600* у мене немає.

в 2012 році мені почали надходити sms від номера 10600. Я виявив розбіжності у сумах що у смс та в виписках приват24 та чеках банкомату. СМС відрізнялись. Почались повідомлення про несанкціонований овердрафт. Якого у мене в принципі бути не могло так як рахунок картковий 2605*, а не розрахунковий 2600*

Я звернувся в чат приватбанку і мене запевнили що усе в повному порядку та у мене не може бути та немає ніяких заборгованостей.

В жовтні 2013 року зателефонувлаи моїм батькам, а чомусь не мені, та повідомили що у мене заборгованість. Я спробував вияснити де вона взялась та чому, на карті у мене завжди було достатньо коштів, в мінус рахунок не міг бути заведений, так як я ще при відкриті рахунку 2005р відмовився від овердрафта, також смс інформування я відмовився підключати.

В чаті мені нічого не змогли пояснити та не вияснили в чому проблема.

Після цього прийшов лист на адресу батьків, про те що у мене борг, я звернувся у відділення банку за адресою м. Київ, Івана Федорова, 10. Менеджери по роботі з приватними підприємцями вияснили що з 2012 року ви почали брати плату за обслуговування рахунку 50грн на місяць, якщо були транзакціїї протягом місяця, про це я не був повідомлений а ні письмово, а ні по телеофну чи смс. Гроші автоматично не знімались з мого рахунку, так як він був створений в 2005.
вони виписали номер рахунку для комісій, про існування якого я не міг знати, та про те що треба платити за обслуговування окремо, який ніяк не був прив«язаниій до мого основного рахунку.
згідно договору, який я підписував у 2005 році, обслуговування було безкоштовним, плата за перевипуск картки знімалась автоматично з основного рахунку, та можливо ще знімались 20 чи 30 грн за рік.

2 грудня 2013 року я звернувся у відділення банку, де відкривався рахунок у м. Вінниця вул. Пирогова, 29.

Мене проконсультувала менеджер по роботі з приватними підприємцями.
Вона сказала що подібні випадки вже були, що це правда що ви почали брати плату за обслуговування, але в моєму випадку була розразована помилкова сума, чомусь виходило що нараховувалось більше 100 грн за місяць, а потім, не пам»ятаю через скільки місяців почало нараховуватись по 50 грн, у вас навіть тарифу такого немає та не було на той час. Порадила позвонити на номер 3700 та подати заявки на перерахунок.
Я прямо з відділення банку зателефонував на 3700, було зареєстровано 14 заявок.
За кілька днів я передзвонив на 3700 та дізнався що заявки відмінено. Мені порадили звернутись на 3700 ще раз. Я залишив нові заявки, які, мені чомусь здаеться докладно ніхто не розглянув.

Ось що відписаличерез смс:

UVAZHAEMIY KLIENT! VASHA ZAYAVKA OTKLONENA. KOMISSIYA SPISANA PRAVOMERNO

Що це означає правмірно? Де розписано як та чому вона знялась?

Вчора 15 липня мені надійшла смс:

Planuetsya vyjizd grupy z inspektorom za miscem Vashogo prozhyvannya ta roboty. Negaino pogasit borg! pb.ua/0214
Ответ банка
ПриватБанк
16 июля 2014, 12:48
Шановний клієнт, доброго дня!
Шкодуємо про незручності, які Вам доставила описана ситуація.

Наразі, згідно тарифів privatbank.ua/business/universalnyje-reshenija/otkryt-schet/, передбачена абонентська плата в місяць, за обслуговування рахунку (за наявності клієнтських операцій за рахунком) — 50грн.

На жаль, залишених при додаванні відгуку даних недостатньо, щоб прокоментувати описану ситуацію. При цьому банк готовий детальніше розглянути Ваше питання і допомогти. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua, контактні дані та суть питання, вказавши посилання на відгук. Після отримання цієї інформації ми зможемо прокоментувати описану у відгуку ситуацію по суті.

Окремо приносимо вибачення за консультацію, яка була Вам надана в чаті і по телефону нашої гарячої лінії. Будемо вдячні, якщо в листі Ви уточніть № діалогів з операторами чату та деталі дзвінків на нашу гарячу лінію (дати, номер телефону, з якого здійснені дзвінки), щоб ми могли передати інформацію відповідальним фахівцям для опрацювання та прийняття управлінських рішень.

Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (2)

+
0
ChampAlexandre
ChampAlexandre
16 июля 2014, 12:46
#
Я надiслав детальний лист на help@pb.ua та web-hotmail@privatbank.ua

Згiдно privatbank.ua/rules/abank/site/index.php?docid=1Zo1Wrip7XZAPEOWr-2OQZdiKjZstyZaumHM0QtmOLSE&ln=ua

«1.3.2.3. Здійснювати зміну Тарифів, а також інших умов обслуговування рахунків. При цьому Банк, за винятком випадків зміни розміру наданого Кредиту (кредитного ліміту), зобов'язаний не менш ніж за 7 днів до введення змін проінформувати Клієнта, зокрема у виписці по Картрахунку згідно з п. 4.9 цього Договору. Якщо протягом 7 днів Банк не одержав повідомлення від Клієнта про незгоду зі змінами, то вважається, що Клієнт приймає нові умови. Право зміни розміру наданого на платіжну картку Кредиту (кредитного ліміту) Банк залишає за собою в однобічному порядку, за власним рішенням Банку та без попереднього повідомлення Клієнта. „

Мене не було повiдомлено про цю змiну.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
16 июля 2014, 14:09
ПриватБанк
#
Шановний клієнт, дякуємо за зворотній зв'язок!
Ваше питання прийнято в роботу і знаходиться на розгляді у відповідальних фахівців. У самий найближчий час питання буде вирішено і з Вами зв'яжеться наш співробітник для надання консультації.

Також ми не залишимо без уваги Ваші діалоги з операторами нашої гарячої лінії і Чат-онлайн підтримки, які будуть проаналізовані та опрацьовані з співробітниками.
З повагою, ПрватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд