ВХОД
Вернуться

Знущання ПриватБанку над пенсіонерами України

Anatoliy65 Anatoliy65
5 декабря 2013, 10:30
без оценки
01 листопада 2013 року я звернувся до працівників відділення ПАТ КБ «ПриватБанк», яке розташоване за адресою: 18005, м.Черкаси, бул.Шевченка,305, з проханням здійснити заміну «пенсійної картки», яка належить моїй мамі на нову, в зв’язку з закінченням строку дії нинішньої картки в жовтні 2013 р.
Відповідно, для посвідчення моєї особи я пред’явив працівникам відділення свій паспорт громадянина України та оригінал нотаріально посвідченої довіреності, завірену нотаріально копію цієї довіреності та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера.
Працівник відділення мені відмовила в заміні «пенсійної картки», мотивуючи свої дії наступним – «Ваша мама должна явиться к нам в отделение и сфотографироваться и только потом выдадим новую картку».
Я надав пояснення працівнику відділення, що моя мама проживає в Черкаській області і не має змоги явитись в їхнє відділення, і що згідно нотаріально посвідченої довіреності, я можу вчиняти будь-які дії від імені моєї мами, в тому числі і розпоряджатись її рахунком.
Але, отримав знову відмову у заміні картки і наступну рекомендацію працівниці відділення – «У нас в там есть отделение, обратитесь туда, наш работник выедет к Вашей маме, сфотографирует её и потом мы карточку выдадим».
Щоб переконатись в маразмі і незаконності вимог представника ПАТ КБ «ПриватБанк» я запитав, — «Якими законодавчими, нормативними, чи актами НБУ такі дії, як фотографування передбачені при заміні «пенсійної картки?».
Отримавши відповідь –«так решило наше начальство», я зателефонував на «гарячу лінію» банку за номером 0-800-500-003. За вказаним номером телефону оператор мені не надав відповіді на моє запитання щодо законності дій працівників вказаного відділення, а тільки повідомив, що є така вказівка, і вони повинні ідентифікувати клієнта.
Після таких дій працівників банку, я, перебуваючи у мами розповів їй, що банк хоче її «сфотографувати», і що нотаріально посвідчена довіреність, видана нотаріусом України не є документом, який наділяє представника правами та обов’язками, і що Конституція України, Закони України, рішення судів України, нормативно-правові акти та акти НБУ на території такої «держави», як ПАТ КБ «ПриватБанк» — не діють.
Відповідно, нашому гніву не було меж, так як ПАТ КБ «ПриватБанк» фактично своїми незаконними вимогами позбавив мою маму державного пенсійного забезпечення.
При цьому, зауважу, що моя мама кожні три роки видає мені нотаріально посвідчену генеральну довіреність. Це пов’язано з тим, що вона не має бажання спілкуватись з чиновниками та іншими «нехорошими» людьми, тобто береже свої нерви. І має повне право, тому що перебуває на заслуженому відпочинку.
Щоб ще більше впевнитись в тому, що ПАТ КБ «ПриватБанк» ігнорує діюче законодавство я 03 грудня 2013 р. знову звернувся до працівників відділення ПАТ КБ «ПриватБанк», яке розташоване за адресою: 18005, м.Черкаси, бул.Шевченка,305, з проханням здійснити заміну «пенсійної картки», — і знову отримав відмову з наступним роз’ясненням працівника відділення,- «що фотографуватись не потрібно, потрібно звернутись до нотаріуса банку, він перевірить дійсність довіреності, це буде коштувати 40,00 грн., і потім ми карточку видамо».
Відповідно, розуміючи, що працівники цього відділення вже просто з мене знущаються я звернувся до керівника цього відділення з проханням надати мені роз’яснення, чому працівники відділення грубо порушують вимоги діючого законодавства України, в тому числі і вимоги постанови НБУ № 492 від 12.11.2003 року «Про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах».
Керівник відділення надала мені роз’яснення, яке мене шокувало, а саме: — «я не знаю ніяких інструкцій НБУ. Згідно наших правил, які затверджені НБУ, ми не можемо Вам видати пластикову картку за пенсійним рахунком. Ви повинні нам надати копію довіреності, наші юристи перевірять її у нотаріуса за 40,00 грн.».
Я відмовився від такої процедури і пред’явив керівнику відділення Витяг про реєстрацію в Єдиному реєстрі довіреностей від 28.09.2011 р., на що отримав відповідь, — «Я нічого не знаю. Якщо Ваша мама проживає в Черкаській області, вона може туди звернутись в наше відділення і їй там карточку замінять. Карточку вона може отримати самостійно в любому відділенні банку на території України».
Після цих слів, керівник відділення при перевірці пенсійного рахунку в комп’ютері пояснила мені, що грошові кошти вже можна отримувати з нової пенсійної картки, і цю картку, у якої строк дії закінчився в жовтні 2013 р. вже заблокувала. При цьому, під час перевірки пенсійного рахунку вимагала в мене, щоб я їй назвав ПІН-код. Я відмовився їй надавати ПІН-код картки. На що отримав запитання, — «Ну ви ж карткою користуєтесь?».
Почувши мою відповідь, що користуюсь, але ПІН-код їй не назву, тим більше що згідно з договором заборонено його розголошувати третім особам, а вона є третя особа, хоч і працівник банку, отримав відповідь, що такого договору немає, і знову порекомендувала, щоб моя мама в самостійно звернулась до відділення ПриватБанку і отримала нову картку.
Я відповідно порекомендував їй вчити Конституцію України, інструкції НБУ, Закони України, бо скоро буде перевірка правових знань всіх працівників ПриватБанку в м.Черкаси.
Запитав у знайомих — чому так ПриватБанк вчиняє?.. Як з’ясувалось, вони таким чином виманюють пенсіонерів до себе в відділення, а пенсіонери в переважній своїй більшості не знайомі з банківськими процедурами, і під виглядом «фотографування» видають їм замість простої пенсійної картки — кредитну карту GOLD, «Копилку», і інші картки, тобто, таким чином нав’язують послугу, які пенсіонерам не потрібна. А вони потім коли взнають, що з них стягуються додаткові кошти, не знають що робити.
Таке собі «попадалово» ПриватБанк влаштував для пенсіонерів України.
А тепер саме цікаве. 04 грудня 2013 р. я звернувся до адвокатів (благо є багато хороших знайомих), уклав з ними два договори на надання правової допомоги – мені і моїй мамі. Сплатив по кожному договору 500,00 грн. Адвокати оцінили нанесену мені моральну шкоду діями ПАТ КБ «ПриватБанк» в розмірі 3 000,00 грн., моїй мамі в розмірі 5 000,00 грн. Готують зараз позовну заяву. Дали об’яву серед знайомих, хто з такою проблемою стикався. Вже є три людини. Один із них був вимушений везти свою тещу за 95 км. в Черкаси, бо ПриватБанк в цьому ж відділенні відмовив в заміні пенсійної картки мотивуючи їм, що довіреність, посвідчена сільською радою – «це бумажка».
Справу 100% відсотків виграємо. Є прецедент – рішення Новокаховського міського суду Херсонської області від 09 серпня 2011 р. по справі №2117/2-919/11 та рішення апеляційного суду Херсонської області від 11 жовтня 2011 р. по справі №22 ц-4016/2011. Це легко перевірити в Єдиному державному реєстрі судових рішень.
P.S. Крім того, будемо вимагати через суд заборони для Пенсійного фонду України визначати ПАТ КБ «ПриватБанк» як таким, що має право здійснювати операції з обслуговування поточних рахунків пенсіонерів з виплати пенсій. Пенсійне забезпечення -це кошти держави, а тому державні кошти повинні бути в державних банках. Так само як і заробітна плата працівників бюджетних установ, виплату заробітної плати яким переводять до державних банків.
Тому, рекомендую всім так вчинити. Потрібно ПАТ КБ «ПриватБанк» приводить до тями.
Ответ банка
ПриватБанк
7 декабря 2013, 14:05
Anatoliy65, добрий день!
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією.
Для детального розгляду Вашого питання недостатньо інформації.
Вишліть, будь ласка, лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши номер картки, Ваше фио та контактний телефон, для зворотного зв'язку — ми з радістю перевіримо інформацію і надамо Вам розгорнуту відповідь.
З повагою, Олександра. ПриватБанк

Комментарии (13)

+
+1
tsukerman
tsukerman
5 декабря 2013, 11:37
#
Шановний добродію, відкрийте картковий рахунок у іншому банку, навіщо Вам той «Привіт банк»?
+
0
Anatoliy65
Anatoliy65
5 декабря 2013, 13:20
#
Ви праві!.. Вже відкрив в «Ощадбанку». А з Приватом мені буде приємно «повоювати» в суді. Хай платять за задоволення.
+
+5
natali1968
natali1968
5 декабря 2013, 13:03
Наталья
#
Не нужно решать за всех.
Я как раз и работаю в бюджетной организации и у нас половина коллег получают зарплату в Ощадбанке, а вторая половина в Приватбанке. Заработная плата начисляется одной бухгалтерией!!! Так те кто в Приватбанке постоянно зарплату и аванс получают вовремя, в Ощадбанке на 1 -1,5 недели, а то и более позже!!! И все хотят в Приват, но начальство сказало с нового года (УКАЗ СВЫШЕ) всех в Ощад переведут!!! Но мы категорически против и думаеи собирать профсоюзный комитет....!!!
+
+1
Anatoliy65
Anatoliy65
5 декабря 2013, 13:26
#
Я не вирішую за всіх. Мною описана проблема одного пенсіонера. Але, вже станом на сьогодні, нам відомо про десятки таких випадків.
Щодо «Ощатбанку», Ви не праві. Сам працівник державної установи. Заробітна плата зараховується практично моментально — за приблизно одну годину. Повірте, перевіряв. Не було жодної затримки. То вас так дурять. Кажуть, що зарплату перерахували, а казначейство не пускає. Як тільки казначейство пропускає — гроші на протязі години на карточці.
+
+5
natali1968
natali1968
5 декабря 2013, 13:36
Наталья
#
Как тогда может быть, что казначейство в Приватбанк пропускает ежемесячно вовремя, а в Ощадбанк специально задерживает!!!!!?????
Одна бухгалтерия!!!
+
+5
natali1968
natali1968
5 декабря 2013, 13:44
Наталья
#
Я в приватбанке получаю к примеру аванс 10-12, а коллеги в ощаде 15- 20!!!
+
0
tsukerman
tsukerman
6 декабря 2013, 13:04
#
Собирайте комитеті, есть будет принято решение сверху, Вам и на сберкнижке будет за радость. Ничего личного.
С уважением.
+
+1
Anatoliy65
Anatoliy65
5 декабря 2013, 13:52
#
Ви як мала дитина, Приват може давати «відкати». Ощадбанк ні. До речі, можете примусти Вашу бухгалтерію перераховувати зарплату наприклад в Укргазбанк. Це теж державний. Їх три чи чотри. Виберіть який до вподоби. І там відкривайте зарплатну карточку.
+
+5
natali1968
natali1968
5 декабря 2013, 14:02
Наталья
#
Но меня устраивает Приватбанк!!! Я перечисляю деньги с зарплатной через приват24 на кредитку, депозит, оплату коммунальных платежей и тому подобное!!! Меня все более чем устраивает и я не хочу в другой банк! Меня интересует вопрос могу я остаться в Приватбанке или меня имеют право заставить перейти в государственный (сберкнижку я больше не хочу .......!!!!!)???!!!
+
+9
Anatoliy65
Anatoliy65
5 декабря 2013, 13:59
#
До речі, якщо Ви отримуєте аванс в Приваті 10-12, то Вас теж там дурять. Аванс повинен виплачуватись максимально до 7 числа кожного місяця. А Ви кажете про їх чесність. Вони з 7 по 10-12 ці грошики крутять під % на рахуках НБУ.
+
+4
sanch ☺
sanch ☺
5 декабря 2013, 14:58
琚 灏
#
Похоже, что эта natali1968, просто пиарит приватбанк.
А Вы молодец, сейчас мало людей, которые отстаивают свои права.
Если будет не тяжело выложите решение по судам в ветке отзывов про этот банк.
+
0
KOM413328
KOM413328
7 декабря 2013, 14:25
#
Понятно, что есть и довольные клиенты банком, потому что прихват не может кидать 100% своих клиентов-ему и 80-ти% хватает…
+
0
fedorov
fedorov
10 февраля 2014, 15:59
#
Я звернулась у відділення приватбанку.пояснила ситуацію, батько мій інвалід 1 групи по зору, не має можливості прийти в банк.чи можу я з своїм паспортом і паспортом батька продовжити пенсійну картку, тому що в старій термін дії закінчився; працівник приватбанку відмовив мені, сказали, щопотрібно, щоб батько прийшов-потрібно сфотографуватись.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд