ВХОД
Вернуться

Систематизація інформації для клієнтів

ihudak ihudak
4 марта 2014, 23:42
5
3-го березня написав відгук на сайті банку про те, що зараз вводиться багато обмежень, але інформація про них уривчаста, і не завжди є на сайті банку (часом дізнаєшся про них з сайтів новин). Попросив систематизувати і узагальнити її, щоб можна було побачити всі обмеження в одній таблиці.
А вчора, 4-го березня таблиця вже була на сайті банку.
Дуже приємно здивований. З таким банком хочеться працювати. Інші б приклад брали.
Ответ банка
ПриватБанк
5 марта 2014, 11:42
Шановний Клієнт, доброго дня!

Раді, що наша робота спонукала Вас написати позитивний відгук. Намагатимемося радувати Вас якістю сервісу і надалі.

З повагою, Олена.
ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд