Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентність операторів КЦ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Inary 12 ноября 2021, 11:48
І так співпрацю з Приватом я почала в студентські роки, коли ще взагалі не знала про фін.установи. Після закінчення ВУЗу я продовжила користуватись карткою, замінивши її на Універсальну. Потім вийшла заміж, замінила документи… Банк надіслав запрошення на уточнення. Якось виділила хвилинку зайти в банк, щоб надати нові документи — однак тоді не працювала система. Адміністратор залу запропонував альтернативу — надіслати фото документів в месенджер. Я відмовилась і мене це збентежило. Документи надсилати невідомо як… Я попросила в такому випадку закрити всі рахунки, адже більше наша співпраця мене не влаштовувала. Мені відмовили, мотивуючи знову ж таки вже наявністю декількох гривень на рахунку. Знаючи про банківську позицію щодо допомоги дітям — попросила перерахувати туди. Знову відмова… Після залишеної скарги і 3 тижнів спілкування з різними операторами — рахунок закрили (ніби).
Але через пару місяців знову почались рекламні прозвони від робота і пропонування кредитів, тощо.
Я потерпіла більше року і ось, коли я вкотре підняла слухавку і почула кредитку від привату — вирішила дзвонити.
Ледве дозвонилась і попросила зафіксувати скаргу щодо дзвінків (цей дзвінок був 08.11), тут же попросила уточнити інформацію про наявність/відсутність рахунків. Запропонували надіслати на емейл після телефонної ідентифікації. Її я, звичайно ж, не пройшла — адреса не співпадала… Ну добре, оператор повідомила, що на рахунок скарги мені перетелефонують і потім надішлють запитувану інфо на емейл.
Дзвінок 10.11 — «ми відключили рекламу, вибачаємось… Блабла, надішлемо інфо на емейл»
Прочекала більше доби. Листа на має
Дзвоню уточнити 11.11 — отримую відповідь, що я не клієнт банку, а скаргу закрили. При цьому зазначили, що лист дійсно не надсилали.
Повторно фіксую скаргу.
Сьогодні 12.11 дзвонить співробітник і каже, що відповідь надішлють на юридичну адресу і на емейл. Уточнюю юридичну адресу — дівчина вимикає звук і вмикає коли вже говорить чи то номер будинку, чи то номер кімнати (нагадаю — рахунок відкрито в студентські роки). Прошу повторити що таке 92/98 — хамовито «ваша адреса». Кажу повторіть повністю, бо я не чула. Вона знову хамить. Наполягаю на повторі і чую адресу гуртожитку, але ж я після одруження зверталась… як так??? Зазначаю, що просила надіслати на іншу адресу — оператор знову хамить. прошу зафіксувати скаргу, що мою попередню розмову взагалі ігнорували, а я там зазначила іншу адресу — відмова.
Прошу більш наполегливо, бо знаю свої права — каже «ок» і ніби фіксує. Уточнюю у неї ПІБ, аби вже не бути голослівною — відмова. Прошу табельний і ледве випросила — Людмила, 46341.
Прохання все ж таки надати зворотній зв’язок щодо наявності/відсутності рахунків у банку, щодо розірвання дкбо та скарг, які були залишені.
Додатково зазначу, що після такого спілкування буду наполягати аби чоловік закрив у вас рахунок також (включаючи ФОП), бо спілкування операторів — це верх некомпетентності та хамства. Дуже прошу прослухати розмови — оскільки жодного слова агресії від мене не було до поки ваші оператори не включили дурня. Дякую
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2021, 12:52
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратись в ситуації.

Комментарии - 3

+
0
Inary
Inary
12 ноября 2021, 13:05
#
А пойдите лесом Если вам нравится когда вас обманывают — вперёд и с песней
+
0
Inary
Inary
12 ноября 2021, 13:05
#
Надала додаткову інформацію для уточнення в особисті повідомлення
+
+20
kingcity
kingcity
12 ноября 2021, 14:50
#
Не повезло Вам, у них є і хороші оператори у службі підтримки. Але сама установа — так, скочується все нижче, по можливості варто подалі від них триматись, ну або дуже обережно з ними співпрацювати.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка