ВХОД
Вернуться

Борг 600грн без жодного попередження

Ольга Кузик Ольга Кузик
12 декабря 2013, 11:51
без оценки
В квітні 2012 року при виробленні мною універсальної кредитної картки, працівник відділу Приват Банку на вул. Гуцульській запропонував скористатись послугами міні кредитної картки не повідомивши мене про обовязкове внесення коштів за створення даної картки в розмірі100грн. В травні Приват Банк повідомив мене про борг сумою 50грн, який я в той ж день погасила внеском 60грн на кредитну картку, з розрахунком на запас. З того часу я не отримала жодного повідомлення про заборгованість на рахунку. Вчора Приват Банк повідомив мене, що «Ваш борг перед банком становить 600грн». В результаті жодного разу не скориставшись кредитними послугами Приват Банку я заплатила банку більше 600грн. Працівники банку стверджують, що банк за це відповідальності не несе.
Ответ банка
ПриватБанк
12 декабря 2013, 15:43
Ольга, доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібними труднощами.

Дійсно, вартість оформлення miniкарти — 100 грн.

Хотіли б нагадати: якщо Ви використовували кредитні кошти з картки «Універсальна», у Вас діє пільговий період до 55 днів, протягом якого Ви можете безкоштовно використовувати гроші банку. Якщо Ви не внесли використані минулого місяця кредитні кошти повністю до 25 числа наступного місяця, то Вам достатньо внести щомісячний платіж 7% від заборгованості, але не менше 50 грн.

При порушенні термінів погашення заборгованості передбачені штрафні санкції. Детальніше privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom/.

Хотіли звернути увагу, що власникові потрібно самостійно стежити за витратою коштів в межах платіжного ліміту з метою запобігання виникнення Овердрафту (відповідно до умов та правил надання банківських послуг пункт 2.1.1.5.7).

Банк зараз веде активну роботу над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів.
За наданою інформацією (неякісне обслуговування співробітником у відділенні банку), ми б хотіли провести розгляд і у разі виявлення порушень з боку співробітника, прийняти управлінське рішення. Будемо вдячні, якщо Ви відправите лист на адресу електронної пошти
web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши дату, приблизний час і адресу відділення (місто, вулицю, будинок), в яке Ви зверталися, а також контактний номер телефону, який необхідний для створення службового документа і для зворотного зв'язку з Вами.

Заздалегідь спасибі!
З повагою, Ірина.
ПриватБанк.

Комментарии (5)

+
+9
PrivatMusor
PrivatMusor
12 декабря 2013, 14:06
#
Это обычная уловка Примата. По-тихому списать за что-то небольшую сумму, выждать несколько лет, пока к этой сумме не припишутся два-три нуля, а потом «обрадовать» клиента. Почитайте отзывы, тут таких очень много.
+
0
klientPV
klientPV
12 декабря 2013, 16:42
Дмитрий, Украина
#
Вина полностью Ваша!!!
Согласно условиям использования карты «Универсальной» клиент сам несет ответственность за движение средств по картам!!!
Не забывайте, что есть не только права клиента, а и ОБЯЗАННОСТИ КЛИЕНТА!!!
С апреля месяца хотя бы в банкомате баланс можно было посмотреть не говоря уже о приват24 — выписки и баланс доступны круглосуточно!!!
+
0
sanch ☺
sanch ☺
12 декабря 2013, 17:14
琚 灏
#
Ваша вина только в том, что Вы проплатили те 60 грн., тем самым подтвердив свое согласие с долгом.
Думайте как Вам теперь выпутываться из этой ситуации, так как реальную сумму долга Вы не знаете, слова и СМС к делу не приложишь.
+
0
vipslord
vipslord
12 декабря 2013, 17:16
#
KlientPB, досить рекламувати банк!
Я обслуговуюсь в ньому, і скарг на нього немаю, окрім того, що в одному відділенні мені погано пояснили ситуацію з депозитами, через що мені доводилось ходити знову.
І була скарга на те, що я від кредитки відмовився, її у мене порізали, а рахунок в інеті вісів ще декілька місяців!
І що копілка була створена і вони брали «по мінімуму» мої гроші, які я їм не давав!
_______
Вина повністю банку, через погане пояснення та нав«язування своїх, не потрібних послуг, Ользі довелось заплатити свої кошти, питання, за що!?
600 гривень — це результат роботи 6 днів в середньому, для звичайного, середньо статистичного українця!
Приватбанк сповіщує есемесками, що десь там в Криму відкрилось нове відділення, скористайтесь.
А сповістити про борг на карточці — ніяк?
Чистої води бізнес! Так справи не повинні робитись!
+
0
Ольга Кузик
Ольга Кузик
5 мая 2014, 17:30
Львів
#
Після сплати боргу та штрафу я одразу ж звернулася з письмовою скаргою на обслуговування в Приват Банку. Повторно писала незадоволені коментарі в інтернеті і дзвонила на гарячу лінію. Неочікувано для мене протягом місяця Приват Банк відшкодував повну суму і повернув гроші на рахунок. Дякую банку за турботу про клієнтів!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд