ВХОД
Вернуться

Переоформлення депозиту

Oksana1970 Oksana1970
14 марта 2014, 00:03
1
Доброго дня
Маю не один депозит у Приватбанку.
11.03.2014 звернулася до відділення банку у м. Рівне для переоформлення двох депозитів на інший термін.
Один з шестимісячного на місячний Стандарт
Другий з шестимісячного на трьохмісячний Стандарт
Не розумію складності цієї процедури, адже я не забираю коштів з банку.
В той же день мені не змогли переоформити жоден депозит.
12.03. переоформили перший депозит з шестимісячного на місячний Стандарт.
Сьогодні 13.03.2014 другий депозит ще не переоформлений. Причина — технічна.
До персоналу я не маю жодної претензії. Менеджер телефонує кожного дня, заспокоює, робить все, щоб у мене не було негативного враження про послуги Вашого банку.
Хочу дізнатися причину: чому один депозит вдалося переоформити, а другий -ні? Яким чином можна вирішити це питання?.. Хто за це все відповідає?
Після такої послуги у мене запитання: коли мені прийдеться забирати гроші з депозитів, скільки це буде тривати- місяці чи роки?
Із служби підтримки мені мило зателефонували, сказали що розберуться і перетелефонують, але так і не діждалася.

Получається так: другий депозит закрили, гроші перерахували на карту для виплат, але їх там немає. Новий депозит переоформити не можуть, бо на цій карті немає грошей. Замкнуте коло, по якому я хожу уже три дні і не можу нічого добитися крім одного- чекайте.

Після такого не хочеться користуватися більше послугами Приватбанку

Питання: коли мені повернуть мої кошти?
Ответ банка
ПриватБанк
14 марта 2014, 09:42
Добрий день, Оксана!
Дякуємо за звернення! Шкодуємо, що Ви зіткнулися з труднощами при обслуговуванні в банку. Дострокове розторгнення вкладів від 10 000 грн/1000 дол/1000 евро/40 000 рублів здійснюється на Карту для виплат протягом 3 банківських днів. Після цього Ви можете оформити новий депозит на потрібний термін.
Уточніть, будь ласка, на help@pb.ua, посилаючись на це повідомлення, Ваші контактні дані, щоб ми могли Вам допомогти.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (2)

+
0
Oksana1970
Oksana1970
14 марта 2014, 21:13
#
Я вдячна за ввічливу відповідь. Проте пройшло ЧОТИРИ ДНІ, а не три як зазначено у Вашій відповіді, а депозит так і не переоформлений.
Як ви це поясните?
+
0
Oksana1970
Oksana1970
19 марта 2014, 12:17
#
Уже пройшло 8 днів, грошей як не було, так і немає. Це можна розцінвати як крадіжку?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд